Spring naar bijdragen

Kaart Wordt Niet Weergegeven.


bastos

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

zowel op de laptop als de vaste pc geen caches op de kaart.

Was bij mij gisteren het geval, nu werkt alles weer goed. Moet ook wel want ik heb net mijn membership verlengt. :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een dag of 4 krijgen we de cache kaart niet meer of heel traag gelogd. Hebben we de geocache kaart eindelijk dan geeft het de cache icoontjes niet op de site. Is er een oplossing of ligt aan de server van Geocache.com.

We hebben van alles met mijn pc gedaan om het te fixen, maar hiet ligt het blijkbaar niet aan. Heeft hier iemand nog meer mee te maken de laatste week het schijnt alleen maar erger te worden.

O.A gedaan op verschillende browsers proberen in te loggen maar het probleem is overal hetzelfde.

 

cyclist1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien er bij geocaching.com ondertussen een stuk of 20 webservers draaien, is het handig om bij problemen aan te geven op welke van de 20 je terecht bent gekomen. Vaak zijn er problemen op maar een of 2 servers, en dan roept dus iedereen dat het prima werkt (zolang je dus niet op een 'kapotte'server bezig bent).

Je kunt eenvoudig zien op welke server je terecht komt met http://www.geocaching.com/whoami/

 

op WEB09 heb ik geen problemen met de map

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar zijn er nog steeds problemen met de kaarten (kaart niet zichtbaar of caches op kaart niet zichtbaar), zoals blijt uit deze topic, maar vooral bij UK gebruikers.

 

Er wordt gevraagd om volgende link te testen.

 

 

 

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...