Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Natuurlijk mag je je eigen cache noemen, maar natuurlijk niet zomaar, dan moet ie wel echt heel bijzonder zijn en niet alleen volgens jou, maar bijv. ook volgens de vele lovende logs.

 

En mocht er inderdaad 1 tussendoor glippen, dan zie je wel, zoals bij SoDobbel, dan wordt ie er zo weer uitgeknikkerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even op de cache behuizingen terug te komen. De mooiste vind ik nog steed de behuizingen waar je zo 123 voor bij loopt en vervolgens van zegt Dom dat ik het niet gezien heb GCJ8RP en GCM654 is hier zo een voorbeeld van. En dan krijg je van die logjes van: "zo af en toe laat je je weer eens in de maling nemen" , "Je loopt hem inderdaad zo voorbij" , "vinden van de cache viel niet mee. Dus toen toch maar even een hulplijntje ..." Ook weet ik het bestaan van een cacher die zo iets vergelijksbaars heeft ... en als de hulp lijn word gebeld, vraagt wat zie je ... en na een paart tellen zegt gelukkig de cache is er nog.

 

Kom op wees creatief en geef ons het gevoel shit dat ik dat niet had gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC1XCPY SoDobbel heb ik op verzoek vd lijst gehaald, een plastic drinkbeker past inderdaad niet in het rijtje.

 

Ik heb dus 1 pinnetje vrij, maar vele aanvullingen gehad, welke moet ik nu kiezen?

 

Of weet iemand hoe ik het tekort aan pinnetjes op kan lossen?

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Fijn dat jullie meekijken of de voorgestelde caches wel voldoen aan de criteria, dan blijft de lijst zuiver! :thumbup:

 

 

Volgens mij kan het er maar 1 zijn Raiders of the lost Ark, geloof me daar krijg je geen spijt van !!

 

 

Helemaal mee eens :blink:

bewerkt door henzie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn lijstje:

Trojan Horse GC1PYKE

Frankhuisbrug GC1KCM1

Hogespoorbrug GC1KCM6

Kamperlijntje GC1KCM4

Weteringbrug GC1M3B6

Vispoortenbrug GC1KZ59

Holtenbroekerbrug GC1N8P4

Mastenbroekerbrug GC1K2F9

Twistvlietbrug GC1JFG1

De Put van Serton GC1HRM6

Westenholterbrug GC1KCJP

Baileybrug GC1TDA9

Somewhere in the Twilight Zone GC1M6KW

Monopoly Zilverstad Editie GC1C7RG

Micro Zilver "haven" GCN9GH

Het bos van de kluiszenaar GC1PM41

Hansje in de kelder GC1HRM5

Krrrtsssplok GC1AABF

Champignano GC10RB9

 

 

De rest van mijn favorieten is al genoemd...

 

Niet te veel van bovenstaande caches achter elkaar doen, dat wordt de rest zo saai... ;)

MamaEi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, misschien niet echt mooi te noemen. Maar wel uitdagend, stoffig, moeilijk "logbaar" en vul de rest maar in. Klik.

 

Nu pas tijd om even te klikken, inderdaad moeilijk logbaar, maar dat is meestal met een gearchiveerde cache. :)

Helaas deze komt niet op de kaart. :newyear:

 

Dankjewel voor alle linkjes die jullie erbij geven, dat maakt het voor mij wel veel makkelijker. :wistling:

 

Het gele bussie is een beetje moeilijk vast te leggen op kaart....

 

Wbt De Kwakel, die persoon is blijkbaar bijzonder. Maar de cachebehuizing dus niet?

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om even op de cache behuizingen terug te komen. De mooiste vind ik nog steed de behuizingen waar je zo 123 voor bij loopt en vervolgens van zegt Dom dat ik het niet gezien heb GCJ8RP en GCM654 is hier zo een voorbeeld van. En dan krijg je van die logjes van: "zo af en toe laat je je weer eens in de maling nemen" , "Je loopt hem inderdaad zo voorbij" , "vinden van de cache viel niet mee. Dus toen toch maar even een hulplijntje ..." Ook weet ik het bestaan van een cacher die zo iets vergelijksbaars heeft ... en als de hulp lijn word gebeld, vraagt wat zie je ... en na een paart tellen zegt gelukkig de cache is er nog.

 

Kom op wees creatief en geef ons het gevoel shit dat ik dat niet had gezien.

 

Ik weet niet of dat dit soort caches wel op dit kaartje thuishoort?

 

En eitjes, zijn die behuizingen echt allemaal prachtig? Kan je geen keuze maken uit de lange lijst, wat nou echt toppers zijn?

Misschien kunnen anderen hun mening geven over de caches op de lijst van mama ei?

 

Ik ben bezig met de kaart.....nog ff geduld voor de nieuwe versie.

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet kunnen ontdekken hoe het nou moet met nummertjes op de kaart, dus de andere suggestie uitgewerkt:

 

multi

mysterie

traditional

letterbox

 

Verder staat er een link onder de GC code, naar de cache-pagina.

 

Er staan nu 42 caches op de kaart en ik wil er max. 50 op zetten, komen er dan nog mooiere bij, dan gaat de minst mooie vd mooiste er weer af.

Een lijst met honderden mooisten zegt ook niks, vind ik.

 

Willen jullie aub kritisch kijken of alle caches die erop staan, terecht erop staan?

En of ik geen fouten heb gemaakt?

Suggesties ter verbetering zijn altijd welkom!

 

Thanks!!!!

 

NIEUW KAARTJE al zal de link hetzelfde blijven, als is de kaart gewijzigd, denk ik.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIEUW KAARTJE

 

Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder!

Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier.

Bedankt hiervoor! :thumbup::dribble:

 

Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or.

bewerkt door spoekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn grote fan van de caches en vooral van de stashes van de Naaktslakkies. Een van de leukste vonden wij GC1MEWW - Het watermanagement van Willem Alexander. Hij is even in onderhoud, maar zo te lezen binnenkort weer on line. Het is bij de Naaktslakkies altijd weer een verrassing wat je aantreft. Zo ook bij De Ketting van Maxima, het Hoedje van de Koningin en het Eigen Jagt van Prins Hendrik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...