Spring naar bijdragen

Ge'Odeur


Twin Peaks

Aanbevolen berichten

i guess the discussion can be closed everybody made his/her point :huh:;):huh:

Of niet dan?

  • DNF's zijn okay mits ze geen flames dreigen te worden naar de eigenaar van de cache of enigzins de feestvreugde verpesten
  • Zomaar logs deleten is not done
  • Nog een ranglijst voor caches die je niet leuk vindt is niet waar we op zitten te wachten

bewerkt door Track_leader
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

i guess the discussion can be closed everybody made his/her point :huh:;):huh:

Of niet dan?

  • DNF's zijn okay mits ze geen flames dreigen te worden naar de eigenaar van de cache of enigzins de feestvreugde verpesten
  • Zomaar logs deleten is not done
  • Nog een ranglijst voor caches die je niet leuk vindt is niet waar we op zitten te wachten

 

Nee hoor, discussieer maar lekker door, ik vind alle reacties heel leerzaam.

Ik ben nog niet te oud om te leren en kritiek op mijn manier van handelen?

Ik sta er wel voor open en als het opbouwend is of aanleiding voor een verandering van inzicht, doe ik er ook iets mee.

 

Ik heb ondertussen mijn eerste log aan diverse mensen laten lezen en die vonden er totaal niets mis mee.

Ik heb ook de cachelegster per email uitgenodigd om aan de discussie deel te nemen op het forum en haar kant van het verhaal te belichten, maar haar enige reactie....weer een logdelete.

 

Ik heb ondertussen besloten met die onzin op die cachepagina te stoppen en het verhaal bij Kruimel neer te leggen, inclusief alle emailwisseling.

Daar zit van mijn kant geen onvertogen woord tussen, dus laat hem maar oordelen.

 

Ik begrijp van Barny dat hij stug doorgaat met terugplaatsen, maar zo'n kat en muisspelletje, daar heb ik geen zin in.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De straat inrijden, drie seconden in de rondte kijken, besluiten dat je de plek niks vind en dan maar de cache gaan afzeiken in een DNF-log, wie help je daar mee?

 

Van "afzeiken" was in mijn eerste log mijns inziens absuluut geen sprake.

Gewoon een weergave van mijn beleving van de cache, waarom ik erheen ging, hoe het mij verging en wat ik daarbij dacht.

 

Geen onvertogen woord.

 

Op dit moment staat het log er nog, dus wellicht (als het niet weer verwijderd is) kun je het nog nalezen.

 

Wie vindt dat zo'n log niet kan? Vertel het me a.u.b., ik leer graag van kritiek. :huh:

 

Mijn eerste log

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De straat inrijden, drie seconden in de rondte kijken, besluiten dat je de plek niks vind en dan maar de cache gaan afzeiken in een DNF-log, wie help je daar mee?

 

Van "afzeiken" was in mijn eerste log mijns inziens absuluut geen sprake.

Gewoon een weergave van mijn beleving van de cache, waarom ik erheen ging, hoe het mij verging en wat ik daarbij dacht.

 

Geen onvertogen woord.

 

Op dit moment staat het log er nog, dus wellicht (als het niet weer verwijderd is) kun je het nog nalezen.

 

Wie vindt dat zo'n log niet kan? Vertel het me a.u.b., ik leer graag van kritiek. :newyear:

 

Mijn eerste log

 

Ik heb je log gelezen, niets mis mee B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie vindt dat zo'n log niet kan? Vertel het me a.u.b., ik leer graag van kritiek. :newyear:

 

Mijn eerste log

 

Eerlijk gezegd vind ik het een doodnormale log. Ik begrijp deze cachelegger echt niet en ik snap al helemaal niet dat ze op het forum haar eigen standpunt in deze kwestie niet even toelicht, i.p.v. PM's sturen. B)

Jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij betreft mag deze discussie nou ook wel eens gesloten worden.

 

Ben het met verschillende schrijvers eens.

