Spring naar bijdragen

Geocaching.com Gepland Onderhoud


Gast

Aanbevolen berichten

 

Ik denk dat ze echt wel weten wat ze daar doen.

 

- Robert

Dat geloof ik best.

Maar als leek op dat gebied denk ik dus, meer geld is meer mogelijkheden.

Uit je antwoord begrijp ik dat dat niet zo is.

Maar snappen doe ik het niet.

Wat is dan het probleem?

Kan iemand dat simpel uitleggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dan kan er toch ook meer dataopslag/verkeer gekocht/verschaft worden?

Het is niet alleen dataopslag (dat maakt in dit geval helemaal niet uit) of verkeer, maar ook database power.

Grappig dat niemand weet hoe het serverpark eruit ziet bij Groundspeak, maar wel weten dat het alleen een kwestie is van een servertje erbij zetten.

Ik denk dat ze echt wel weten wat ze daar doen.

 

- Robert

en hier wat meer uitleg over de resources die Groundspeak inzet om hun serverpark draaiende te houden. Ik denk dat ze echt wel weten wat ze daar doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geloof ik best.

Maar als leek op dat gebied denk ik dus, meer geld is meer mogelijkheden.

Uit je antwoord begrijp ik dat dat niet zo is.

Dat heb ik niet gezegd. Ik zeg alleen dat als je de situatie niet kent, je niet kunt oordelen over wat ze kunnen doen.

 

Maar snappen doe ik het niet.

Wat is dan het probleem?

Kan iemand dat simpel uitleggen?

Ja precies, wat is het probleem? ;-)

 

Maar goed, we weten dus niet wat ze aan inkomsten hebben, wat ze aan uitgaven hebben, hoe hun serverpark eruit ziet, wat hun huidige 'load' is wbt CPU/bandbreedte etc etc etc.

Enige wat we weten is hoeveel man er werken, dat een PM 30 US dollar kost en hoe de website eruit ziet als gebruiker. (en enkele technieken wbt caching en programeertaal en type database)

 

We weten dus helemaal niets en dan kun je niet de conclusie trekken dat ze genoeg geld hebben om een iets te doen waar we niet van weten hoeveel het kost.

 

Dus simpel uitgelegd:

Je kunt geen oplossing geven over een situatie die je niet kent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhm, ik geef geen oordeel voor zover mij bekend.

Ik stel een vraag waarbij ik vraag wat er niet klopt aan mijn hypothese dat meer premium members meer inkomsten oplevert en dus mogelijkheden biedt tot meer dataopslag/verkeer.

Begrijp ik nu goed dat er geen antwoord te geven is op die vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Groundspeak de "Show All Logs" functie niet terug ter beschikking wel stellen, dan doen andere dit wel... :thumbup:

 

Voor alle Greasemonkey FF gebruikers die terug een "Show All Logs" link willen: GcShowAllLogs

 

 

Let wel op dat je deze info niet post op het GC.com forum of op de feedback site of je krijg deze vriendelijke berichtjes:

 

Your spamming of the forums and feedback site with links to a Greasemonkey script to get around the limit on showing all logs has earned you a 1-week suspension from the forums.

Dear Danny,

 

While you may not like the new functionality of the cache logs, they were updated so as to improve site functionality overall.

Of course you can opt to use a GM script to circumvent our coding, but you may not post about it in our forums.

 

This is a warning against this type of behavior. Please refrain from using the forums for this purpose.Sincerely,

 

Sandy

 

Community Relations Manager

 

En dan wil ik de medecachers eens verder helpen, weeral niet goed...

 

Bedankt BW voor de link.

 

 

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment kunnen alleen de buren-teamleden de cachebeschrijving en all logs zien op de buren.

Ik heb eerder al Groundspeak aangegeven geen functionaliteit te maken om deze ook te laten zien aan anderen. Maar je zet mij aan het denken.

 

Aangezien een PM van geocaching.com max 2000 caches per dag mag downloaden via de API is het op zich wel mogelijk en toegestaan mits ik dan ook de cache vooraf download via de API voor die persoon. Niet dat de gebuiker er iets van merkt, maar het is dan wel toegestaan.

 

Ik ga dit voorstellen aan Groundspeak en ik verwacht dat het wel mag (want daar is de API voor!) en zal dit vrij snel mogelijk zijn.

 

- Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...