GeoVlinder Geplaatst 11 september 2009 Auteur Share Geplaatst 11 september 2009 NIEUW KAARTJE Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder! Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier. Bedankt hiervoor! Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or. Dankjewel, graag gedaan! Je kan zelf zo'n kaartje maken, met bijv. de 50 caches met de meeste Geo d'Ors, of bedoel je dat niet? @ TeamKroket: Wat betreft Oranje caches van de naaktslakkies, die staan er als het goed is op, alleen niet die in het archief zit(ten). Heb ik een fout gemaakt, dan graag een link naar de cache die er nog op moet. Kralenfee (linkje zou handig zijn) en Woldberg zet ik er zsm bij. groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 11 september 2009 Share Geplaatst 11 september 2009 Hier het linkje van Kralenfee, jij vraagt wij bezorgen klikklik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 11 september 2009 Auteur Share Geplaatst 11 september 2009 (bewerkt) Thnks!!! :thumbup: Kaartje is weer aangepast! 11 september 2009 bewerkt door GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Een heel goed initiatief. Mijn vraag is nu: hoe vinden cachers die dit topic gemist hebben de kaart met de 50 beste cache stashes? Nu verdwijnt de kaart langzaam maar zeker samen met dit topic in de enormheid van dit forum en dat is toch heel jammer . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mtkoef Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 Mag ik zo brutaal zijn om mijn eigen cache Astrokluis voor te dragen? Ik ga niet lopen opscheppen, lees de logs als je de mening wilt weten van de tot nu toe 51 vinders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 19 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2009 Goeie vraag Delbar! Geen idee. Dat mag hoor mtkoef, ik lees vanzelf wel of anderen het terecht vinden. Helaas heb ik nu even geen tijd om de kaart te updaten, heel druk met organiseren vd Wedstrijd "Beste Cachepagina van Nederland". groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 19 oktober 2009 Share Geplaatst 19 oktober 2009 NIEUW KAARTJE Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder! Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier. Bedankt hiervoor! Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or. erg leuk en handig zo'n kaartje. wat me wel opvalt is dat alle mooie caches boven de rivieren liggen. of zijn de zuiderlingen niet zo vaak online omdat ze hun mooie caches lopen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harmless_52 Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 (bewerkt) Ik krijg ook alleen maar lovende kritieken over mijn verstop-plek en manier van GC1ZEMW "Kerkenroute Dedemsvaart" Harmless_52 27 oktober 2009 bewerkt door Harmless_52 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ik krijg ook alleen maar lovende kritieken over mijn verstop-plek en manier van GC1ZEMW "Kerkenroute Dedemsvaart" Harmless_52 Bij deze nomineer ik deze dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
desmitjes6 Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Voor ons is tot nu toe nog steeds "Wegwijzers" van de Solletjes de mooiste eind stash. Zeer vakkundig gemaakt en precies passend bij de omgeving. Het bos in Ede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Voor ons is tot nu toe nog steeds "Wegwijzers" van de Solletjes de mooiste eind stash. Zeer vakkundig gemaakt en precies passend bij de omgeving. Het bos in Ede Dat is absoluut een topper. Zeer de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 27 oktober 2009 Share Geplaatst 27 oktober 2009 Nou moet ik zeggen ik ben nu 2 dagen rond om Utrecht bezig geweest kijk ook eens naar de cach plaatsen van BigFurryMonster dit is er een van GC1HRM9 die heeft er ook een paar verzonnen echt leuk groeten alexkw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 28 oktober 2009 Share Geplaatst 28 oktober 2009 Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien. grenspost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 28 oktober 2009 Share Geplaatst 28 oktober 2009 Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien. grenspost Het was inderdaad een hele mooie eindstach, deze zal mij zeker lang bijblijven. Jammer dat zoiets niet kan blijven staan, maar ik denk dat hij dan snel weg of gesloopt was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walking spirit Geplaatst 28 oktober 2009 Share Geplaatst 28 oktober 2009 Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien. grenspost Het was inderdaad een hele mooie eindstach, deze zal mij zeker lang bijblijven. Jammer dat zoiets niet kan blijven staan, maar ik denk dat hij dan snel weg of gesloopt was. Bedankt. Deze kon idd niet blijven staan maar heeft een goed nieuw adres gekregen. Voor diegene die m hebben gemist (foto genomen na het plaatsen in de avond vóór het event): Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden