trainfreak Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Nu staat er al een uur bij ook: Geocaching.com will be going down briefly in the afternoon PDT (UTC-7) on Thursday for regular site maintenance. Updates will be posted to the Groundspeak forums or you can follow us on Twitter to receive an immediate update when the site is back online. Rond welk uur is dit dan bij ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 waarschijnlijk zes uur later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 (bewerkt) Nu staat er al een uur bij ook:PDT (UTC-7) Rond welk uur is dit dan bij ons? Dat is nog geen tijd. Er staat nu dat de tijd +8 uur onze tijd is. Want zij zijn 7 uur onder UTC en wij 1 uur boven UTC. --EDIT-- Op twitter staat dit: Sometime in the afternoon (Pacific time) but it's not that specific. We will tweet before. 1 april 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
searchjaunt Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 BE en NL zijn UTC + 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 BE en NL zijn UTC + 2 Alleen met zomertijd. Maar dat is het nu natuurlijk. Dan is het dus +9 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Nu is er een nieuwe cache online gekomen, en die kan je niet zien! Laatst hoorde ik van iemand dat je via een omweg evengoed de cache kon bekijken. Weet iemand hoe je dat meot doen? Het gaat om GC258MH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
searchjaunt Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Nu is er een nieuwe cache online gekomen, en die kan je niet zien!Laatst hoorde ik van iemand dat je via een omweg evengoed de cache kon bekijken. Weet iemand hoe je dat meot doen? Het gaat om GC258MH Ik heb geen probleem om die te zien hoor, zonder omwegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Ga naar geocaching.com Klik links in het menu op hide and seek a cache. Vul onderaan de pagina in het betreffende invulkader de GC code in. En dan kom je hier uit (klikkerdeklik) Aangezien dit geen premium-member cache is, zou ie voor iedereen te zien moeten zijn. Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
elisa1955 Geplaatst 1 april 2010 Share Geplaatst 1 april 2010 Werkt nu, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 De site is geupload en hier kan je alle nieuwe/veranderde dingen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
parreg Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 (bewerkt) Bug in Encrypt/Decrypt code Page load no longer required to decrypt/encrypt hint Daar wordt ik vrolijk van :-) 2 april 2010 bewerkt door parreg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 2 april 2010 Share Geplaatst 2 april 2010 Ha, ik ook! En iemand op het groundspeak forum ook: 1200Bug in Encrypt/Decrypt code Page load no longer required to decrypt/encrypt hint That makes me happy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 29 april 2010 Share Geplaatst 29 april 2010 Verdorie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGorkum Geplaatst 29 april 2010 Share Geplaatst 29 april 2010 Verdorie. Yep Was net bezig een nieuwe foto te uploaden op eigen cache.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
micro - killer Geplaatst 29 april 2010 Share Geplaatst 29 april 2010 Inderdaad, Geocaching.com is temporarily down for maintenance. We apologize for any inconvenience that this might cause. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden