A'Tuin Geplaatst 21 september 2007 Geplaatst 21 september 2007 Onze zoon is helemaal gek van de boeken van Terry Pratchett. Hij kwam dus met het idee van de nick.
Tanuki Geplaatst 21 september 2007 Geplaatst 21 september 2007 Een aantal jaren geleden hadden wij 2 wasbeerhonden als 'huisdieren' De Japanse naam voor een wasbeerhond is 'Tanuki'. In de Japanse folklore is de Tanuki een ondeugend beest, vol met streken, dol op een goede borrel en altijd onderweg. Hier kon ik mij wel in vinden, vandaar deze naam, die ik bijna overal gebruik. Op gc.com was de naam Tanuki niet meer beschikbaar vandaar dat mijn nick daar 'Tanuki_San', oftewel 'meneer Tanuki' is. De Tanuki vindt je dus terug in mijn avatar.
iersesetter Geplaatst 21 september 2007 Geplaatst 21 september 2007 Wij hebben een hond en dat is een Ierse Setter De foto in de avatar is Fellow.
Veldvors Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 VeldVors...een samenvoeging van twee achternamen. Leuk detail volgens de Dikke van Dale; vor·sen naar (ww.) 1 onderzoeken => uitzoeken vor·ser (de ~ (m.), ~s) 1 wetenschappelijk onderzoeker Onze gecombineerde naam blijkt dus ook nog eens heel toepasselijk te zijn...."Veld onderzoeken"
magelhaessuccessors Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Ferdinand Magelhaes was een ontdekkingsreiziger. Hij rondde als eerste de wereld. Vast een doorzetter... Dat willen wij ook zijn: ontdekkers en doorzetters. Jammer alleen dat het één zoveel tijd en het ánder zoveel inspanning kost! By the way: "successors" staat voor "opvolgers"
Bloodwoosj Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Bloodwoosj = Bloedworst, maar dan op z'n Limburgs (zie ook avatar). Waarom? Ach ja, lekker eten hé. Het had net zo goed "Andijvie met speksaus", "Spaghetti Carbonara" of "Ierse stoofschotel" kunnen zijn, maar Bloodwoosj allitereert goed bij het alias van vrouwlief Bloomefiemel (Bloemen-tik). Bloodwoosj & Bloomefiemel, afgekort tot B&B en dan kom je weer tot een aantal essentiele dingen uit een mensenleven, eten en slapen...
geowandelaar Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Heel kort, ik hou van geocachen ( nog niet zolang trouwens) En wandelen doe ik ook graag, wat ik dus in mijn naam en in het echt combineer.
MoonenMonkeys Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Nou ja, ons team bestaat uit mijn man en ik en onze vier kinderen. Het zijn echte apen. Daarmee zijn de papa en mama dus ook automatisch een aap geloof ik vandaar de MoonenMonkeys. Ik weet het, niet goed gespeld op z'n engels maar wel leuker zo.
d'n dolende duffe Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Mijn Nick; D'n Dolende Duffe Deze is opgebouwd uit 3 delen. te beginnen met de laatste; Als ik iets op het gebied van computers niet weet of ik stel een stomme vraag, dan zeggen mn collega's: He duffe! het tweede deel; met geocaching dool je over slands wegen (struiken water en de rest). het eerste deel is eigenlijk om het lekker te laten klinken cq lopen (je weet wel suske en wiske en d'n dolende duffe). Ik heb ze ook in deze volgorde gevonden. Verder sluit ik steevast af met; D'n dolende duffe die zocht naar de schat; en was daarvoor een (bijv) uurtje op pad. Dit is een beetje van een film van kabouter plop, en een beetje van mezelf. Grtjus D'n duffe
Haai Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Voorheen was het Dadaist, afgeleid van de kunststroming 'Dadaisme' (geen kunst ) waar ik me erg tot aan getrokken voel. Ik geloof alleen dat niemand de diepere betekenis achter mijn naam snapte, laat staan de ontzettend mooie avatar / stempel die ik ontworpen had vol diepere betekenis ;-) Daarom, (lekker simpel) en om andere redenen heet ik sinds kort Haai!
getzie family Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Deze cache family had toen ze begonnen met cachen als cache mobiel een Hyundai GETZ. Vandaar de GETZIE FAMILY en om de herkenning nu wat moeilijker te maken is de ze nu ingeruild voor een Chevrolet Kalos. (En het word nu dus niet de CHEVIE FAMILY.) Greoten DE GETZIE FAMILY.
smeule Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Waar onze forum naam vandaan komt? los deze cache maar eens op
hneel Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Heel saai. De eerste letter van mijn voornaam plus fonetisch de eerste lettergreep van mijn achternaam. Ik gebruik deze naam eigenlijk overal waar ik kom op internet. Al sinds 1993. Niemand anders ter wereld gebruikt hem voor zover ik weet.
kissieszoekers Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Onze naam heeft geen verdere uitleg nodig, dachten wij. Wij hadden de GPS al voordat we gingen cachen, en toen we voor de eerste keer op pad gingen hadden we de naam al bedacht. Groeten van de Kissieszoekers
Cache in het handje Geplaatst 25 september 2007 Geplaatst 25 september 2007 Bij de start van het cachen een toespeling daarop bedacht als naam. En "Cache in het handje" is nooit weg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden