Spring naar bijdragen

Nieuw Record


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dat kan toch, je hoeft een cache niet in 1 dag te doen. Juist 1 cache die je minstens een week heeft gekost blijft je lang bij!

 

Ik vind het idee van een stevige multi die goed in gedeeltes is te doen een super-idee! :(

 

Multi langs de grens van Nederland: rondje Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan toch wel je steentje bijdragen al woon je niet aan de grens.

 

Er moet nog meer gebeuren als het onderhouden natuurlijk, denk aan coördineren van het geheel, een cache-pagina aanmaken, iedereen hier op de hoogte houden van het laatste nieuws, enz, enz.

 

Ik denk dat je zelfs een hele zwerfkei bij kan dragen door een begin te maken, een goed begin is het halve werk!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is ook al langere tijd het idee voor een extra lange multi. Wat mij betreft een prima idee dus! :thumbdown:

Heb ook al wel een route in gedachte, totale lengte is 165 km en loopt door de provincie Gelderland.

Kzou zelf het beginstuk (of eindstuk, als je de route omdraait) voor mijn rekening kunnen nemen (omgeving Harderwijk), maar om onderhoud te moeten plegen aan de Duitse grens, dat is dan weer wat lastiger.

Wat dat betreft zou een mega-multi plaatsen in team verband ideaal zijn. Overal wat mensen die onderhoud kunnen plegen indien nodig.

 

De route is totaal 165 km maar ook prima op te delen in kleinere stukken. Zijn zelfs kaarten van de route beschikbaar (maar zal dan wel eerst even toestemming moeten vragen of die gebruikt mogen worden).

Mochten er nog cachers uit Gelderland zijn die mee willen werken aan zo'n cache, laat dan berichtje achter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

die stevige multi zou dan wel minimaal 162 kilometer lang worden, ivm de minimale afstand tussen de caches :eek:

 

Ff mijn kennis testen....

* bij een multi is er alleen op het eindpunt een daadwerkelijke cache

* minimale afstand geld alleen voor fysieke locaties (staat in een ander recent draadje)

 

Dus een multi van 1000 meter met 1000 punten, dat kan, in theorie althans :)

 

Het idee van een multi als tegenhanger van een powertrail is geweldig.

Lekker cachen en geen puntjesjagen.

 

Het zou wel fijn zijn als er een route kan worden gemaakt met mogelijkheid voor onderbrekingen, bij voorkeur geheel per fiets te doen.

Ik zal het draadje volgen en helpen waar nodig/mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me een leuk idee. Een hele lange multi maken. Als je de route langs hotels/herbergen laat gaan kan je daar overnachten. En zo ben je een paar dagen bezig met een cache! Lijkt mij een leuk idee.

 

Ik wil wel helpen op de achtergrond. Een cachepagina of nieuwsgever lijkt mij wel wat. :eek:

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

die stevige multi zou dan wel minimaal 162 kilometer lang worden, ivm de minimale afstand tussen de caches :eek:

 

Ff mijn kennis testen....

* bij een multi is er alleen op het eindpunt een daadwerkelijke cache

* minimale afstand geld alleen voor fysieke locaties (staat in een ander recent draadje)

 

Dus een multi van 1000 meter met 1000 punten, dat kan, in theorie althans :)

 

Het idee van een multi als tegenhanger van een powertrail is geweldig.

Lekker cachen en geen puntjesjagen.

 

Het zou wel fijn zijn als er een route kan worden gemaakt met mogelijkheid voor onderbrekingen, bij voorkeur geheel per fiets te doen.

Ik zal het draadje volgen en helpen waar nodig/mogelijk.

 

 

Het is al eens eerder op het forum geweest... Iedereen doet de hobby zoals hij of zij dat wil. Ga je voor de Carpool caches, meeste traditionals, lange multi's of alleen mysteries so be it. Geocachen is voor de 1 het verzamelen van puntjes, voor de ander een lekker dagje uit.

 

Ik moet eerlijk bekennen dat het wel eens leuk is om een heleboel caches op 1 dag te doen gewoon lekker voor de Fun, als ik er 50 of 70 scoor of maar 5 tja dat maak niet zoveel uit, het gaat om lekker bezig zijn. Als wij er op uittrekken met de groep vrienden dan komen wij soms niet verder dan 10, maar heel soms kijken we aan het einde van de dag naar een lijst van 50 of meer founds. Iedereen draagt een steentje bij, die lost de puzzels op, die is weer goed in navigatie, de ander weet weer de antwoorden op vragen tijdens een multi. Wij plannen onze routes zorgvuldig, als wij ergens een multi doen kijken wij naar de caches in de buurt en maken dan een meest optimale route, ook dat is onderdeel van het spel!

 

een multi van 100meter met 100 punten...... ik snap niet wat daar de fun van is, om de meter stilstaan voor een punt of een vraag.

Wat wel leuk is de fiets route in de Alblasserwaard, 6-7 multi's met een bonus en 44km fietsen is dat soms wat je zocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wel leuk is de fiets route in de Alblasserwaard, 6-7 multi's met een bonus en 44km fietsen is dat soms wat je zocht?

 

Doen! Het zijn er 8 en een bonus. En de Alblasserwaard is nu op z'n allermooist!!! Ook zonder caches een absolute must!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima, iedereen speelt zijn/haar eigen spel. Het was helemaal niet mijn bedoeling om wie dan ook te zeggen dat hij/zij niet voor puntjes mag gaan.

Persoonlijk vind ik zo'n powertrail wel erg ver gaan. Maar dat is persoonlijk, moet iedereen zelf weten. Ik hoef ook geen multi van 1000 punten in 1000 meter. Dat staat er ook niet ("in theorie" schreef ik) Het ging mij er om dat er werd geschreven dat er 161 meter tussen de punten MOET zitten. Volgens een ander draadje hoeft dat niet maar alleen tussen fysieke punten.

 

Is het een idee om een nieuw draadje te starten over het opzetten van zo'n multi in Nederland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...