Spring naar bijdragen

Provinces of the Netherlands


bab2501

  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind jij dat er provincies moeten komen bij NEDERLAND

    • JA
      69
    • ??
      5
    • NEE
      49


Aanbevolen berichten

KIJK OOK FF OP GC.COM : http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=196923

Ik hoop dat ik geen oude koeien uit de sloot haal maar toch

========

 

Waarom hebben wij geen provincies op GC.COM

In belgie zijn er wel provincies

 

Ik vind het jammer want dit zou het maken van PQ's veel makelijker maken en het is ook handig voor BV. de Geocoin race

 

Provinces of the Netherlands

  • Groningen
  • Friesland
  • Drenthe
  • Overijssel
  • Gelderland
  • Utrecht
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Noord-Brabant
  • Limburg
  • Flevoland

NL.GIF

 

BE.GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

 

Het verzoek om de Nederlandse provinciën toe te voegen is al in 2004 aan groundspeak gedaan, kijk maar in dit draadje.

 

Ik denk niet dat een poll, hier in Nederland, enige invloed heeft in op de prioriteiten van het Amerikaanse Grounspeak. Wat mischien wel werkt is nog eens in het door mij aangegeven draadje aandacht voor het verzoek vragen. Dus op het Amerikaanse forum en dan bij voorkeur samen met andere landen waarvan de functionaliteit ook niet werkt.

 

Zilvervloot.

 

Edit: BBosman, je bent me net voor.

bewerkt door Zilvervloot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dit weinig zin heeft. Waarom? Dat zal ik even met een voorbeeldje uitleggen:

 

Kijk maar eens naar Duitsland. Daar hebben ze niet zo heel lang geleden de provincie of staat of hoe je het daar noemt toegevoegd. Maar de oude caches worden natuurlijk niet automatisch in een provincie gezet.

Die staan dus nog gewoon op "Germany" en verder niks.

Ik heb bijvoorbeeld 123 founds in Duitsland, waarvan er 77 op "Nordrhein-Westfalen, Germany" staan en de rest gewoon op "Germany" (waarvan 4 in een andere Duitse "provincie" liggen). Er komt heel af en toe een oude cache goed te staan, maar dan heb je het over 1 elke 2 maanden of zo.

 

Doordat er ook in Nederland veel cache plaatsers niet meer actief zijn zal het bij ons ook mis gaan.

Het gaat dan wel vooral om de (inmiddels) gearchiveerde caches maar dat is wel 16% van mijn founds, en dan heb je ook nog caches die er nog goed bij liggen maar waar de eigenaar niet of nauwelijks meer actief van is. Of waar de eigenaar gewoon geen zin heeft in dit soort ongein. Of waarvan de eigenaar het niet eens te weten krijgt dat caches zo moeten worden omgezet.

Anders had ik dit wel leuk gevonden.

 

Nog even een voorbeeldje van hoe het eruit ziet net over de grens.. even voor de duidelijkheid dit is natuurlijk geheel in Nordrhein-Westfalen maar de helft op de eerste pagina staat nog op "Germany"

Kijk maar eens

En dat zijn dan nog de actieve caches, onder de gearchiveerde is de verhouding waarschijnlijk ongunstiger.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een onzin, provincies toevoegen. De Nederlandse provincies stellen qua grootte natuurlijk helemaal niets voor vergeleken met de Duitse deelstaten en of de Amerikaanse staten. Daarnaast is het natuurlijk absolute non-informatie. Laten we het lekker eenvoudig houden en gewoon Nederland blijven hanteren als 'rayon'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee of dit handig zou zijn. Voor PQ's is het redelijk nutteloos, want dit kan je heel makkelijk in GSAK filteren (ga maar zoeken naar het juiste topic).

 

Geocoinraces heb ik geen weet van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn bovendien een aantal Nederlandse caches die niet in een provincie liggen ... ;)

 

Kijk bijvoorbeeld maar eens bij deze cache. :)

 

Ligt er maar net aan welke provinciegrenzen je gebruikt! ;)

Hoe zit het eigenlijk met caches in onze overzeese gebieden? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij vinden dit ook een gek idee. Waarom apart per provincie. Is ook heel vervelend voor de statistieken. Als je in Belgie hebt gecachet, staan sommige caches bij Belgie en de andere bij overige landen.

Laat Nederland maar lekker Nederland in zijn geheel blijven.

bewerkt door TheFamily
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via gsak kun je alle caches op provincie zetten met de volgende mini-macro

 

Invullen bij Macro onder edit/create

$updated = GetState("s")

 

Werkt wel alleen bij de laatste versie van gsak!

 

Heb het ook gebruikt om de GSAK provincie kaart van nederland te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...