ET4FR & CO Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Wie o wie heeft er net een grote opruiming gedaan ?? Volgens mij zijn er net zo'n 50 a 60 cache's het archief in gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Waar haal je die kennis vandaan ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 En waarom zijn ze naar het archief? Waren ze allemaal disabled? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Kruimel heeft een tijdje geleden op het forum gezegd dat hij een heleboel caches in het archief ging gooien omdat ze te lang disabeld staan. Het topic kan is zo niet meer terug vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Saatjes heeft grote schoonmaak gehouden in Zeeland. met de mededeling: Tis mooi geweest, ik ben het gedoe een beetje beu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Ben ik ff blij dat ik de Dedemsvaart net weer online heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team explorers Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Saatjes heeft grote schoonmaak gehouden in Zeeland.met de mededeling: Tis mooi geweest, ik ben het gedoe een beetje beu. welke gedoe zullen ze bedoelen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lindatju Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 (bewerkt) Saatjes heeft grote schoonmaak gehouden in Zeeland.met de mededeling: Tis mooi geweest, ik ben het gedoe een beetje beu. Jammer want hier waren hele leuke bij, we hadden er al een heleboel van de saatjes gedaan en er vele leuke uren aan beleeft. Ik wil de saatjes dan ook bedanken voor de vele mooie momenten die wij aan hun cache hebben gehad. Helaas is Zeeland nu een stuk leger. Groetjes lindatju 10 december 2008 bewerkt door lindatju Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Saatjes heeft grote schoonmaak gehouden in Zeeland.met de mededeling: Tis mooi geweest, ik ben het gedoe een beetje beu. Jammer want hier waren hele leuke bij, we hadden er al een heleboel van de saatjes gedaan en er vele leuke uren aan beleeft. Ik wil de saatjes dan ook bedanken voor de vele mooie momenten die wij aan hun cache hebben gehad. Helaas is Zeeland nu een stuk leger. Altijd jammer als goede cache's de mand in verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
yurrie-currie Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Tja net even het profiel van de saatjes bekeken en id bijna alles geargiveerd. Het zal wel een goede reden hebben. moeten we het geplande weekendje zeeland maar verplaatsen naar elders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 10 december 2008 Auteur Share Geplaatst 10 december 2008 Saatjes heeft grote schoonmaak gehouden in Zeeland.met de mededeling: Tis mooi geweest, ik ben het gedoe een beetje beu. Jammer, ik wilde net een weekendje Zeeland plannen begin volgend jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
friekje Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Dit is zeker jammer,want deze mensen hadden erg mooie en leuke cache-jes !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn&Martine Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Jammer, ik wilde net een weekendje Zeeland plannen begin volgend jaar. Dat weekendje kan gewoon doorgaan hoor, er liggen nog meer leuke caches in Zeeland! Deze bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 10 december 2008 Auteur Share Geplaatst 10 december 2008 Jammer, ik wilde net een weekendje Zeeland plannen begin volgend jaar. Dat weekendje kan gewoon doorgaan hoor, er liggen nog meer leuke caches in Zeeland! Deze bijvoorbeeld. O, dat komt ook echt wel goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 10 december 2008 Share Geplaatst 10 december 2008 Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom mensen nu opeens afzien van een gepland weekendje Zeeland? Er zijn daar toch zeker nog andere leuke caches te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten