Spring naar bijdragen

Kaart Wordt Niet Weergegeven.


bastos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb al weken geen kaart op het scherm staan. Alleen als ik 'bekijk een grotere kaart' aanklik dan komt de kaart op een nieuwe pagina wel in beeld. Heb ook een probleem met de hint. Als ik op de cachepagina op hint klik dan scrolt het beeld weer helemaal naar boven. Krijg dus geen hint te zien!

 

Wie heeft de oplossing?

bewerkt door Team-Alf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaart werkt idd niet goed.

 

In Firefox verdwijnt ineens de kaart na een aantal keren verplaatsen of in/uitzoomen op de kaart.

 

In Chrome blijf ik de kaart wel zien, maar na verplaatsen en in/uitzoomen duurt het vrij lang voor ik de caches te zien krijg.

 

Het wachten is nu op een volgende update!

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had eerder de compatibiliteitsweergave in IE10 ingeschakeld voor alle websites. In dat geval ging het op .com vaak niet goed en kreeg ik kaarten niet (of niet goed) te zien. Nu ik die weer uitgeschakeld heb lijkt het weer beter.

 

Klik in IE10 op Extra-Instellingen voor de compatibiliteitsweergave om de instellingen te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk Ringeling, dat is nou de eerste post in deze thread waar ik iets mee kan. Zo te zien op je screenshot werkt de kaart prima, je bent alleen ingezoomd op een plek waar er geen gedetailleerder kaartmateriaal is van de gekozen kaart, dus worden de grijze vakjes met het icoontje van 'geen kaartmateriaal' weergegeven.


Welk kaartmateriaal heb je gekozen? En wat gebeurt er als je ander kaartmateriaal kiest (het icoontje rechtsboven, het stapeltje papieren)? Volgens mij heeft OpenStreetMap Default van heel Nederland bijvoorbeeld prima kaartmateriaal, maar er staan vele opties in de lijst om te kiezen.

 

Overigens is de geocaching site hier momenteel heel erg traag, maar ik ga er vanuit dat dit niks te maken heeft met het kaartprobleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kaart liet wel degelijk de details van het gebied zien, maar ineens was het verdwenen en kreeg ik wat je in het screenshot ziet.

 

Het is Mapquest OSM.

 

Wanneer ik schakel naar Mapquest Aerial krijg ik direct te zien wat je in het screenshot zie.

 

Ach, genoeg keuze tussen de kaarten, dus ik kom er wel uit. No problem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...