Spring naar bijdragen

Opruiming ??


ET4FR & CO

Aanbevolen berichten

Het heeft alles te maken met het plotseling gearchiveerd zien worden van een bonuscache van een hele serie die nog maar kort voor onderhoud offline stond. Vervolgens wordt er op mail niet gereageerd en moet ik dus wel de hele serie offline zetten omdat de bonus niet gedaan kan worden.... als je weet hoeveel tijd er in die serie heeft gezeten met uitdenken, uitwerken en multitalig (Ne-Eng-Du) maken en als er dan zo mee wordt omgegaan... pffff dan hoeft het voor mij even niet meer.

 

Aha, dus het ligt aan de reviewer? Zeg dat dan! Nu weet ik zeker dat dit draadje dicht kan, wat een excuus zeg om het voor iedereen dan maar onmogelijk te maken!

Zoals je weet loop het al enige dagen, week niet zo snel meer. Heeft zeer waarschijnlijk zijn redenen. Ook ik moet geduld betrachten voor enkele nieuwe caches die ik heb aangeboden.

 

Maar het wordt bijna persoonlijk...dat mag dus niet.

Dit draadje had niet gestart mogen worden! Regel je frustraties maar per PM met de reveiwer of stuur een mail aan .com. Die kunnen de reviewers ook benaderen als je van mening bent dat iets fout loopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik verbaas me dan ook over de rare reacties die hier lees. Gepland weekend loopt in de soep, Niet meer naar Zeeland te cachen?

Niemand schijnt nog maar een seconde te denken: WAAROM deze actie!!!

 

Deze reacties sterken mij alleen maar in het nemen van mijn beslissing.

Waar lees jij dat een gepland weekendje de soep in draait en dat iemand niet meer naar Zeeland zal gaan om te cachen??

 

Ik zal in ieder geval nog steeds die kant op gaan als de de tijd daar is en vond het gewoon jammer dat al die 82 cache's het archief in gingen.

Ik kan het me helemaal voorstellen hoe Saatjes denkt over soms dat "gezeik" over de plek ed. van cache's.

 

Ik weet hoeveel tijd je kwijt bent met het maken en onderhouden van cache's. Tja en ook ik gooi ze in het archief als de plek toch niet hetgene brengt wat je dacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft alles te maken met het plotseling gearchiveerd zien worden van een bonuscache van een hele serie die nog maar kort voor onderhoud offline stond. Vervolgens wordt er op mail niet gereageerd en moet ik dus wel de hele serie offline zetten omdat de bonus niet gedaan kan worden....

 

Mogen we hieruit concluderen dat de serie gewoon weer online gaat komen als Kruimel dat foutje zo snel mogelijk voor je hersteld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft alles te maken met het plotseling gearchiveerd zien worden van een bonuscache van een hele serie die nog maar kort voor onderhoud offline stond. Vervolgens wordt er op mail niet gereageerd en moet ik dus wel de hele serie offline zetten omdat de bonus niet gedaan kan worden.... als je weet hoeveel tijd er in die serie heeft gezeten met uitdenken, uitwerken en multitalig (Ne-Eng-Du) maken en als er dan zo mee wordt omgegaan... pffff dan hoeft het voor mij even niet meer.

 

Aha, dus het ligt aan de reviewer? Zeg dat dan! Nu weet ik zeker dat dit draadje dicht kan, wat een excuus zeg om het voor iedereen dan maar onmogelijk te maken!

Zoals je weet loop het al enige dagen, week niet zo snel meer. Heeft zeer waarschijnlijk zijn redenen. Ook ik moet geduld betrachten voor enkele nieuwe caches die ik heb aangeboden.

 

Maar het wordt bijna persoonlijk...dat mag dus niet.

Dit draadje had niet gestart mogen worden! Regel je frustraties maar per PM met de reveiwer of stuur een mail aan .com. Die kunnen de reviewers ook benaderen als je van mening bent dat iets fout loopt!

 

Tsjonge jonge... ik geef enige uitleg omdat er gevraagd wordt naar de reden. Da's al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de beslising om al je actieve caches te archiveren niet ineens te rigoreus genomen? Ik zeg dit omdat we aardig wat caches van je gedaan hebben en er veel plezier aan hebben beleefd. Degenen die we niet gedaan hebben, haden we graag nog eens gedaan! Jammer dat dat nu niet meer kan. Ik hoop echter dat je geen spijt gaat krijgen van je beslissing om alles te archiveren. Al weet ik natuurlijk niet precies wat er allemaal exact aan vooraf is gegaan. Ik heb natuurlijk wel de vorige berichten uit dit draadje gelezen en dan is het jammer dat je tot deze beslissing bent gekomen. Het werd nou net zo leuk met zoveel stipjes in Zeeland. Er blijft natuurlijk nog genoeg over, maar nogmaals het is en blijft jammer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel off topic kees en anita. Maar ga naar een willekeurige cache pagina en zoek net voor de logjes naar een kaartje met onderin "powered bij Google". Klik daarop en een wereld gaat voor je open. Heb je GC.nl echt niet voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft alles te maken met het plotseling gearchiveerd zien worden van een bonuscache van een hele serie die nog maar kort voor onderhoud offline stond. Vervolgens wordt er op mail niet gereageerd en moet ik dus wel de hele serie offline zetten omdat de bonus niet gedaan kan worden.... als je weet hoeveel tijd er in die serie heeft gezeten met uitdenken, uitwerken en multitalig (Ne-Eng-Du) maken en als er dan zo mee wordt omgegaan... pffff dan hoeft het voor mij even niet meer.

