Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Overzichtkaartje Mooiste Stashes van Nederland:

 

Mooi hoor! De kaart wordt wel wat rommelig zo met die verschillende prikkers. Is het mogelijk eenduidige symbolen (bv. genummerd) te gebruiken? Je kunt dan nog steeds op de marker klikken om te zien welke cache het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal heus niet de mooiste aller tijden zijn, maar qua techniek en technisch geknutsel is dit een topper.

Ga deze maar eens doen: Genezend Kruid.

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC18CGC

 

Absoluut mee eens. Een geweldig Eind !!! Net zo als Avatar en het doodshoofd en Orderbos en het mysterie van de Beerput.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil al die aanvullingen best toevoegen, maar ben door mijn prikkers heen, dus als iemand daarvoor een oplossing heeft, komt dat wel goed.

 

Dus blijf zeker je suggesties geven, wel graag alleen Nederlandse caches aub.

Tenzij iemand anders een kaartje van België of Europa wil maken.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons is ook Avatar en het doodshoofd een absolute topper ( echt een Geo d'Or waard wat ons betreft)

Maar de uiteindelijke cacheplaats van Wie is de Mol is ook geweldig, wij hebben hier alleen geen Geo d'Or aan gegeven omdat het vinden van die plek wel heel erg ver gezocht is en volgens ons niemand zonder hulplijntje deze cache kan vinden.

 

Nadeel van het lopen van deze leuke tochten is , is dat je eigenlijk verwend bent en je alle volgende gaat vergelijken.

Dus makers, leef je uit en ga zo door !!

 

 

thankz,

Team bamboe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De caches van de Naaktslakkies over het Koninklijk huis (strop van Claus, hoedje van Bea, watermanagement van Alex en de ketting van Maxima zijn het topppunt van creativiteit.

Verder vond ik de eindlokatievan Alice in Wonderland (Delft) ook erg leuk. De caches van Dalamot zijn hier al veel genoemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Kreupele Kaper van grootjes. Prachtige eindplek, goed passend in het thema van de cache.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...45-62db561a8b90

 

Roses are Red van de Flowerpowers. Ook heel mooi uitgevoerde eindlocatie en zeker ook enkele WP's!

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...dd-a304443cba09

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons absoluut Avatar en het doodshoofd.

Niet te beschrijven zo mooi. Al een poos geleden dat we die gedaan hebben, maar we hebben het er nog steeds over.

We raden deze cache ook aan iedereen aan en ook deze mensen vinden hem erg tof.

 

Daarnaast is de andere van Dukkie - Het orderbos en het mysterie van de beerput ook erg leuk gedaan.

We zagen net dat de nieuwste cache van Dukkie (over Indiana Jones) net gepubliceerd is. Deze gaan we dan ook zeker doen.

Verder kunnen we ons alleen maar aansluiten bij vele andere meningen.

Dalamot (Lopik e.o.) weet caches prachtig te verstoppen.

 

Ik heb net afgelopen 2 dagen besteed aan Dukkies Raiders of the Lost Ark.

 

Die MOET je echt gedaan hebben. drie letters WOW!! Naast Wie is de Mol en Golfdfinger (Duitsland) is dit echt een van de mooiste meesterwerken die er nu zijn. De voorgaande Dukkies zijn overtroffen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC1XCPY SoDobbel heb ik op verzoek vd lijst gehaald, een plastic drinkbeker past inderdaad niet in het rijtje.

 

Ik heb dus 1 pinnetje vrij, maar vele aanvullingen gehad, welke moet ik nu kiezen?

 

Of weet iemand hoe ik het tekort aan pinnetjes op kan lossen?

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Fijn dat jullie meekijken of de voorgestelde caches wel voldoen aan de criteria, dan blijft de lijst zuiver! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of weet iemand hoe ik het tekort aan pinnetjes op kan lossen?

 

Je kunt dezelfde pinnetjes toch meerdere keren gebruiken?

 

Misschien kun je d.m.v. verschillende pinnetjes enkel het verschil in Traditional, Multi of Mysterie aangeven zodat je dus slechts 3 verschillende pinnetjes nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC1XCPY SoDobbel heb ik op verzoek vd lijst gehaald, een plastic drinkbeker past inderdaad niet in het rijtje.

 

Ik heb dus 1 pinnetje vrij, maar vele aanvullingen gehad, welke moet ik nu kiezen?

 

Of weet iemand hoe ik het tekort aan pinnetjes op kan lossen?

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Fijn dat jullie meekijken of de voorgestelde caches wel voldoen aan de criteria, dan blijft de lijst zuiver! :)

 

 

Volgens mij kan het er maar 1 zijn Raiders of the lost Ark, geloof me daar krijg je geen spijt van !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...