Spring naar bijdragen

Nieuwe forummoderator geocaching.nl aangesteld


Aanbevolen berichten

Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl.

 

We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. :lol1:

 

En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl.

 

We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. :lol1:

 

En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger :lol1:

 

Jeroen, Veel suc6 met deze baan en blij om te lezen dat het weer iemand is van boven de IJssel :lol1:

 

team Smeule uit Overijssel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl.

 

We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. :dribble:

 

En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger :lol:

 

ZIjn het niet de grunninger die tegen God zeiden: goa van mien land aaf? :D

 

Succes Jeroen en de felicitaties :beerchug: (en sterkte voor je huisgenoten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, nou, nou.....Wat een felicitaties! En ik ben nog niet eens jarig :dribble: ! Maar, beste mensen: bedankt hiervoor en ik hoop op een goede samenwerking. Maar goed: ik zal 'ns wat personalia verstreken: m.a.w. wie ben ik:

 

Nou ja, Jeroen Smit dus, 34 jaar enne woonachtig in de stad Groningen en ja: een rasechte Groninger (alle opmerkingen hierover zullen terstond verwijderd worden :lol: en de afzender aan de schandpaal worden genageld :beerchug: ). Ik werk als IC-verpleegkundige in één van de grootste ziekenhuizen van het Noorden. Daarnaast woon ik samen met mijn vriendin Marieke en dat verklaard de naam Team Jemar!

 

Naast het geocachen (inmiddels een verslaving) fotografeer ik veel. Geocaching is een perfecte manier om de natuur te beleven en ik vind het schitterend om weer nieuwe stukjes van Nederland te ontdekken door middel van het cachen. Het moderatorschap is ook een manier om iets terug te doen en ik heb er veel zin in!

 

Dus vanoet Grunn bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...