cachefun Geplaatst 12 december 2009 Share Geplaatst 12 december 2009 Zo wordt het wel erg spannend. Zie de link hier onder Zie hier het bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 12 december 2009 Share Geplaatst 12 december 2009 Al erg oud nieuws toch?? Zijn al meerdere linkjes voorbij gekomen deze week met dit onderwerp.... Draadje samenvoegen/sluiten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachefun Geplaatst 12 december 2009 Share Geplaatst 12 december 2009 Oud nieuws? Dat valt volgens mij nog wel mee. Ik ben het zelf nog niet tegengekomen. Wat mij betreft kunnen we het draadje wel sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 12 december 2009 Share Geplaatst 12 december 2009 En dan vanaf pagina 32... topic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 12 december 2009 Share Geplaatst 12 december 2009 Vierde of vijfde losse draadje over Schiedam samengevoegd in dit mediadraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 13 december 2009 Share Geplaatst 13 december 2009 Misschien een goed idee om op dit soort 'gevaarlijke' munitiekistjes een telefoonnummer te vermelden? Zo kan het probleem zonder al te veel spektakel en afzettingen opgelost worden. Tenzij de politie natuurlijk teveel films heeft gekeken en denkt dat de 'bom' af gaat zodra dit nummer gebeld wordt Dus iemand die een - met stikker gecamoufleerde - bom legt bij een verkeersknooppunt biecht dat eerlijk op als hij gebeld wordt? Ik hoop en geloof dat de EOD minder goed van vertrouwen is! Mensen, Mensen, het is al een paar dagen gebeurt.Ik vind dat de Regels op GC duidelijk zijn. Ook zijn er Nationale regels. Hier heb je je aan te houden. Voorbeeld: Ja mag niet door rood rijden, doe je dat toch, dan kan je een bekeuring krijgen. Mijn baas vraagt mij om iets snel ergens te brengen, maar ik mag niet harder rijden dan de max. toegestaane snelheid. Je weet dat je je aan de regels moet houden. Verder is het ook zo, dat we nu alleen maar aan het gissen zijn. (wel niet GC, nieuwe cache/zoeker, etc) Ik denk dat we beter op de andere kant van het verhaal kunnen wachten, voordat we blijven gissen. Ik heb wel een idee hoe het inelkaar zit, maar houd dit voor me. Daar het verhaal misschien toch anders inelkaar zit als ik nu denk. Discuseren is gezond, en moet ook kunnen. Maar elke keer hetzelfde zeggen, heeft niet zoveel toegevoegde waarde. Ohja om deze controlle bij de pre-viewers neer te leggen lijkt mij een ondoenlijke zaak. Vooral als je weet dat er de laatste tijd ong. 300+ caches per maand worden vrijgegeven ALLEEN in Nederland al. Kruimeldief heeft dan Belgie en Luxemburg er ook bij. Als kruimeldief ook de regels in acht moet houden waar iets wel/niet begraven mag worden, dan duurt het nog langer dat jouw cache online komt. Voorts kan Kruimeldief dan zijn betaalde werk opzeggen, daar hij dan veel meer tijd kwijt is om caches te onderzoeken. Ik denk niet dat hij dat gaat doen daar het reviewen vrijwilligerswerk is. Ik denk dat we als een cache zelf gaan verstoppen, hierin duidelijker een rol moeten gaan spelen. Je moet dan je afvragen naast het feit dat het een leuk plekkie is om wat er te verstoppen, en je er een verhaal mee wil overbrengen, ook afvragen of het jouw als legger, als zoeker geen problemen kan gaan opleveren. Ik kan ook een munitie kistje vlak in de buurt dan een computercentrum leggen. Ik weet zeker dat dit in de toekomst problemen gaat geven. (comutercentum zijn meerstal van buiten niet herkenbaar) Daar zullen onze Zuiderburen niet erg blij van worden denk ik. Wist niet beter dan dat zij eigen reviewers hadden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 vandaag verschenen: In het Dagblad Kennemerland: artikeltje over "Schatzoeken per satelliet." Helaas weet ik niet hoe dit artikel naar gc.nl kan uploaden of in dit