Spring naar bijdragen

Alternatief Voor Geocaching.com?


sunib

Aanbevolen berichten

Okee, we hebben dus 1% van alle caches in de wereld hier. Welk percentage van het landoppervlak ter wereld is Nederland ook weer? ;-)

Ik zou het niet weten. Mijn hele wereld beperkt zich tot Nederland. Is er nog meer dan?

 

Wereld: 148,647,000 sq km

Nederland: 33,939 sq km. Iets van 0.02% dus of zo.. Dan hebben we een mooie verhouding tussen oppervlak en aantal caches! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is toch het zoeken van een doosje/kist/kokertje. (misschien vergeet een vrom).

Onderstaande benamingen zijn allemaal aardappels;

Bintje, Dore, Fresco, Junior,Remarte,VitelotteNoir en Opperdoezer Ronde, maar we noemen ze allemaal "aardappel"

Dus waar de caches ook zijn ondergebracht, het zijn allemaal caches.

Precies, je slaat de spijker helemaal op zijn kop. Het zijn allemaal caches. Dat zijn mijn woorden. Niemand zal het ontkennen. Het zijn allemaal aardappelen (caches). Maar de ene aardappel heet bintje (geo), de ander heet Opperdoes (terra) en weer een ander heet Dore (Open), weer een ander heet Fresco (Free),

 

En je kunt ermee doen wat je wilt, maar een bintje zal nooit een Dore worden. :)

 

Hoe het ras ook genoemd wordt, het zijn en blijven aardappelen, allen met het gelijke doel, opgegeten worden

Zo is het met de caches ook, het zijn en blijven caches, met het zelfde doel, gevonden worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het ras ook genoemd wordt, het zijn en blijven aardappelen, allen met het gelijke doel, opgegeten worden

Zo is het met de caches ook, het zijn en blijven caches, met het zelfde doel, gevonden worden.

Wie leest er nu niet goed? Ik geef je steeds gelijk en je beaamt steeds weer mijn mening :)

 

Het zijn allemaal caches, de een is een geocache, de ander is een terracache, weer een ander is qualitycache. Het zijn allemaal caches.

 

En hier op geocaching.nl doen we aan geocachen, dat is een cachespel op geocaching.com. We zoeken, vinden en loggen geocaches gepubliceerd op geocaching.com. We bieden geocaches ter review aan op geocaching.com en deze geocaches worden gereviewed door reviewers van geocaching.com en deze geocaches worden daarna gepubliceerd op de site van geocaching.com.

 

Hier op geocaching.nl doen we aan geocachen door ons te verbinden met geocaching.com en we doen hier op geocaching.nl niet aan terracachen, niet aan qualitycachen, niet aan Opencachen, niet aan Freecachen enz enz.

 

Een terracache is geen geocache als het niet als geocache op geocaching.com is aangeboden. Een geocache kan, volgens de regels van terracaching.com, nooit een terracache worden. Zijn hebben als regel dat als een geocache gepubliceerd staat op geocaching.com, niet nog eens als terracache op terracaching.com mag staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het ras ook genoemd wordt, het zijn en blijven aardappelen, allen met het gelijke doel, opgegeten worden

Zo is het met de caches ook, het zijn en blijven caches, met het zelfde doel, gevonden worden.

Wie leest er nu niet goed? Ik geef je steeds gelijk en je beaamt steeds weer mijn mening :)

 

Het zijn allemaal caches, de een is een geocache, de ander is een terracache, weer een ander is qualitycache. Het zijn allemaal caches.

 

En hier op geocaching.nl doen we aan geocachen, dat is een cachespel op geocaching.com. We zoeken, vinden en loggen geocaches gepubliceerd op geocaching.com. We bieden geocaches ter review aan op geocaching.com en deze geocaches worden gereviewed door reviewers van geocaching.com en deze geocaches worden daarna gepubliceerd op de site van geocaching.com.

 

Hier op geocaching.nl doen we aan geocachen door ons te verbinden met geocaching.com en we doen hier op geocaching.nl niet aan terracachen, niet aan qualitycachen, niet aan Opencachen, niet aan Freecachen enz enz.

