Spring naar bijdragen

Geocaching.com ligt plat


Remunj

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik vind dit geen verbetering dat je de PQ's nu zelf moet downloaden i.p.v. dat je ze in je mail krijgt.

Laten we hopen dat iemand hier heel snel een programma voor schrijft, want van een geautomatiseerd systeem ga je in één keer terug naar handmatig. Een stap terug als je het mij vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben vannacht de PQ's aangepast, vanaf heden 1000 caches te laden per PQ

 

...ennuh je krijgt de PQ's niet meer binnen via de mail, maar ze zijn te downloaden van GC.com

Huh?

Ik heb om 9.33 uur vandaag nog gewoon mijn PQ binnengekregen per mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de release notes staat dat er voor pocketqueries kleiner dan 500 niks verandert. Alleen de queries met tussen de 501 en de 1000 moet je zelf downloaden.

Je krijgt hier echter wel mail van.

Ik verwacht dat Clyde hier tzt wel een oplossing voor bedenkt en e.e.a. in GSAK automatiseerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even gespeurd op het groundspeak forum en daar tref ik dit aan:

 

To avoid issues with emailing large attachments, PQs from 501-1000 caches will be available for download only, although we will still send you an email notification with a link to the page to download it when it is ready. My Finds PQs will also be available as a download only.

 

Dus blijkbaar als je alles bij het oude laat (max 500 caches per PQ) krijg je nog steeds PQs per mail binnen.

Wil je ergens tussen de 501 en 1000 caches in je PQ dan moet je ze zelf downloaden.

Aangezien men volgens het draadje aldaar langzaam en in stappen toewerkt naar het vergroten van het aantal caches per PQ van 500 naar 1000, zou dat wel eens de reden kunnen zijn dat niet alles binnenkomt zoals het hoort.

 

Overigens meen ik ook ooit ergens gelezen te hebben dat reeds bestaande wekelijkse PQs voorrang krijgen op nieuwe en incidentele PQs, maar ik kan het zo 1 2 3 niet meer vinden waar ik dat gelezen heb.

 

Greetz Bloodwoosj.

 

edit, haha, mijn plaatsgenoot was me 2 minuutjes voor :thumbdown:

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan ik een changelog vinden van veranderingen? Ik heb ook de indruk dat de volgorde van de nummers op view -> map bij een travelbug andersom gedraaid is.

 

heb ik ook gezien, maar dat is al een tijdje hoor..

Zoek 'ORDER BY' in Database omdraaien 'DESC' vergeten ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...