Kruimeldief Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl. We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl. We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger Jeroen, Veel suc6 met deze baan en blij om te lezen dat het weer iemand is van boven de IJssel team Smeule uit Overijssel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delta123 Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Gefeliciteerd Jemar. Veel plezier en wijsheid gewenst bij deze nieuwe functie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tjitte Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Jeroen, Gefeliciteerd met deze stap, wij wensen je veel wijsheid toe, en dat je er ook heel veel plezier van mag hebben. Tjitte & Wibbina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Ook vanuit het ZUIDEN succes gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Heel goed, heeft Kruum weer wat meer tijd voor leukere dingen Jeroen suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 weer iemand is van boven de IJssel de enige reden om principieel tegen te zijn desondanks, veel succes toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruud4d Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Jeroen, veel succes, wijsheid en dikke huid toegewenst En ik hoop dat je huisgenoten erachter staan want het zal best veel tijd kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tanda Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Van harte! Trijnie en Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Jeroen succes in je nieuwe functie als moderator op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Scorpios Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Team Jemar (Jeroen) is sinds vandaag moderator geworden op alle fora van geocaching.nl. We wensen Jeroen veel plezier en wijsheid in deze o zo mooie en alom gewaardeerde functie. En voor de heren/dames critici, ja, alweer een noorderling, zelfs alweer een Grunneger ZIjn het niet de grunninger die tegen God zeiden: goa van mien land aaf? Succes Jeroen en de felicitaties (en sterkte voor je huisgenoten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Nou, nou, nou.....Wat een felicitaties! En ik ben nog niet eens jarig ! Maar, beste mensen: bedankt hiervoor en ik hoop op een goede samenwerking. Maar goed: ik zal 'ns wat personalia verstreken: m.a.w. wie ben ik: Nou ja, Jeroen Smit dus, 34 jaar enne woonachtig in de stad Groningen en ja: een rasechte Groninger (alle opmerkingen hierover zullen terstond verwijderd worden en de afzender aan de schandpaal worden genageld ). Ik werk als IC-verpleegkundige in één van de grootste ziekenhuizen van het Noorden. Daarnaast woon ik samen met mijn vriendin Marieke en dat verklaard de naam Team Jemar! Naast het geocachen (inmiddels een verslaving) fotografeer ik veel. Geocaching is een perfecte manier om de natuur te beleven en ik vind het schitterend om weer nieuwe stukjes van Nederland te ontdekken door middel van het cachen. Het moderatorschap is ook een manier om iets terug te doen en ik heb er veel zin in! Dus vanoet Grunn bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Iemand die van Schotland houdt heeft al zowiezo mijn zegen en voorkeur Heel veel wijsheid maar vooral plezier met deze nieuwe taak. Team GPSearching (uit het MIDDEN des lands ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Vanuit het zuiden van het land wens ik je veel sterkte succes en plezier in deze mooie functie (just kidding!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caveman en Co Geplaatst 26 juni 2007 Share Geplaatst 26 juni 2007 Veel suc6 Jeroen met je nieuwe baan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten