Mars Express Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 De layout werd bij mij een heel stuk beter nadat ik ctrl-f5 had gedaan... alles staat weer netjes onder elkaar. Maar mss is dat niet wat je bedoeld.
de-fam Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 Ik vond de layout ook erg rommelig, ik heb toen de pc wat opgeschoond en nu staat het er netjes op. Alleen jammer dat de logdatum er niet meer is.
Sivota Geplaatst 18 augustus 2011 Geplaatst 18 augustus 2011 De layout werd bij mij een heel stuk beter nadat ik ctrl-f5 had gedaan... alles staat weer netjes onder elkaar. Maar mss is dat niet wat je bedoeld. Nee, niet echt, ik vind e.e.a, gewoon niet netjes neergezet/vormgegeven, maar bedankt voor de tip. Ik wacht verdere ontwikkelingen (en eventuele correcties) wel even af.
De Wijngemachtigde Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Is er al een feedback pagina waar ik kan stemmen op de terugkeer van de logdatum ipv het vage 'about 6 days ago' ??
Mars Express Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 (bewerkt) Is er al een feedback pagina waar ik kan stemmen op de terugkeer van de logdatum ipv het vage 'about 6 days ago' ?? hoeft niet want: Opinionate heeft al aangeven dat de datum op de logjes terug komt.. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=280337&view=findpost&p=4813199 19 augustus 2011 bewerkt door Mars Express
Birdie.NL Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Ja, zie Bring log date back. Inmiddels nr 3 in de ranking met ruim 4.000 votes. In het forum heeft een lackey ook al gezegd dat dit rechtgezet wordt. Alleen hoe ... was nog even de vraag.
Waldio Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 (bewerkt) Ik vind het lay-out van de log date eigenlijk wel wat hebben. Behalve dan die datum die verdwenen is. 19 augustus 2011 bewerkt door Waldio
Ringeling Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 (bewerkt) Op dit moment al 3588 votes voor het terugbrengen van de logdatum op gc.com. Benieuwd of en wanneer ze het aanpassen. Edit: Een uur later. Inmiddels al 3808 stemmen. Dat gaat rap! 19 augustus 2011 bewerkt door Ringeling
Waldio Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Benieuwd of en wanneer ze het aanpassen. Ze gaan het aanpassen: Opinionate heeft al aangeven dat de datum op de logjes terug komt.. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=280337&view=findpost&p=4813199
Bloodwoosj Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Ik merk net dat sinds de update op de cachepagina's plotseling de notes verdwenen zijn. Ze zijn wel opvraagbaar als je de juiste URL weet, maar ze zijn blijkbaar op onzichtbaar gezet. Zie ook hierzo voor evt feedback richting gs. Greetz Bloodwoosj (had zelf nog maar 2 votes te vergeven...)
Helene Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Ik zie de notes wel gewoon tussen de logjes staan.
Bloodwoosj Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Raar, ik heb net een paar pagina's bekeken waarvan ik weet dat er notes staan van mezelf en ik zie ze niet. Zou het dan kunnen dat je je eigen notes niet kunt zien?
Bloodwoosj Geplaatst 19 augustus 2011 Geplaatst 19 augustus 2011 Ah, ik zie het al wat er misgaat. De volgorde is omgedraaid. Voor de update stonden de NA mijn found-it logs geplaatste notes BOVEN de found-its en had ik er een leesbaar verhaal van gemaakt (de found-it tekst was te lang voor één log). Nu hebben ze de volgorde omgedraaid waardoor mijn notes bij de twee pagina's waar ik toevallig op checkte net buiten het beeld van de eerste 5 logs vallen. Probleem opgelost. Effe dat ideetje cancelen Greetz Bloodwoosj
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden