Spring naar bijdragen

Provinces of the Netherlands


bab2501

  

123 leden hebben gestemd

  1. 1. Vind jij dat er provincies moeten komen bij NEDERLAND

    • JA
      69
    • ??
      5
    • NEE
      49


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waarom zou je? Waarom niet? Uit de poll blijkt dat een meerderheid het wil (ik weet al dat een aantal mensen nu gaan roepen dat een hoop cachers niet op het forum komen).

De mogelijkheid is er, er is geen herstructuering voor nodig. En je maakt het voor een aantal cachers leuker. Plus dat je dan sneller kunt kijken naar nieuwe caches in je eigenprovincie ipv alleen nieuwe caches in heel nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

| GC1F6QR | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FH3G | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FKQF | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FC0Y | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FKT6 | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FBYZ | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1EQ6C | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FACJ | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1F234 | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1F9CG | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FJEZ | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FGNX | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1F5N3 | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FDVV | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FB0Q | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FD61 | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1F0JJ | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1E94F | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1FHVH | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
| GC1EME8 | Nordrhein-Westfalen, Germany   |
+---------+--------------------------------+

 

Klopt, en zo worden ze dus niet binnen gehaald als je Germany vraagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zou je? Waarom niet? Uit de poll blijkt dat een meerderheid het wil (ik weet al dat een aantal mensen nu gaan roepen dat een hoop cachers niet op het forum komen).

De mogelijkheid is er, er is geen herstructuering voor nodig. En je maakt het voor een aantal cachers leuker.

 

 

Meerderheid ?????

 

Plus dat je dan sneller kunt kijken naar nieuwe caches in je eigenprovincie ipv alleen nieuwe caches in heel nederland.

 

Jaja, en iedere cacher woont natuurlijk zo'n beetje in het midden van de provincie. Met een straal van 25 km. zit je in NL al gauw in 2 of 3 provincies. Daarnaast heeft iedereen wel een reden om toch wel te willen weten wat er verder te koop is. Kortom, men wil toch weer van meerdere provincies pq's hebben.

 

Overigens: wat moet je toch met al die duizenden caches in je gps of pda??? :P Ik fungeer ook goed zonder PQ 's door mee te nemen wat ik nodig denk te hebben. Volgende week of volgende maand kun je altijd weer andere caches doen waar je al eens in de buurt was. Of slaapt men niet meer als je er een voorbij reed ?

 

Gekke mensen die geocachers !

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of je bent onderweg naar een bruiloft in het oosten van het land. En je merkt dat je veel te vroeg vertrokken bent.

Dan is het handig dat je wat caches in je pda/gps hebt staan om de tijd te vullen. En als de bruiloft opeens verplaatst wordt heb je in die omgeving misschien caches die je kunt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het heel handig.

Ik haal met mijn PQ's nu caches op uit zowel nederland als belgie. Die uit belgie kan ik vervolgens makkelijk opsplitsen in de verschillende provincies. Met de nederlandse kan ik dat op dit moment nog niet.

 

Volgens mij moet het wel geautomatiseerd kunnen worden om ook alle oude caches van een provincie-code te voorzien.

 

Een probleempje zijn misschien de puzzelcaches die net op een provinciegrens liggen. Zo zijn er hier in de buurt een paar waar het virtuele startpunt midden in het hollandsch diep ligt. Maar de echte cache kan dan zowel op de zuid-hollandse of op de brabantse oever liggen.

 

Maar dat moet op zich geen probleem zijn. Ik ken bv ook een belgische puzzel waarvan de eindcache zich in nederland bevindt. Moet toch kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...