 

Een terracache is geen geocache als het niet als geocache op geocaching.com is aangeboden. Een geocache kan, volgens de regels van terracaching.com, nooit een terracache worden. Zijn hebben als regel dat als een geocache gepubliceerd staat op geocaching.com, niet nog eens als terracache op terracaching.com mag staan.

 

Over lezen gesproken, wie leest nu slecht?

Ik zeg steeds en herhaal het nogmaals, het zijn allemaal caches, welke naam je er nog aanhangt maakt geen moer uit.

Ik heb het dus niet over geo tera of wat dan ook, ik heb het over caches

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over lezen gesproken, wie leest nu slecht?

Ik zeg steeds en herhaal het nogmaals, het zijn allemaal caches, welke naam je er nog aanhangt maakt geen moer uit.

Ik heb het dus niet over geo tera of wat dan ook, ik heb het over caches

*Zucht* de vraag was toch of er een alternatief was voor geocaching.com om te geocachen? En het antwoord was dat als het om het geocachen gaat, er geen alternatief is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over lezen gesproken, wie leest nu slecht?

Ik zeg steeds en herhaal het nogmaals, het zijn allemaal caches, welke naam je er nog aanhangt maakt geen moer uit.

Ik heb het dus niet over geo tera of wat dan ook, ik heb het over caches

*Zucht* de vraag was toch of er een alternatief was voor geocaching.com om te geocachen? En het antwoord was dat als het om het geocachen gaat, er geen alternatief is.

 

 

Ik zie de link niet zo met aardappels. Caches mogen toch niet begraven worden? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topicstarter heeft zich op 28 juni ingeschreven op dit forum, geeft aan dat hij net met geocachen is begonnen en stelt een vraag over alternatieven voor geocaching.com.

 

 

Ik denk dat we inmiddels een beetje ons doel voorbij schieten in het beantwoorden van de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De topicstarter heeft zich op 28 juni ingeschreven op dit forum, geeft aan dat hij net met geocachen is begonnen en stelt een vraag over alternatieven voor geocaching.com.

 

 

Ik denk dat we inmiddels een beetje ons doel voorbij schieten in het beantwoorden van de vraag.

 

ik denk het niet, de stelling die hij deponeerde was een mooie en daar komen reacties op, dat is hoe een forum werkt dacht ik zomaar.

 

En alternatieven voor geocaching.com... dat kun je op 2 manieren opvatten..

 

Opnieuw een mooie discussie met mooie opmerkingen en een boel duidelijkheid dus waardevol voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over lezen gesproken, wie leest nu slecht?

Ik zeg steeds en herhaal het nogmaals, het zijn allemaal caches, welke naam je er nog aanhangt maakt geen moer uit.

Ik heb het dus niet over geo tera of wat dan ook, ik heb het over caches

*Zucht* de vraag was toch of er een alternatief was voor geocaching.com om te geocachen? En het antwoord was dat als het om het geocachen gaat, er geen alternatief is.

 

 

Ik zie de link niet zo met aardappels. Caches mogen toch niet begraven worden? :crybaby:

Wie begraaft er nou een aardappel? Die dingen moet je toch juist uitgraven? Net als een cache. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over lezen gesproken, wie leest nu slecht?

Ik zeg steeds en herhaal het nogmaals, het zijn allemaal caches, welke naam je er nog aanhangt maakt geen moer uit.

Ik heb het dus niet over geo tera of wat dan ook, ik heb het over caches

*Zucht* de vraag was toch of er een alternatief was voor geocaching.com om te geocachen? En het antwoord was dat als het om het geocachen gaat, er geen alternatief is.

 

 

Ik zie de link niet zo met aardappels. Caches mogen toch niet begraven worden? :crybaby:

Wie begraaft er nou een aardappel? Die dingen moet je toch juist uitgraven? Net als een cache. :lol:

 

Dat dacht ik ook, alleen eet ik geen caches. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...