Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Of weet iemand hoe ik het tekort aan pinnetjes op kan lossen?

 

Je kunt dezelfde pinnetjes toch meerdere keren gebruiken?

 

Misschien kun je d.m.v. verschillende pinnetjes enkel het verschil in Traditional, Multi of Mysterie aangeven zodat je dus slechts 3 verschillende pinnetjes nodig hebt.

 

Dat vind ik wel een goed idee! :) Wat vind de rest, of iemand met een beter idee?

 

Ik vond dat idee van nummeren ook een goed idee, maar weet niet hoe dat moet. Anders zou ik een combi maken, nummertjes en kleur voor het type.

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo allemaal,

 

Ook ik volg dit draadje al vanaf het begin en vroeg me toen gelijk

al af, of het de bedoeling is om alles hier op het forum te bespreken en te laten zien?????

 

Het lijkt mij een strak plan om diversen antwoorden en foto's uit

dit draadje te verwijderen, want ik ben van mening dat sommige eigenaren

van cache's deze reclame leuk vinden en ander nou net weer niet??!!

 

Ik zou het namelijk ook niet waarderen als hier iets word besproken,

wat ik liever aan de vinder(s) over laat!

 

Ik hoop dat ik duidelijk ben en niemand voor de schenen schop.

Zie het anders zo:

Spoilers worden niet gewaardeerd en dit kan wel.

Enne het hele verrassings effect van de vinder is weg.

 

 

Groetjes Cornelis

bewerkt door Team altijd onverwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC1XCPY SoDobbel heb ik op verzoek vd lijst gehaald, een plastic drinkbeker past inderdaad niet in het rijtje.

 

Ik heb dus 1 pinnetje vrij, maar vele aanvullingen gehad, welke moet ik nu kiezen?

 

Of weet iemand hoe ik het tekort aan pinnetjes op kan lossen?

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Fijn dat jullie meekijken of de voorgestelde caches wel voldoen aan de criteria, dan blijft de lijst zuiver! :)

 

 

Volgens mij kan het er maar 1 zijn Raiders of the lost Ark, geloof me daar krijg je geen spijt van !!

 

Er zijn op dit moment helaas nog maar 4 man die over de Raiders of the Lost Ark kunnen meepraten, maar 2 ervan zitten nu dus op dit forum.

 

Dus allen, schrijf je in bij Dukkie en ga beleven wat je nog niet eerder beleefd hebt en geniet van de voetsporen van Indiana Jones! Dan zal deze cache zeker heel hoog bij iedereen aangeschreven staan. De voorpret is al leuk, maar in het veld... WOW. Verbasing na verbasing. En als het om cachebehuizing gaat.... Nog nooit zoiets geweldigs gezien. Meer mag ik helaas niet zeggen van Dukkie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoilers als foto's mogen van mij zeker verwijderd worden, ook andere toevoegingen die dingen verklappen.

 

Verder zie ik het als mond op mond reclame voor een goeie cache. Op events worden ook vaak caches aanbevolen en dan hoor je vaak nog meer dan alleen de naam en dat de eindstash mooi is.

 

Ik zie het als compliment aan de legger als je op het lijstje komt te staan, een soort van Geo d 'Or voor de eindstash, een Geo d'Art.

 

Maar als er leggers zijn die er wel moeite mee hebben, dan hoor ik dat graag, dan haal ik ze natuurlijk meteen vd lijst.

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Ik kan het zeker waarderen dat je meedenkt over het waarborgen van het verrassingseffect van caches! :yes:

Inhoudelijk hoef ik verder ook niks te weten, ik laat me graag verrassen, maar de jampotjes, fotorolletjes, enz. krijgen dat nou eenmaal niet meer voor elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus allen, schrijf je in bij Dukkie en ga beleven wat je nog niet eerder beleefd hebt en geniet van de voetsporen van Indiana Jones! Dan zal deze cache zeker heel hoog bij iedereen aangeschreven staan. De voorpret is al leuk, maar in het veld... WOW. Verbasing na verbasing. En als het om cachebehuizing gaat.... Nog nooit zoiets geweldigs gezien. Meer mag ik helaas niet zeggen van Dukkie...

 

Meer hoef je ook niet te zeggen, prima je gevoel omschreven en je waardering, zonder ook maar enigzins iets weg te geven over de cache zelf!

 

Thanks :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien al genoemd, maar Het Gele Bussie is toch ook een mooie, bijzondere en vooral enorm grote eindstash.

 

Bedoel je die ouwe, naar frituurvet stinkende, plakkerig van de cola, van event naar event rijdende, wifi-kapende, met het logboek aan de spiegel hangend, roestige rammelbak?

:dribble: Misschien niet de mooiste, maar wel bijzonder! :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En welke van ons ook in het rijtje mogen:

- De Kwakel (maar alleen als Koos vaart): GC15285

- De kluis van Stuuridius van Stuurtie & Geo-Pioneer : GC1G41X

 

Die 2 wisten ons ook aangenaam te verrassen...

 

 

Verder zijn er al verschillende caches genoemd waar we het zeker mee eens zijn. Tja, we hebben ook nog niet alles gedaan tenslotte :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...