Spring naar bijdragen

Nieuwe forummoderator geocaching.nl aangesteld


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Team Jemar, gefeliciteerd met je benoeming. Het valt mij wel op dat de moderators uit het noorden van het land komen, terwijl er (volgens mi) statistisch veel meer cachers en forumgebruikers in het zuiden en westen van het land zijn (niet dat ik het erg vind hoor):beerchug: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de Wijzen komen altijd nog uit het Oosten.
En wat de wijzen betreft die uit het oosten komen, deze Noordeling komt van oorsprong uit Tukkerland. Is dat genoeg "uit het Oosten"?
Natuurlijk is het kift van die snakkers uit de rest van het land, want waar is het oosten van Nederland?

 

Juist, in Groningen.

 

Veel succes en plezier Jemar, om dit forum in goede banen te leiden.

 

Zilvervloot.

bewerkt door Zilvervloot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl.

 

We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. :thumbup:

 

En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger :thumbup:

 

Veel suc6 met deze nieuwe baan! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vanuit het mooie westfrieseland, :thumbup: wens ik Jeroen heel veel succes, hier op het forum om alles in het gareel te houden.

Lijkt mij best een hele klus, en toch maar mooi dat Jeroen dat op zich wil nemen.

Klasse Jeroen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeroen, naast de telefonische felicitatie van woensdag en de persoonlijke felicitatie van gisteren ook nog even onze felicitatie op het forum. Wel jammer dat de regio strijd de aandacht wegneemt van het werkelijke doel van dit draadje, nl het aankondigen dat er een nieuwe moderator is. Veel succes en wijsheid in je nieuwe functie. No worries, you will do this job with honour and pride.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeroen heel veel sterkte en wijsheid. :beerchug:

 

Dank jullie wel en iedereen voor de reacties. Tja, ben ik wijs.....volgens mijn ega eigenwijs :P ! En daar snap ik nu helemaal niets van!

 

Maar even wat anders hoe zit het met de rest van de vacatures binnen Geo.nl ??

 

Greoten de Getzie family.

 

Wordt vervolgd... :blush: Alleen dit kost tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...