Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Mooie caches, dus: route, omgeving, wp's én eindstash worden tesamen beoordeelt via het Geo d'Or systeem.

 

Maar ik ben heel benieuwd, los vd route en andere zaken, welke eindstash jullie het meest mooi, origineel, creatief, perfect gecamoufleerd, lachen of in ieder geval zeer bijzonder vinden.

Dus niet de plek waar de cache ligt, maar de cache zelf!

 

Wat is jouw favoriete eindstash allertijden?

 

We horen vaak de mooiste verhalen, maar wij hebben tot nu toe niet veel bijzondere cache-behuizingen gevonden, dus zijn erg benieuwd waar we ze moeten zoeken. Zo hopen we een mooi lijstje, bij elkaar te krijgen, waar iedereen natuurlijk gebruik van kan maken.

 

Volgend jaar zomer, misschien een tour de Hollandia, via allemaal caches met mooi gemaakte eindstashes?

En dan overnachten bij collega-cachers..... :thumbup:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De mooiste die ik tot nu toe ben tegengekomen is deze: link

Het duurde behoorlijk lang voor we 'm open hadden maar het was geweldig in elkaar gezet.

Helemaal in het thema van de puzzel.

Daarom ook een Geo d'Or van ons, vooral voor de behuizing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mooiste die ik tot nu toe ben tegengekomen is deze: link

Het duurde behoorlijk lang voor we 'm open hadden maar het was geweldig in elkaar gezet.

Helemaal in het thema van de puzzel.

Daarom ook een Geo d'Or van ons, vooral voor de behuizing.

 

Heb je wel het goede linkje gemaakt Lepman? Want de cache die je nu linkt (SoDobbel), is 2 dagen geleden gepubliceerd en nog door niemand gevonden? Of heb jij hem proefgelopen en weet je dus al meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons staat "De stoker en de machinist" vwb eindstash ( en ook de hele tocht trouwens) GC1N3R3 wel bovenaan.

Ook de Bakens van Malpigi GCM103 heeft een hele mooie eindstash, goeie 2e dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orderbos en het mysterie van de beerput was voor ons tot nu toe wel een hele mooie. Zowel de wandeling, als de waypoints erg leuk verstopt.

Als je dan ook nog tussen de 25 en 30 graden de stash moet staan opgraven [en zeker niet zo'n klein stukje..], dit was zeker de indrukwekkendste cache die we tot nu toe gelopen hebben. De kinderen hebben het er nog steeds over!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel niet de eindcache maar een bijzonder tussenpunt waar je je gevens boven water moet zien te krijgen zit in de route van "Het geheim van Elzenburg" (GC16G40), wie hem gedaan heeft weet wat ik bedoel.

cz MariSun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie caches, dus: route, omgeving, wp's én eindstash worden tesamen beoordeelt via het Geo d'Or systeem.

 

Maar ik ben heel benieuwd, los vd route en andere zaken, welke eindstash jullie het meest mooi, origineel, creatief, perfect gecamoufleerd, lachen of in ieder geval zeer bijzonder vinden.

Dus niet de plek waar de cache ligt, maar de cache zelf!

 

Wat is jouw favoriete eindstash allertijden?

 

We horen vaak de mooiste verhalen, maar wij hebben tot nu toe niet veel bijzondere cache-behuizingen gevonden, dus zijn erg benieuwd waar we ze moeten zoeken. Zo hopen we een mooi lijstje, bij elkaar te krijgen, waar iedereen natuurlijk gebruik van kan maken.

 

Volgend jaar zomer, misschien een tour de Hollandia, via allemaal caches met mooi gemaakte eindstashes?

En dan overnachten bij collega-cachers..... :crybaby:

 

groetjes GeoVlinder

 

Een leuk idee, maar ik heb me al eens eerder afgevraagd...is er een lijstje met al die leuke lijstjes van caches? Ik heb nog geen manier gevonden om de links die ik soms eens tegen kom anders te bewaren dan in Firefox. Zou het niet mogelijk zijn om er een onderdeeltje van de site aan te wijden [of mis ik ergens iets en is dat er al?

 

eduard

Post@co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...