*) Als je niet van voortuin caches houdt, dan doe je ze toch niet!

*) Het verwijderen van negatieve logs van je cache (mits niet kwetsend) is niet netjes.

 

Zelf probeer ik het gebied waar ik woon en waar ik werkzaam ben 'stip-vrij' te krijgen en te houden en de cirkel om dat gebied heen steeds te vergroten.

Zo'n voortuin cache zal ik dan ook met evenveel plezier loggen als een mooie multi van 5 kilometer.

Het gaat mij er om dat ik lekker bezig ben geweest (kortere of langere tijd) en dat ik mijn 'cirkels' schoon houdt.

 

Het hele argument van snel een 'puntje scoren' heb ik trouwens nog niet gelezen hier!

Ben ik dan de enige, die wel eens een middagje gaat cachen om zo veel mogelijk 'founds' te scoren?

Zo'n voortuincache wordt tijdens zo'n middagje door mij dan echt wel meegenomen hoor.

 

Met alle verschillende soorten caches (kort, lang, dik, dun, saai, spannend, ingenieus, simpel, origineel, groot, klein) is er voor iedereen heel veel plezier aan onze hobby te beleven.

Ga geocachen op de manier, waar jij je prettig bij voelt, en laat iedereen in zijn eigen waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gpsgek.nl presents.....:

 

geodeurex.jpg

Klik

 

Ik kan er wel om lachen, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen hier de humor van inziet B) : zeker als je op de lijst staat. De teller staat inmiddels al op drie...Deze cache's kunnen straks wel heel populair worden, omdat iedereen de cache wil bezoeken om er een oordeel over te vellen :newyear: !

 

Goed, we zitten inmiddels op pagina zes van de discussie: hoeveel zullen nog volgen?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gpsgek.nl presents.....:

 

geodeurex.jpg

Klik

 

:newyear::blink:

 

Is volgens mij _niet_ te rijmen met dit logje B) :

 

Hiking Zirafa, dank voor deze leuke cache!!

 

Dan ook maar 'oprecht' zijn de logjes zelf.... ;) ?

 

EDIT: Bleek een misverstand, Geo D'eur was niet gegeven door gpsgek

bewerkt door Bounce Team
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is volgens mij _niet_ te rijmen met dit logje :newyear: :

 

Hiking Zirafa, dank voor deze leuke cache!!

 

Dan ook maar 'oprecht' zijn de logjes zelf.... B) ?

Om gelijk maar even een misverstand uit de wereld te helpen: de Ge'Odeurs worden door bezoekers toegekend. Ik weet niet wie welke cache een Ge'Odeur toekend, ik weet alleen dat ik zelf géén Ge'Odeurs heb toegekend.

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is volgens mij _niet_ te rijmen met dit logje :blink: :

 

Hiking Zirafa, dank voor deze leuke cache!!

 

Dan ook maar 'oprecht' zijn de logjes zelf.... ;) ?

Om gelijk maar even een misverstand uit de wereld te helpen: de Ge'Odeurs worden door bezoekers toegekend. Ik weet niet wie welke cache een Ge'Odeur toekend, ik weet alleen dat ik zelf géén Ge'Odeurs heb toegekend.

 

Oeps, dat begreep ik niet uit de omschrijving B) . Wellicht een goede toevoeging...aan Geo D'Ors kun je ook zien wie die gegeven heeft....is wel zo transparant.......[en heeft mogelijk effect op de sfeer :newyear: ]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, dat begreep ik niet uit de omschrijving B) . Wellicht een goede toevoeging...aan Geo D'Ors kun je ook zien wie die gegeven heeft....is wel zo transparant.......[en heeft mogelijk effect op de sfeer :newyear: ]

 

Transparant: dat wel.

Wenselijk: nou nee. Wijzen met vingertjes, elkaar met de nek aankijken, lelijke gezichten: dat is - mijns inziens - niet de bedoeling van de Ge'Odeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...