soortforumberichten kan meesturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Misschien inscannen ? Op de website kan ik niks vinden lijkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Heb ik gedaan en heb de tekst in word-formaat. Maar hoe kan ik die bij dit forum voor anderen te lezen krijgen??? Misschien inscannen ?Op de website kan ik niks vinden lijkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Heb ik gedaan en heb de tekst in word-formaat.Maar hoe kan ik die bij dit forum voor anderen te lezen krijgen??? Als je het in Word-formaat hebt, dan kun je de tekst toch selecteren, kopiëren en hier op het forum in een berichtje plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Heb ik gedaan en heb de tekst in word-formaat.Maar hoe kan ik die bij dit forum voor anderen te lezen krijgen??? Als je het in Word-formaat hebt, dan kun je de tekst toch selecteren, kopiëren en hier op het forum in een berichtje plakken? Lukt helaas niet, ik heb het artikel ingescand, opgeslagen en vervolgens in een worddocument als afbeelding ingevoegd en dat weer als .doc opgeslagen. Het kopiëren van dit document hier op het forum gaat niet. De functie plakken bijft grijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivo-tje Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Heb ik gedaan en heb de tekst in word-formaat.Maar hoe kan ik die bij dit forum voor anderen te lezen krijgen??? Als je het in Word-formaat hebt, dan kun je de tekst toch selecteren, kopiëren en hier op het forum in een berichtje plakken? Lukt helaas niet, ik heb het artikel ingescand, opgeslagen en vervolgens in een worddocument als afbeelding ingevoegd en dat weer als .doc opgeslagen. Het kopiëren van dit document hier op het forum gaat niet. De functie plakken bijft grijs. Zet dan de afbeelding online. Dat is meestal een jpg bestand ofzo, dat is universeel, iets wat word niet is Als je niet weet hoe je het online krijgt, mail het maar naar mij, regel ik het. Mail adres via PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Als je de logjes van 666 leest, komen verschillende teams ook de sterke arm der wet soms tegen. Maakt het alleen maar spannender vind ik Terwijl de toestemming keurig geregeld is via de gemeente. Maar weet de politie veel... Gelukkig reageren ze altijd sportief en wensen de cachers vaak een veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 (bewerkt) Heb ik gedaan en heb de tekst in word-formaat.Maar hoe kan ik die bij dit forum voor anderen te lezen krijgen??? Als je het in Word-formaat hebt, dan kun je de tekst toch selecteren, kopiëren en hier op het forum in een berichtje plakken? Lukt helaas niet, ik heb het artikel ingescand, opgeslagen en vervolgens in een worddocument als afbeelding ingevoegd en dat weer als .doc opgeslagen. Het kopiëren van dit document hier op het forum gaat niet. De functie plakken bijft grijs. Het artikel is hier te vinden. Ik neem aan dat de meesten van jullie wel pdf-bestanden kunnen lezen. (met Adobe Reader) 23 december 2009 bewerkt door Peetee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 23 december 2009 Share Geplaatst 23 december 2009 Heb ik gedaan en heb de tekst in word-formaat.Maar hoe kan ik die bij dit forum voor anderen te lezen krijgen??? Als je het in Word-formaat hebt, dan kun je de tekst toch selecteren, kopiëren en hier op het forum in een berichtje plakken? Lukt helaas niet, ik heb het artikel ingescand, opgeslagen en vervolgens in een worddocument als afbeelding ingevoegd en dat weer als .doc opgeslagen. Het kopiëren van dit document hier op het forum gaat niet. De functie plakken bijft grijs. Het artikel is hier te vinden. Ik neem aan dat de meesten van jullie wel pdf-bestanden kunnen lezen. (met Adobe Reader) Peetee, dank voor je helpende hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten