Spring naar bijdragen

Provinces of the Netherlands


bab2501

  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind jij dat er provincies moeten komen bij NEDERLAND

    • JA
      69
    • ??
      5
    • NEE
      49


Aanbevolen berichten

Via gsak kun je alle caches op provincie zetten met de volgende mini-macro

 

Invullen bij Macro onder edit/create

$updated = GetState("s")

 

Werkt wel alleen bij de laatste versie van gsak!

 

Heb het ook gebruikt om de GSAK provincie kaart van nederland te maken

 

Nou, ik heb het in een macro gezet in versie 7.2.2.23 maar GSAK meldt dat het een onbekende functie is.

bewerkt door Boswijk Posse
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Via gsak kun je alle caches op provincie zetten met de volgende mini-macro

 

Invullen bij Macro onder edit/create

$updated = GetState("s")

 

Werkt wel alleen bij de laatste versie van gsak!

 

Heb het ook gebruikt om de GSAK provincie kaart van nederland te maken

 

Nou, ik heb het in een macro gezet in versie 7.2.2.23 maar GSAK meldt dat het een onbekende functie is.

 

 

er is al een 7.2.3.18

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik heb net het topic op groundspeak gelezen. Is er nog nieuws wat de provincies betreft? Als ik het goed begrijp kan een reviewer meer betekenen.

 

"My suggestion for any of you who feel a strong need to have "states" listed for your country is this:

Contact your reviewer(s) to compile an appropriate list of "states" and have that reviewer send it to me.

 

I personally would feel much better knowing that the reviewer(s) of the area agrees with the list provided.

 

I cannot tell you when items like this will be implemented. I can put them on the right list, though."

 

Dat zou Kruimel dan moeten doen. Maar heeft hij daar zin in?

 

Persoonlijk zou ik het wel handig vinden. EN ik zie ook geen nadeel in oude caches die eventueel niet worden geupdated. Maar dat komt vooral omdat de cache-dichtheid hier (in Zeeland) niet erg groot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nee gestemd.

 

Op zich vind ik de land grenzen al lastig (Geocache technisch gesproken dan) . Maar wellicht komt dat omdat ik in Zuid(elijk)-Limburg woon.

 

Daarom was mijn stem ook nee. Als ik zie welke problemen ik nu heb met Duitsland. Daar worden bij sommige caches Duitsland opgegeven en bij sommige NRW. Dus je hebt nu 2 macro's nodig om ze binnen te halen, dat was 1. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom was mijn stem ook nee. Als ik zie welke problemen ik nu heb met Duitsland. Daar worden bij sommige caches Duitsland opgegeven en bij sommige NRW. Dus je hebt nu 2 macro's nodig om ze binnen te halen, dat was 1. :(

 

Ik lees de data altijd in op coordinaat en afstand, het land interesseert me niet zo veel. Los van het feit dat het aantal caches in Duitsland veel sneller groeit dan in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nee gestemd.

 

Op zich vind ik de land grenzen al lastig (Geocache technisch gesproken dan) . Maar wellicht komt dat omdat ik in Zuid(elijk)-Limburg woon.

 

 

Klopt! Dit weekend een cache gedaan bij Kanne. Volgens de beschrijving ligt deze in "Limburg". Dat klopt ook wel, zij het dat het Belgisch Limburg betreft.....dat stuk Belgie heet dus Limburg volgens Geocaching.com.

 

Als we Nederland opdelen, wat doen we dan met Limburg? De naam "Limburg" is al vergeven aan Belgisch Limburg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

provincie vind ik wel grappig om erbij te weten. maar het moet technisch gezien wel mogelijk blijven dat je ziet dat limburg dus een onderdeel is van nederland (of als het over het andere limburg gaat dat het over belgië gaat)

 

in zuid limburg maakt het land cq provincie het alleen maar lastiger.... maar achteraf is het leuk voor de statistieken (mits dus dat je de deelstaten op kunt tellen tot 1 landstatistiek)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...