Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De drie zusjes is natuurlijk ook te gek. Hoe konden we die vergeten.

 

als hij zo mooi is als dat het in het boek staat dan ga ik ook voor deze.

ook al moet ik deze nog lopen maar dat duurt niet lang meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie caches, dus: route, omgeving, wp's én eindstash worden tesamen beoordeelt via het Geo d'Or systeem.

 

Maar ik ben heel benieuwd, los vd route en andere zaken, welke eindstash jullie het meest mooi, origineel, creatief, perfect gecamoufleerd, lachen of in ieder geval zeer bijzonder vinden.

Dus niet de plek waar de cache ligt, maar de cache zelf!

 

Wat is jouw favoriete eindstash allertijden?

 

We horen vaak de mooiste verhalen, maar wij hebben tot nu toe niet veel bijzondere cache-behuizingen gevonden, dus zijn erg benieuwd waar we ze moeten zoeken. Zo hopen we een mooi lijstje, bij elkaar te krijgen, waar iedereen natuurlijk gebruik van kan maken.

 

Volgend jaar zomer, misschien een tour de Hollandia, via allemaal caches met mooi gemaakte eindstashes?

En dan overnachten bij collega-cachers..... :rolleyes:

 

groetjes GeoVlinder

 

Een leuk idee, maar ik heb me al eens eerder afgevraagd...is er een lijstje met al die leuke lijstjes van caches? Ik heb nog geen manier gevonden om de links die ik soms eens tegen kom anders te bewaren dan in Firefox. Zou het niet mogelijk zijn om er een onderdeeltje van de site aan te wijden [of mis ik ergens iets en is dat er al?

 

eduard

Post@co

 

Probeer het eens via de volgende link. Daar kan je een eigen bookmark maken, waarin je bv alle caches van dit dit draadje opneemt, zodat je altijd een lijstje hebt. Er zijn veel bookmarks in omloop, gemaakt door geo-cahcers met allerlei verzameling en sorteringen van caches.

PS. vergat te melden dat je dan wel Premium member moet zijn.........

 

http://www.geocaching.com/bookmarks/

bewerkt door Geo-Hoppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer het eens via de volgende link. Daar kan je een eigen bookmark maken, waarin je bv alle caches van dit dit draadje opneemt, zodat je altijd een lijstje hebt. Er zijn veel bookmarks in omloop, gemaakt door geo-cahcers met allerlei verzameling en sorteringen van caches.

PS. vergat te melden dat je dan wel Premium member moet zijn.........

 

http://www.geocaching.com/bookmarks/

 

bedankt voor de tip, daar gaan we ons verder in verdiepen!

 

peterseli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer het eens via de volgende link. Daar kan je een eigen bookmark maken, waarin je bv alle caches van dit dit draadje opneemt, zodat je altijd een lijstje hebt. Er zijn veel bookmarks in omloop, gemaakt door geo-cahcers met allerlei verzameling en sorteringen van caches.

PS. vergat te melden dat je dan wel Premium member moet zijn.........

 

http://www.geocaching.com/bookmarks/

Bedankt, deze link ken ik...waar ik eigenlijk op doelde is of het mogelijk is om te zoeken naar interessante bookmark lists. Laatst kwam ik een bookmark list tegen over caches in tsjechie die vertaald waren, nu kan ik natuurlijk zelf alle caches na lopen en daar een bookmark list van maken, maar dat is twee keer hetzelfde werk.

 

Maar ik denk dat er idd geen andere mogelijkheid is om een bookmark list te vinden, gewoon tegen de link aanlopen op het forum of op de cache pagina.

 

bedankt iig voor je antwoord.

 

eduard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...