Spring naar bijdragen

Waarom zijn alle caches van Sn@g en Twinlife gedisabled?


Aanbevolen berichten

Tot mijn verbazing zie ik dat SN@G en Twinlife al hun caches gedisabled hebben.

 

Dat zijn toch al gauw een stuk of honderd. Een fors verlies voor GC nl

 

Weet iemand wat de aanleiding is en of hier iets aan te doen is?

 

 

Mvg

De Wolvjes

bewerkt door De Wolvjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tot mijn verbazing zie ik dat SN@G en Twinlife al hun caches gedisabled hebben.

 

Dat zijn toch al gauw een stuk of honderd. Een fors verlies voor GC nl

 

Weet iemand wat de aanleiding is en of hier iets aan te doen is?

 

 

Mvg

De Wolvjes

 

De reclame spreuk van de provincie wordt aangepast: in plaats van "Er gaat niets boven Groningen" wordt "Het is niets meer in Groningen..."

 

Overigens zijn ze niet allemaal off-line. De is nu nog wel on-line http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...0e-2dd207a3ca85

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt inderdaad wel op bij het ophalen van de pocket queries. Ik ging net op zoek op het forum om te kijken of er iets op staat.

Wel heel erg jammer om te zien zeg, maar ook bij de caches zelf staat niets wat er aan de hand is of waarom de caches gedisabled worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De reclame spreuk van de provincie wordt aangepast: in plaats van "Er gaat niets boven Groningen" wordt "Het is niets meer in Groningen..."

 

Overigens zijn ze niet allemaal off-line. De is nu nog wel on-line http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...0e-2dd207a3ca85

 

Zit soms daar het probleem?

 

In ieder geval: "Er is niets meer in Groningen..."

 

Blijft overigens wel erg jammer!

bewerkt door koedeboe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lui

 

Als je iets weten wil moet je het vragen.

 

Na een mail aan Sn@g omtrend zijn caches, kwam als antwoord dat hij binnenkort op zijn site uitleg zal geven over de caches.

 

Dus nog even afwachten.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat Groningen en Friesland eindelijk afgestoten worden van het koninkrijk der Nederlanden, :lol1:

/me vraagt zich af of tobi nog wel kan kaart lezen.... of dat hij alleen op de gps vertrouwd. Om dat hij de provincie groningen / friesland als een ziet :D

Dat is handig voor de geocoinrace ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De reclame spreuk van de provincie wordt aangepast: in plaats van "Er gaat niets boven Groningen" wordt "Het is niets meer in Groningen..."

 

Overigens zijn ze niet allemaal off-line. De is nu nog wel on-line http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...0e-2dd207a3ca85

 

Zit soms daar het probleem?

 

In ieder geval: "Er is niets meer in Groningen..."

 

Blijft overigens wel erg jammer!

 

Ondanks het feit, dat de caches van Twinlife en Sn@g er (hopelijk tijdelijk) uitliggen, blijven er nog genoeg leuke caches over in Groningen hoor :lol1: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat Groningen en Friesland eindelijk afgestoten worden van het koninkrijk der Nederlanden, :D

/me vraagt zich af of tobi nog wel kan kaart lezen.... of dat hij alleen op de gps vertrouwd. Om dat hij de provincie groningen / friesland als een ziet ;)

Dat is handig voor de geocoinrace ;) .

Ja en dan win je niet want het heet niet voor niets 12 Provincien coin race :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat Groningen en Friesland eindelijk afgestoten worden van het koninkrijk der Nederlanden, :D

/me vraagt zich af of tobi nog wel kan kaart lezen.... of dat hij alleen op de gps vertrouwd. Om dat hij de provincie groningen / friesland als een ziet ;)

Dat is handig voor de geocoinrace ;) .

Ja en dan win je niet want het heet niet voor niets 12 Provincien coin race :lol1:

 

Moet de coin toch ook naar Bonaire ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat Groningen en Friesland eindelijk afgestoten worden van het koninkrijk der Nederlanden, ;)

/me vraagt zich af of tobi nog wel kan kaart lezen.... of dat hij alleen op de gps vertrouwd. Om dat hij de provincie groningen / friesland als een ziet ;)

Dat is handig voor de geocoinrace .

Ja en dan win je niet want het heet niet voor niets 12 Provincien coin race :lol1:

 

Moet de coin toch ook naar Bonaire

Deze of topics zijn mijn schuld :D dus graag ON TOPIC maar weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lui

 

Als je iets weten wil moet je het vragen.

 

Na een mail aan Sn@g omtrend zijn caches, kwam als antwoord dat hij binnenkort op zijn site uitleg zal geven over de caches.

 

Dus nog even afwachten.

 

Greoten DE GETZIE FAMILY.

 

Dit zegt genoeg, gewoon allemaal even afwachten, er zal best een goede verklaring voor zijn. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...