Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

Ziet er veel strakker uit nu! :blink:

Vind je? Ik vind het nogal rommelig, niet echt lekker uitgelijnd...

Maar ook dit werkt prima :dribble:

 

Ja, dan kan wellicht per beeldscherm/computer verschillen.

Maar GCvote komt ook goed tot z'n recht bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kan ik ergens mijn klachten kwijt over de nieuwe lay-out van geocaching.com (12-01-2010)????

 

De lay-out zorgt voor een hoop extra scroll-werk, onduidelijkheid en niet onbelangrijk: het kost wereldwijd een half regenwoud aan extra papier dat mensen nodig hebben bij het afdrukken van cachepagina's (!). Ikzelf maak overigens nooit kopieën, maar maak een foto van de pagina... (shit, dat worden natuurlijk ook een hoop extra foto's :blink: ) .

 

Zelfs de goedkoopste communicatieadviseur/webdesigner ter wereld had het volgens mij beter kunnen doen...

 

Toch weer even op z'n Nederlands zaniken... maar ik begrijp niet dat in 2010 nog zoiets wordt bedacht.

 

 

Groet The Bennies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De lay-out zorgt voor een hoop extra scroll-werk, onduidelijkheid en niet onbelangrijk: het kost wereldwijd een half regenwoud aan extra papier dat mensen nodig hebben bij het afdrukken van cachepagina's (!). Ikzelf maak overigens nooit kopieën, maar maak een foto van de pagina... (shit, dat worden natuurlijk ook een hoop extra foto's :lol: ) .

Sluit me hier volledig bij aan. En waarom zou ik bij de lijst met eigen founds de waypoints (nog een keer) naar mijn gps willen sturen? Ik heb de cache al gevonden! En overal kadertjes omheen? Waarom? Op het eerste gezicht vind ik het een achteruitgang. O ja .. ik maak regelmatig gebruik van een 9 inch scherm .. dus misschien kun je je wel voorstellen wat dit betekent. Juist .. heel veel van links naar rechts scrollen. Maar ach .. van W98 naar XP was ook even wennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik ergens mijn klachten kwijt over de nieuwe lay-out van geocaching.com (12-01-2010)????

 

Ja dat kan en wel hier op het forum van groundspeak (in het engels uiteraard)

Over de overbodige witruimtes is daar al voldoende geklaagd, dus wie daarover wil klagen kan zich wellicht de moeite besparen. Prioriteit ligt volgens Opinionate momenteel niet bij het mooier maken van de site maar bij het oplossen van niet werkende functionaliteiten. Daarna komt de rest van de wensen en opmerkingen aan bod.

Greetz, Bloodwoosj

 

Edit typevautjes...

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn idee over de dingen: http://searchjaunt.idizaai.be/face-lift-going-down/

 

Kan ik ergens mijn klachten kwijt over de nieuwe lay-out van geocaching.com (12-01-2010)????

 

De lay-out zorgt voor een hoop extra scroll-werk, onduidelijkheid en niet onbelangrijk: het kost wereldwijd een half regenwoud aan extra papier dat mensen nodig hebben bij het afdrukken van cachepagina's (!). Ikzelf maak overigens nooit kopieën, maar maak een foto van de pagina... (shit, dat worden natuurlijk ook een hoop extra foto's :dribble: ) .

 

Zelfs de goedkoopste communicatieadviseur/webdesigner ter wereld had het volgens mij beter kunnen doen...

 

Toch weer even op z'n Nederlands zaniken... maar ik begrijp niet dat in 2010 nog zoiets wordt bedacht.

 

 

Groet The Bennies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties / linkjes!

Via firefox krijg ik trouwens ook geen caches zichtbaar in de "geocaching maps"-pagina. Maar ik ben geduldig en wacht het wel even af.

 

Ik hoop niet dat er straks zoveel klagers zijn dat GC.com er geen zin meer in heeft en de stekker eruit trekt. Volgens mij mogen we blij zijn dat in die korte jaren er zo een wereldwijd emporium is opgezet, waar miljoenen mensen hun hobby uit halen :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties / linkjes!

Via firefox krijg ik trouwens ook geen caches zichtbaar in de "geocaching maps"-pagina. Maar ik ben geduldig en wacht het wel even af.

 

Ik hoop niet dat er straks zoveel klagers zijn dat GC.com er geen zin meer in heeft en de stekker eruit trekt. Volgens mij mogen we blij zijn dat in die korte jaren er zo een wereldwijd emporium is opgezet, waar miljoenen mensen hun hobby uit halen :beerchug:

 

Geen angst hoor, het kalf met de gouden eieren wordt echt niet geslacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast geebheart

Mijn GSAK Stats op mijn profiel pagina op GC.com werken totaal niet meer, wat kan ik daar aan doen??

Zou wel tof zijn als dat weer ging werken, sommige andere hebben daar geen last vn zag ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn GSAK Stats op mijn profiel pagina op GC.com werken totaal niet meer, wat kan ik daar aan doen??

Zou wel tof zijn als dat weer ging werken, sommige andere hebben daar geen last vn zag ik

Even wachten totdat gc.com en de maker van de statsmacro eruit zijn, en dan de nieuwe versie van de macro downloaden.

Ivm met de restyling van gc.com moet nml de html die gemaakt wordt door de macro hier en daar aangepast worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...