WBKWADRAAT Geplaatst 5 november 2010 Geplaatst 5 november 2010 Dit moet wel haast een steelzwam zijn ;-)
*BaJo* Geplaatst 5 november 2010 Geplaatst 5 november 2010 geen antwoord op de vraag maar misschien wel leuk voor in het veld: De paddenstoelen determinatie lijst: klikkerdeklik
tuutjefloiter Geplaatst 23 november 2010 Geplaatst 23 november 2010 Afgelopen week deze paddestoel gezien in de duinen van Ameland. Wie weet wat voor paddestoel dit is?
Twin Peaks Geplaatst 23 november 2010 Geplaatst 23 november 2010 (bewerkt) Volgens mij een Ruwe Aardster (Gaestrum campestre) Deze is overigens tamelijk zeldzaam Niet altijd even makkelijk te determineren, want er zijn een aantal soorten aardsterren. Gezien de kraag rondom de bol, zou het ook zomaar een gekraagde Aardster kunnen zijn (Gaestrum triplex) hoewel de kleur dan weer enigzins verwarrend is, 23 november 2010 bewerkt door Camo Crew
Twin Peaks Geplaatst 23 november 2010 Geplaatst 23 november 2010 Heb effe geGoogled, want mijn boekje is niet echt duidelijk (tekeningen) Het is vrijwel zeker de laatste (Gaestrum triplex)
A en F Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Heeft niemand de laatste tijd bijzondere, onbekende dieren, planten of andere levende dingen gezien? Ik vind die foto's en vragen altijd zo leuk!!!!! Femke
The Sugars Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Heeft niemand de laatste tijd bijzondere, onbekende dieren, planten of andere levende dingen gezien? Ik vind die foto's en vragen altijd zo leuk!!!!! Femke Deze kwamen we tegen in een bos in Zoetermeer. Erg mooi maar geen idee wat het is.
GerardM86 Geplaatst 9 januari 2011 Geplaatst 9 januari 2011 Deze kwamen wij vandaag tegen tijdens een wandeling over een zandverstuiving. Er stonden er behoorlijk wat dus het zal vast niets "bijzonders" zijn, maar we vonden het er wel leuk uitzien met al die kleurtjes. Foto
Twin Peaks Geplaatst 9 januari 2011 Geplaatst 9 januari 2011 (bewerkt) Eehhh...uit de bomen gewaaid? Of zaailingen van de Grove Den ofwel Pinus Sylvestris. ..zomaar een idee.. 9 januari 2011 bewerkt door Twin Peaks
GerardM86 Geplaatst 9 januari 2011 Geplaatst 9 januari 2011 Het heeft inderdaad veel weg van de Den ja. Die staan daar ook zeer zeer veel. Maar deze variant met de mooie kleurtjes hadden wij nog niet eerder gezien.
Twin Peaks Geplaatst 9 januari 2011 Geplaatst 9 januari 2011 Uuhh...tja..het is net droog haar he......dooie puntjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden