Spring naar bijdragen

Alternatief Voor Geocaching.com?


sunib

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben net nieuw in de wereld van het geocachen. Vorige week heb ik mijn 1e cache gevonden, erg leuke hobby. :rolleyes:

 

Vorige week woensdagavond en zondagmiddag probeerde ik nog wat extra caches te downloaden, maar dit lukte mij niet. Geochaching.com was voor mij op beide momenten onbereikbaar.

 

Zijn er alternatieven voor geocaching.com?, elke Nederlandstalige geocaching site die ik gevonden heb verwijst naar geocaching.com. Het lijkt me erg vreemd dat geocachers zo'n grote afhankelijkheid hebben van één Amerikaans bedrijf (Groundspeak)?

 

Groeten,

Simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tja, hun zijn de oprichters van geocachen. Hun hebben de database gevuld met alle caches dus zijn we met zijn allen afhankelijk.

In het weekend merk ik dat veel mensen aan het cachen zijn want dan is de site behoorlijk traag. Maar dat wendt wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, hun zijn de oprichters van geocachen. Hun hebben de database gevuld met alle caches dus zijn we met zijn allen afhankelijk.

In het weekend merk ik dat veel mensen aan het cachen zijn want dan is de site behoorlijk traag. Maar dat wendt wel.

 

Vorig weekend werkte de site bij mij ook niet. Maar het is wel een beetje vreemd dat er maar 1 site is. Als de stroom daar dan uitvalt kan niemand meer geocachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Ik ben net nieuw in de wereld van het geocachen. Vorige week heb ik mijn 1e cache gevonden, erg leuke hobby. :rolleyes:

 

Vorige week woensdagavond en zondagmiddag probeerde ik nog wat extra caches te downloaden, maar dit lukte mij niet. Geochaching.com was voor mij op beide momenten onbereikbaar.