getzie family Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Hoi smeule. Grote kijk dichtheid volgens mij heeft er niemand gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Jawel hoor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Ik zou ook ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Ondanks dat het een journaal is voor de jeugd heb ik ook gekeken. Je bent zo jong als je je voelt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Wij vonden het niet een erg spannend stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilonka1980 Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Ik heb het toevallig ook gezien. Soms is Jeugdjournaal net ff beter te behappen dan dat andere journaal. En laat ik inderdad vandaag tijdens het zappen weer eens blijven hangen... Zou de cachelegger hier vanaf weten, dat zijn cache in het nieuws is geweest?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Wij vonden het niet een erg spannend stukje. het was vluchtig, ach het is ook een kinderprograma. Ik heb het toevallig ook gezien. Soms is Jeugdjournaal net ff beter te behappen dan dat andere journaal. En laat ik inderdad vandaag tijdens het zappen weer eens blijven hangen... Zou de cachelegger hier vanaf weten, dat zijn cache in het nieuws is geweest?? zat ik mij ook aftevragen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XxSpAcexX Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 ik heb de link zitten bekijken. Hemmmmh het is duidelijk geschreven en gespeeld voor kinderen. Beetje jammer dat juf .. de spelfouten uit het logboekje moet halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Wij vonden het niet een erg spannend stukje. het was vluchtig, ach het is ook een kinderprograma. Daarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Wij vonden het niet een erg spannend stukje. het was vluchtig, ach het is ook een kinderprograma. Daarom. Waaren het kinderen van cachers? groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Zou de cachelegger hier vanaf weten, dat zijn cache in het nieuws is geweest??Welke cache was het dan? tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Welke cache was het dan? Deze: "Paddo" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Het waren de kinderen van team biko zie logje bij de cache ( zie hier boven.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoAlmere Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Tijdens de kerstvakantie zie je herhalingen van alle afleveringen van SpangaS tot dan toe (september - december 2007). 28 december 2007, 17:10-18:05 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 28 december 2007 Share Geplaatst 28 december 2007 Tijdens de kerstvakantie zie je herhalingen van alle afleveringen van SpangaS tot dan toe (september - december 2007). 28 december 2007, 17:10-18:05 uur Je kan net zo goed op internet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten