Spring naar bijdragen

Nieuw Record


Aanbevolen berichten

Het pasgelegde trail of the gods (zie dit draadje) elders op dit forum, heeft op 26 maart j.l. een nieuw wereldrecord opgeleverd.

De teams Ventura_Kids, Fotomom en Cachepal hebben er 566 caches op 1 dag gevonden.

Ventura_Kids was als ik het me goed herinner van een of ander topic bij groundspeak ook al de oude recordhebber.

In één auto, met 4 cachers, twee maal gestopt voor te tanken.

Zie ook dit draadje op groundspeak.

Greetz Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En waar blijft de langste durende (multie) cache?

Zoiets in de trant van 24 uur over 1 cache doen (zonder vauten en zonder auto)!

Wij hebben er eentje al bijna een jaar "maagdelijk" in een aardige omgeving liggen (is dat geen record?)

De route ernaartoe is gaaf, de eindlokatie nog gaver. Heerlijk in een zwembadje weken terwijl je frisse berglucht in de Himalaya opsnuift!

Waarom niemand dit "hemelse" gebied bezoekt (met gps) is toch wel verwonderlijk :dribble:

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het pasgelegde trail of the gods (zie dit draadje) elders op dit forum, heeft op 26 maart j.l. een nieuw wereldrecord opgeleverd.

De teams Ventura_Kids, Fotomom en Cachepal hebben er 566 caches op 1 dag gevonden.

Ventura_Kids was als ik het me goed herinner van een of ander topic bij groundspeak ook al de oude recordhebber.

In één auto, met 4 cachers, twee maal gestopt voor te tanken.

Zie ook dit draadje op groundspeak.

Greetz Bloodwoosj

Dat is toch nagenoeg onmogelijk: als je 24 uur achter elkaar door cachet moet je elke 2,5 minuut een cache vinden, met zijn vieren loggen en naar de volgende rijden. En dat dus niet een halfuurtje lang, maar 24 uur. Ook in het donker, geen tijd om te eten. Het lijkt me alleen maar mogelijk als je de teams gaat splitsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een link of gc nummer zou wel fijn zijn zodat we allemaal mee kunnen genieten....

Ik denk dat Team Professor X deze bedoelt: link

 

@Team Professor X: als ik in de buurt ben, haal ik em op :dribble:

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is toch nagenoeg onmogelijk: als je 24 uur achter elkaar door cachet moet je elke 2,5 minuut een cache vinden, met zijn vieren loggen en naar de volgende rijden. En dat dus niet een halfuurtje lang, maar 24 uur. Ook in het donker, geen tijd om te eten. Het lijkt me alleen maar mogelijk als je de teams gaat splitsen.

En daarom is het ook een wereldrecord.

De meeste wereldrecords zijn bijna onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een link of gc nummer zou wel fijn zijn zodat we allemaal mee kunnen genieten....

Ik denk dat Team Professor X deze bedoelt: link

 

@Team Professor X: als ik in de buurt ben, haal ik em op :thumbup:

deze

 

Dan hebben wij ook nog wat "maagden" in de aanbieding . Ik zou wel een 4x4 huren, tent en eten mee en in een dag of tien moet het lukken er nog meer te vinden.

 

Want we willen natuurlijk wel een reden hebben om cacheonderhoud te plegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met 4 mensen en 4 wagens , dan alles samentellen ZOU je misschien aan 566 logs kunnen komen , maar elke cache smane met 4 loggen...NO WAY!

Ik zou het niet te snel zeggen hoor.

Vergeet niet dat ook degenen die de caches gelegd hebben dit op onwaarschijnlijk korte tijd gedaan hebben.

Je hoeft geen routeplanning te maken, de caches liggen werkelijk achter elkaar voor het oprapen. Je moet wel de caches eruit filteren waar je meer dan 50 meter voor moet lopen denk ik.

Als je dan ook nog bedenkt dat 1 van de 2 cachetrail-sporen caches bevat die bij telefoonpalen in een verder redelijk kaal stuk liggen, dan hoef je dus ook niet echt te zoeken.

Zie daarvoor de link naar het draadje in de openingspost.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me praktisch onmogelijk hoe wil je in godsnaam 566 caches in 24 uur vinden? Ben al blij als we er 20 gedaan krijgen(kleine multi's erbij dan hé) :dribble: .

Een lange rechte weg, 4x4, 4 personen, logstickers maken vooraf, caches die langer dan 1 minuut kosten om te bereiken vanuit de auto onmiddellijk schrappen, deuren van de auto al open doen en met 3 man zoeken voordat de chauffeur (die de cache krijgt aangereikt) de auto goed geparkeerd heeft,cache na 30 seconden zoeken niet gevonden betekent door naar de volgende, motor laten draaien want daar heeft toch niemand last van op zo'n veldweg langs telefoonpalen, alle caches zijn zoals ik uit de logs begrijp op vrijwel dezelfde simpele manier verstopt bij zo'n paal, eten onder het rijden, vooral geen goodies of TBs ruilen want dat kost alleen maar tijden vervolgens als je 24 uur hebt uitgeslapen van je recordpoging 566 keer copy-paste en jezelf daarna flink opde borst slaan :punk:

 

O ja, bedenk dat alle caches op nog geen minuut rijden van elkaar liggen...

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...