Heracross Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Wat al een tijdje te verwachten is: de beta maps zijn niet meer beta, maar de standaard. Dus www.geocaching.com/map geeft nu andere kaarten. Het probleem (dat ik nu heb) is dat als ik op de ipad een cache aanklik (om te openen) vamaf de kaart, dan gebeurd er niets.. Hebben er hier meer last van ? En is dit op te lossen?
Mars Express Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 wel raar dat dit niet is wat ze beta hadden, er wel op lijkt, maar verder niet echt soepel werkt helaas.
de trije susters Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Werkt inderdaad bepaald niet soepel. Ik zie wel de caches, maar geen kaart.
profplof Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Bij ons is de kaart na 5 minuten deels ingeladen. Caches kunnen wel geopend worden. Alles duurt vreselijk lang. Zijn de hamsters moe van een poosje updaten?
Mars Express Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 (bewerkt) de hamsters bij mapquest zullen wel schrikken van de extra load 14 februari 2012 bewerkt door Mars Express
Swaensteijn Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Het laden van de kaart gaat net zo snel als de trage film waar mijn vrouw naar kijkt. Als dit zo blijft zijn we in ieder geval tien stappen terug.
handleiding Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Is echt slechter geworden nu ze googlemaps niet meer gebruiken alle sattelietmodi zijn weg Dus over zandpaadjes plannen zit er niet meer in via gc.com. Dan maar via een andere weg...... zit niets anders op
snoopy and woodstock Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Rechts boven de kaart veranderd in: open street map. Nu werkt het een stuk sneller
Japiejoo Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 (bewerkt) De kaart rechtsboven op de cachepagina was bij de vorige update al veranderd in openstreet map Edit: Ow wacht, ik snap nu pas wat je bedoelde, op de grote kaart had je het kaarttype veranderd 14 februari 2012 bewerkt door Japiejoo
snoopy and woodstock Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 Inmiddels is ook de map quest op snelheid
handleiding Geplaatst 14 februari 2012 Geplaatst 14 februari 2012 ja alles aangepast behalve op de seek geocache page, die link verwijst nog steeds naar google maps Or, search with Google Maps. Major error
Udoos Geplaatst 15 februari 2012 Geplaatst 15 februari 2012 Ojee.. komt de googlemaps mogelijkheid dus niet meer terug? Op deze kaart heb ik echt geen idee waar ik moet zijn..Ben nogal visueel ingesteld geloof ik
De Haelder Geplaatst 15 februari 2012 Geplaatst 15 februari 2012 Een echte downgrade is het geworden i.p.v. een upgrade. Dit is echt hopeloos
regenboog2 Geplaatst 15 februari 2012 Geplaatst 15 februari 2012 (bewerkt) Ojee.. komt de googlemaps mogelijkheid dus niet meer terug? Op deze kaart heb ik echt geen idee waar ik moet zijn..Ben nogal visueel ingesteld geloof ik Ik heb ook gemerkt dat ik erg hecht aan de Google maps. Op de een of andere manier leek die duidelijker, rustiger, meer overzichtelijk. Maar we zullen toch over moeten, vrees ik. Oefenen dus maar. 15 februari 2012 bewerkt door regenboog2
technetium Geplaatst 15 februari 2012 Geplaatst 15 februari 2012 Je bent erg gewend aan de google maps. In heb begin heb ik daar ook aan moeten wennen. Was daarvoor een mapquest gebruiker. Inmiddels ben ik vanwege prive gebruik ook al gewend aan de open street fiets kaarten. Die vind ik dus nu ook er wel goed uit zien. Wat ik erg goed aan OSF kaarten vind, is dat de bebouwing er in veel meer details opstaan. Wat ik wel erg jammer vind is dat de oude userinterface niet meer beschikbaar is en dat de beta methode standaard is geworden. Tot gisteren sloopte ik altijd het beta gedeelte uit de url als ik naar de kaarten ging. Tc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden