Peetee Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Zo te zien was het bij deze cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Je kunt beter die wapens vinden wat een stuk spannender is dan zo'n saai filmkokertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Verleden week heeft de Duitse geocacher in de Harz een granaat uit WO2 aangetroffen. 44-Jähriger findet Granate im Harz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 17 minuten geleden zei Peetee: Verleden week heeft de Duitse geocacher in de Harz een granaat uit WO2 aangetroffen. Dat zal, denk ik, nog decennia ( zo niet eeuwen ) het geval zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Ja. die kans is groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 4 december 2019 Share Geplaatst 4 december 2019 Nuisniebert.nlL Geocaching door het Coendersbos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 10 december 2019 Share Geplaatst 10 december 2019 De Gelderlander:Xaviera Plas van wereldmerk Oei ik Groei!: ‘Geocachen maakt ook het kind in mij wakker’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bart Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 Op 12/4/2019 om 5:25 PM zei Peetee: Nuisniebert.nlL Geocaching door het Coendersbos ***De schatten, bijvoorbeeld badeendjes, liggen overal verstopt, van stations tot in bossen. Wereldwijd. We hebben met ons gezin eens in een obscuur steegje bij de Notre-Dame gestaan. Ziet er voor buitenstaanders gek uit, als je bij een boom aan het graven bent.”*** Kom op jongens, we gaan badeendjes zoeken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 11 december 2019 Share Geplaatst 11 december 2019 "...We hebben met ons gezin eens in een obscuur steegje bij de Notre-Dame gestaan. Ziet er voor buitenstaanders gek uit, als je bij een boom aan het graven bent..." Dat obscure plekje is nog daar aan toe, want soms zijn dit soort plekjes echte eye-openers. Dat graven echter, da's is minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 13 december 2019 Share Geplaatst 13 december 2019 Hallo Venray:Geocaching: Recreatie en educatie ineen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 januari 2020 Share Geplaatst 24 januari 2020 Passie voor boeken: Duivels spel (Inge Verbruggen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 24 januari 2020 Share Geplaatst 24 januari 2020 Misschien ga ik het wel eens lezen, jeugdthrillers zijn vaak best leuk. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 25 januari 2020 Share Geplaatst 25 januari 2020 IVN Oldenzaal-Losser: Geocaching 17 jan 2020 - Op zoek naar de topcarnivoor in Boerskotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Wat heeft het IVN hier veel werk van gemaakt! Een leuke manier om zo les te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 1 uur geleden zei regenboog2: Wat heeft het IVN hier veel werk van gemaakt! Een leuke manier om zo les te krijgen. Ja, ik ik vind het ook mooi om te zien hoe steeds meer publieke organisaties (zoals natuurbeschermers en VVV's) in het geocachen een mooie vorm zien om hun publiek met de natuur of cultuur kennis te laten maken. Vooral de natuurorganisaties hebben daar in het verleden wel eens anders tegenaan gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten