Spring naar bijdragen

Waarom zijn alle caches van Sn@g en Twinlife gedisabled?


Aanbevolen berichten

Hier wordt ik echt triest van. Ik hoop dan ook niet dat dit een tendens gaat worden want dan is de pret er wel heel erg snel af om caches neer te leggen.

Jack de Ripper kom tot inkeer, laat niet vele mensen de dupe worden en houd de Geocaching sport gezond.

 

Ik ben nog niet in S&T land wezen cachen maar ik hoop dat wel in de nabije toekomst te kunnen doen.

 

Sterkte S&T

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach, wat ongelofelijk triest, dit. :crybaby: Wat voor soort ziek ontmoedigingsbeleid zit hier nu weer achter. Of is dit een soort persoonlijke vete, als ik af en toe de naam "Jack" zie opduiken? Jammer dat ik en andere pas beginnende cachers (en zeker ook alle anderen) dit al onder de ogen moeten krijgen. Nu maar hopen dat dit overwaait en we gewoon weer verder kunnen met deze zeer leuke hobby.

 

Sterkte jongens! :thumbdown:

Even voor de duidelijkheid: "Jack" is de naam die afgeleid is van "Jack de Ripper". Bij geocaching wordt "rippen" gebruikt om aan te geven dat een cache moedwillig vernield/gepikt is. Het wil dus niet zeggen dat Twinlife en SN@G ene Jack verdenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wacht maar, straks slaan ze terug met een nieuwe cache genaamd"Jack the ripper". :thumbdown:

 

Nee Sn@g en Twinlife. Dit is flink klote.

Ik baalde al toen de gemeente een van mijn caches versplinterd had bij snoeiwerk (stelletje cachebeulen!).

Sterkte er maar mee....

 

Trouwens...ik heb een alibi :crybaby:

bewerkt door Kiddooz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde, heel zonde ...

 

Weet dat Jessy speciaal een lang weekend in N.O. Groningen had geboekt om het land van SN@G & Twinlife te ontdekken. Wij hebben daar heel veel plezier aan beleefd. Waardeloos dat anderen dat genoegen wordt ontnomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ergste is nog dat er niets tegen te doen is. Zelfs al zal je de dader(s) vinden denk ik niet dat justitie staat te trappelen om er iets tegen te doen :dribble: En eigen rechter spelen is natuurlijk ook geen optie.

 

Reeds lang geleden is voor dit soort calamiteiten Geopolitie in het leven geroepen. Na jarenlange training en ervaring in zowel binnen- als buitenland bieden wij hierbij ongeduldig onze expertise aan! Dit alles uiteraard op basis van no-pay-no-cure.

 

Voor we tot een diepgaand onderzoek cq. rechercheren overgaan, willen we graag wat algemeen vooronderzoek plegen, middels onderstaande vragenlijst:

 

1) betreft het alleen de bewonderenswaardige caches van SN@G?

2) is Twinlife ook getroffen door de heer Jack cq. de heer Ripper?

3) zijn ook andere cache eigenaren het slachtoffer geworden?

4) wie heeft verdachte bewegingen bemerkt rond de geripte caches?

5) zijn er kentekens bekend van voertuigen met Geo-stickers?

6) welke cachers hebben in genoemde periode cache activiteiten ontplooid en het land van T&S?

7) welke cachers hebben een sluitend alibi om onder vervolging uit te komen?

8) is één van de caches vervangen door een GPS met een ronddraaiend kompasnaaldje?

9) zijn er inmiddels cachers die rechtstreeks oogcontact vermijden?

10) zijn er cachers die recentelijk gestart zijn met stottertherapie?

 

Indien u één of meerdere vragen betreffende ons vooronderzoek kunt beantwoorden, dan lezen we graag daarop de vele en uitvoerige reacties. Met dank voor uw aandacht in deze netelige kwestie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid: "Jack" is de naam die afgeleid is van "Jack de Ripper". Bij geocaching wordt "rippen" gebruikt om aan te geven dat een cache moedwillig vernield/gepikt is. Het wil dus niet zeggen dat Twinlife en SN@G ene Jack verdenken.

 

 

He, he...eindelijk iemand die het voor me opneemt. Ruud bedankt ! :cry:

 

Grtz,

 

JACK Ramakers

Team Ramy

 

SN@G & Twinlife: zwaar K**T dat dit is gebeurd. vorige week is helaas één van mijn eigen caches ook verdwenen, ik ken het gevoel wel een beetje. Ik hoop ook dat jullie caches terug komen, de Noord-Oost hoek van Nederland begon al aardig ondergesneeuwd te raken met bolletjes, dat ziet altijd erg mooi uit op de kaart. Veel sterkte ermee. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwaar kl*te zoiets, maar begrijpelijke stap. Ik ben er net in de twee dagen voor het ofline gaan geweest, van twee series bijna allles gedaan en gegevens genoteerd om de bijbehorende hoofdcaches te doen als ik weer bij mijn broer in Winschoten zou zijn... :dribble: .

 

Het is niet anders hopelijk durven sn@g en Twin het op een dag aan om ze weer terug te plaatsen.

 

Succes aan hun beide, dat jullie in ieder geval aan het zelf cachen nog veel plezier mogen beleven.

 

D.L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid: "Jack" is de naam die afgeleid is van "Jack de Ripper". Bij geocaching wordt "rippen" gebruikt om aan te geven dat een cache moedwillig vernield/gepikt is. Het wil dus niet zeggen dat Twinlife en SN@G ene Jack verdenken.

 

 

He, he...eindelijk iemand die het voor me opneemt. Ruud bedankt ! :cry:

 

Grtz,

 

JACK Ramakers

Team Ramy

 

SN@G & Twinlife: zwaar K**T dat dit is gebeurd. vorige week is helaas één van mijn eigen caches ook verdwenen, ik ken het gevoel wel een beetje. Ik hoop ook dat jullie caches terug komen, de Noord-Oost hoek van Nederland begon al aardig ondergesneeuwd te raken met bolletjes, dat ziet altijd erg mooi uit op de kaart. Veel sterkte ermee. :dribble:

 

Okee, weet ik dat ook weer. En de rest die allerlei "jacks" begonnen te verdenken en scheef aan te kijken weten het nu ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...