Spring naar bijdragen

Nieuw Record


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 9 months later...

Hoi Goudhaartje en andere,

 

het zou best kunnen zijn dat wij, Papyrus,Pentagram, the Falcon en Purk op 11 augustus 2007 hiervoor gezorgt hebben om in 24 uur, dus van 0:00 tot 24:00 uur, alleen in Nederland, 125 caches te vinden.

 

Hieronder mijn laatste logje en een link er naar toe om de andere ervaringen te lezen van wat wij toen beleefd hebben.

 

En inderdaad, is dit leuk???, Als je het mij vraagt wel maar niet voor elke dag :no:

 

Purk

 

 

 

Als laatste van het cacheteam wat op 1 dag 125 caches heeft aangedaan heb ik niet veel meer te melden. Mijn mede-cachers

hebben reeds beschreven wat de voorbereidingen en de uitvoering inhielden.

Dat wil zeggen, 2 gezellige avondjes bij elkaar waar we onder het genot van een natje en droogje de nodige details hebben kunnen afspreken.

Een dag "speedcachen" in het mooie Groningen (al heb ik daar de eerste 5 uur bitter weinig van gezien) en het wegzetten van een nieuw

persoonlijk record.

Dit alles onder het genot van diversen liters cola, koffie, broodjes, yoghurtdrinks, twixen, snoepjes, krentenbollen, brossen, kit-kats,

multidrank, big mac-menu's en misschien nog wel meer zaken die me nu niet echt te binnen schieten en midden in de nacht afgesloten met 125 caches en inderdaad champagne en bier, wat wil je nog meer.

Ik heb 'Missie Blauw' een fantastische uitdaging gevonden en ben blij dat ik hier bij heb mogen zijn.

 

Cacheleggers bedankt voor de caches en Papyrus, the Falcon en Pentagram, bedankt voor de samenwerking.

 

p.s. om deze cachebeschrijving toch een uniek tintje te geven volgt hier de plek in onze route waarin we deze cache hebben bezocht.

Dit was cache 125 van 125.

 

log 125

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk je hier naar Nederlandse cachers of caches in Nederland... Geocaching is een Wereldwijde Hobby toch..

 

:) De reden hiervoor is de volgende.

 

In oktober 2008 hebben lepman, Guppie, bromsnor, tuitje, swieb en Track_leader net over de grens bij Munster 24 uur ge-geocached .. van 8:30 tot de volgende morgen 8:30 (zaterdag zonddag) en daarbij 195 plekken aangedaan en uiteindelijk 164 kunnen loggen.

 

Net als hierboven! leuk, veel koffie eten en GEOLOL maar je moet het niet te vaak doen. De regel die wij hanteerde was, max 6 minuten zoeken. Wij hadden alleen caches die niet ver van parkeerplaats of weg af lagen. Niet in 6 min vinden dan door naar de volgende.

 

Voor ons was het niet meer dat een sociaal gebeuren met vrienden, hoe ver kun je gaan, hoe breng je door met 6 mensen in 1 auto en wat al niet meer

 

Dat we zoveel caches konden loggen hadden wij niet verwacht.

 

Doen wij het nog een keer? Wie weet maar er op uit met de MTB is veel euker dan zitten en hangen in een auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...