Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik heb er velen omtoed. In het bijzonder:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...b6-42c356ec88c8 James Bond. Een waar avontuur, mind-blowing.

Merlijn de tovernaar: waar je een fles sterke drank mee kon nemen (1 pp).

Wie durft event: een titanenklus in ijskoud water in februari

Twee kerkjes, en de IRC Hunt: aanzet tot een echte investering

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat is dus NIET de bedoeling.

 

Leuk als het ook een mooie tocht is, maar ik ben voor deze kaart op zoek naar stashes waar je mond van open valt. Die bijzonder mooi, bijzonder leuk, bijzonder origineel, bijzonder creatief, enz. zijn.

 

Dus geen simpele stashes!!!!!!!!!

 

Enne voor de mensen die er 1 op willen, ik denk er even over na of ik misschien tot 100 ga.

 

Maar anders moet je geduld hebben tot er 1 uit gaat, bijv. omdat die niet meer is wat ie was, omdat de meerderheid vind dat ie niet waardig is om op deze lijst te staan en dat ook goed kan beargumenteren, omdat die gearchiveerd is, omdat ...... We zien wel, voor nu is de max 50.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer ik had dit draadje nooit gezien, maar heb wel een goede en leuke cachestash:

Kunst in Huizen 2

 

 

het kunstwerk bevat gewoon een mooi plekje waar in de micro past maar ik vind het niet echt een mooie eindstash of cachebehuizing.

 

wel erg goed gevonden dat moet ik de cache legger wel nageven.

bewerkt door alex1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor de technische traditional (door de eigenaar zo genoemd) "zicht op de ijssel". GC1ZJDB

Ik heb een foto van de stach; die ga ik hier niet publiceren. Maar als ik geovlinder moet overtuigen kan ik hem wel mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne voor de mensen die er 1 op willen, ik denk er even over na of ik misschien tot 100 ga.

 

 

mocht je er over na gaan denken om naar de honderd te gaan is mijn cache toch ook wel de moeite waard om eens te bekijken 'T Paradijs GC214EF ik heb wel het idee dat hij erg gewaardeerd word gezien het aantal geo D'or s die ik daar voor heb gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor de technische traditional (door de eigenaar zo genoemd) "zicht op de ijssel". GC1ZJDB

Ik heb een foto van de stach; die ga ik hier niet publiceren. Maar als ik geovlinder moet overtuigen kan ik hem wel mailen.

 

 

dat is er zeker een die er ook in mag. daar heb ik me rot gezocht om hem te vinden toen ik hem uit eindelijk gevonden had......

 

 

er leuke cache

 

dit was ook de eerst micro waar ik een geo d'or aan gegeven heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En welke moet er dan af???? Zie de meerderheid maar mee te krijgen. Succes!

 

Ik ga van het mooie weer genieten,

 

groetjes GeoVlinder

 

 

dat kan ik je niet vertellen want van de lijst heb ik er misschien 2 gedaan en die vind ik ook echt de moeite waard om te laten staan maar zo als ik al zij als je naar de 100 op de lijst gaat is dit er wellicht een

bewerkt door alex1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staan er nu 50 op, daar wil ik het graag bij houden. Wil je er nog 1 op, dan moet er eerst dus 1 af.

 

groetjes GeoVlinder

De dichtst bijzijnde voor ons is: Ik laat je alle hoeken van Zwijndrecht zien BONUS

GC1HET7. Of beter gezegd: was. Deze is namelijk gearchiveerd.

 

Dat geeft weer een plekje voor iemand anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was inderdaad een hele mooie eindstach, ....
Er staan berichten tussen waarop staat dat mensen verbannen zijn, nu is mijn vraag, mag dat wel.

FF Off-topic om deze onduidelijkheid weg te werken. Volgens mij komt dit gewoon doordat betreffende persoon nog niet verbannen was toen hij dit schreef.

De informatie rechts is altijd actueel en zegt niets over de status van het moment van schrijven.

 

Back on topic: plekje vrij voor zicht op de ijssel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC1Q1CE

***MZLE2009*** Wouter Kabouter en zijn vrienden

gemaakt door Tuitje

Kindercache met een prachtig verstopte cache, voor iedereen zichtbaar en toch weer niet

 

 

GC1RD81

Multi-cache***MZLE2009*** Zoekt en gij zult vinden

Gemaakt door Dalamot

Cache met een paar pittige wps (als je nog niet zoveel gezien hebt) en een cache zeer onzichtbaar verstopt. Creatief gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...