 

Aha, dus het ligt aan de reviewer? Zeg dat dan! Nu weet ik zeker dat dit draadje dicht kan, wat een excuus zeg om het voor iedereen dan maar onmogelijk te maken!

Zoals je weet loop het al enige dagen, week niet zo snel meer. Heeft zeer waarschijnlijk zijn redenen. Ook ik moet geduld betrachten voor enkele nieuwe caches die ik heb aangeboden.

 

Maar het wordt bijna persoonlijk...dat mag dus niet.

Dit draadje had niet gestart mogen worden! Regel je frustraties maar per PM met de reveiwer of stuur een mail aan .com. Die kunnen de reviewers ook benaderen als je van mening bent dat iets fout loopt!

 

Volgens mij is het draadje niet gestart met de reden persoonlijk te worden of frustraties te delen...en al helemaal niet door de eigenaar van de caches...

Voor iedereen onmogelijk maken vind ik ook wat krom...want hieraan vooraf gaat volgens mij...voor iedereen mogelijk maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Laten we even stil staan bij waar we staan en niet te ver doordraven :thumbup:

 

Ik heb gekeken over welke cache het gaat en het lijkt mij van Kruimel niet de bedoeling om een

cache die pas 9 dagen ofline staat te archiveren?? :yes:

 

Ik denk dat hij abuis is :rolleyes:

 

En de reactie op ik heb nog geen antwoord op mijn mail lijkt mij iets te vroeg geroepen,

want ik heb vernomen dat kruimel zijn mailbox wel eens wat vol kan zijn.

 

Dus laten we met z'n allen dit draadje niet opblazen en gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren.

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik ben vandaag wat duidelijk misschien. Maar ook dit onderwerp is al vaker aan de orde geweest.

Een cacher doet iets, en op het forum wordt het besproken. Aardig en soms wat minder aardig.

En wat ik vind......is dat belangrijk? Het is gewoon zonde om je werk door een tegenslag gelijk aan de kant te gooien.

 

Maarre, ik zal ermee kappen. Ik heb al genoeg duidelijk gemaakt :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft alles te maken met het plotseling gearchiveerd zien worden van een bonuscache van een hele serie die nog maar kort voor onderhoud offline stond. Vervolgens wordt er op mail niet gereageerd en moet ik dus wel de hele serie offline zetten omdat de bonus niet gedaan kan worden.... als je weet hoeveel tijd er in die serie heeft gezeten met uitdenken, uitwerken en multitalig (Ne-Eng-Du) maken en als er dan zo mee wordt omgegaan... pffff dan hoeft het voor mij even niet meer.

 

Aha, dus het ligt aan de reviewer? Zeg dat dan! Nu weet ik zeker dat dit draadje dicht kan, wat een excuus zeg om het voor iedereen dan maar onmogelijk te maken!

Zoals je weet loop het al enige dagen, week niet zo snel meer. Heeft zeer waarschijnlijk zijn redenen. Ook ik moet geduld betrachten voor enkele nieuwe caches die ik heb aangeboden.

 

Maar het wordt bijna persoonlijk...dat mag dus niet.

Dit draadje had niet gestart mogen worden! Regel je frustraties maar per PM met de reveiwer of stuur een mail aan .com. Die kunnen de reviewers ook benaderen als je van mening bent dat iets fout loopt!

 

Volgens mij is het draadje niet gestart met de reden persoonlijk te worden of frustraties te delen...en al helemaal niet door de eigenaar van de caches...

Voor iedereen onmogelijk maken vind ik ook wat krom...want hieraan vooraf gaat volgens mij...voor iedereen mogelijk maken...

Je neemt me de woorden uit de mond. Saatjes is niet begonnen met dit draadje. Er werd alleen wat toelichting gegeven. En het is inderdaad vreemd dat een cache in het archief beland nadat deze nog geen 2 weken inactief is. HEt zal ongetwijfeld een vergissing zijn. Maar als je op mail geen antwoord krijgt, wat moet je dan doen? Bovendien geeft Saatjes aan dat het mooi is geweest. Er zijn een paar caches minder in NL. So what? Er zijn nog genoeg caches over, ook hier in Zeeland. Enne, er zullen ongetwijfeld weer caches bijkomen.

Ik wens Saatjes veel plezier bij het vinden van caches, en bedankt voor de caches die ik heb mogen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus laten we met z'n allen dit draadje niet opblazen en gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren.

 

Groetjes Kees

 

 

Ik informeer morgen bij Kruimel. En dan hoort Silco meer.

 

 

Truste, eSeR

 

Kleine tip: vraag dan gelijk waarom het reviewen vertraging oploopt? Juist om speculaties te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Xaa en @rend.

De lijst Zeeland was bijna klaar om zo snel Kees weer mag lopen naar Zeeland te gaan.

Nu moeten we het opschorten omdat multi's voorlopig niet kunnen en we zagen nu dat er nauwelijks nog traditionals zijn.

 

Dat was de insteek van "offtopic". Sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...