Spring naar bijdragen

Waarom zijn alle caches van Sn@g en Twinlife gedisabled?


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

offtopic......

 

ligt het nou aan mij of is het forum al op zomertijd ingesteld?

 

ontopic....

 

het zou wel erg jammer zijn mochten de cache's niet meer terugkomen.....

hoe of wat dan ook er gaat niets boven groningen.....

 

 

groetjes uit brabant.

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bah.. ik (wij) zijn net begonnen met geocaching en we wonen in het noorden. De caches van SN@G en Twinlife waren leuk. jammer dat ze geripped worden, ik kan me voorstellen dat voor hun de lol eraf is.

 

Is Jack ook bezig om andere caches te rollen? Of is het iets persoonlijks.

 

TFTC iig, hopenlijk hebben ze nog wel lol in het zoeken...

bewerkt door The Partitioners
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is mooi balen. Ik heb nu verscheidene rondjes door het Groninger land mogen maken en de meeste zijn gevonden. En ik heb het altijd met veel plezier gedaan. Maar als je hobby op zo'n manier verpest wordt, zijn daar geen woorden voor. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk verhaal van Sn@g: te triest voor woorden! Jack: je wordt bedankt :lol1: !

 

Sn@g en Twinlife: in ieder geval bedankt en een Thumbs-Up :D voor al jullie moeite voor de geplaatste caches! Hopelijk komen ze een keer weer online!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een in en in diep trieste dag in geocaching land dat dit op deze manier moet gebeuren. Sn@g en Twinlife heel erg bedankt wat jullie gedaan hebben. We hopen dat de caches ooit weer terugkomen.

Persoonlijk mag wat mij betreft de persoon die dit op zijn geweten heeft openbaar hier aan de schandpaal genageld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry: Zo gaat het niet de goede kant op met dit spelletje.

En dan zit ik ook nog te broeden op een of andere vis :crybaby: om die dan eventueel op te kunnen pikken temidden van allerlei vrolijke stipjes.

Hopelijk levert goed recherche werk en sporen onderzoek een uiteindelijke dader op, die mag wat mij betreft dan verdwijnen in een micro :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, wat ongelofelijk triest, dit. :crybaby: Wat voor soort ziek ontmoedigingsbeleid zit hier nu weer achter. Of is dit een soort persoonlijke vete, als ik af en toe de naam "Jack" zie opduiken? Jammer dat ik en andere pas beginnende cachers (en zeker ook alle anderen) dit al onder de ogen moeten krijgen. Nu maar hopen dat dit overwaait en we gewoon weer verder kunnen met deze zeer leuke hobby.

 

Sterkte jongens! :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er echt stil van.... Ben pas geleden begonnen met deze hobby en heb in korte tijd al een aantal caches aangedaan. Ik geniet cache na cache van deze sport, elke keer wanneer ik er één heb gedaan kijk ik alweer uit naar de volgende. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen er lol aan hebben om caches te rippen... Zoals al van de site van Sn@g af te leiden is, kan dit geen toeval zijn. Dat er in zo'n korte tijd zoveel caches geript worden waarvoor goed gezocht moet worden... Dat moet idd werk zijn van iemand die wat meer afweet van geocaching dan een gemiddelde Nederlander. Het is zo jammer dat die mensen het verknallen voor heel geocachend nederland! Hopelijk is het het werk van één persoon die er snel genoeg van heeft en wat anders vindt om te verzieken (iets waar hij/zij andere mensen weinig mee lastig valt), zodat geocaching een gezonde sport blijft! Sn@g en Twinlife, helaas heb ik geen van jullie caches kunnen doen en hopelijk komt er een tijd dat ze weer terug kunnen komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waardeloos verhaal dit. Bah!

Het ergste is nog dat er niets tegen te doen is. Zelfs al zal je de dader(s) vinden denk ik niet dat justitie staat te trappelen om er iets tegen te doen :thumbdown: En eigen rechter spelen is natuurlijk ook geen optie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels staat de uitleg op hun site er lijkt een soort hetze tegen deze twee teams te zijn,want er worden de laatste dagen wel erg veel van hun caches geript door iemand die bekend moet zijn met geocaching.

Vandaar dat ze er even de buik van vol hebben en dat ze voorlopig alleen nog maar caches gaan zoeken.

(gelukkig)

 

Sn@g en Twinlife heel veel sterkte en wijsheid ga snel weer caches maken Greoten

 

DE GETZIE FAMILY

 

Inmiddels staat de uitleg op hun site er lijkt een soort hetze tegen deze twee teams te zijn,want er worden de laatste dagen wel erg veel van hun caches geript door iemand die bekend moet zijn met geocaching.

Vandaar dat ze er even de buik van vol hebben en dat ze voorlopig alleen nog maar caches gaan zoeken.

(gelukkig)

 

Sn@g en Twinlife heel veel sterkte en wijsheid ga snel weer caches maken Greoten

 

DE GETZIE FAMILY

Sorry ik had niet gezien dat de rede al bekend was Greoten de GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...