Spring naar bijdragen

Waarom zijn alle caches van Sn@g en Twinlife gedisabled?


Aanbevolen berichten

Bij ons in de regio is volgens mij ook iemand bezig. De ammobox wordt meegenomen en de goodies met logboekje wordt in een plastic zak gedaan. Weg ammobox.

We balen hier enorm van.

Als dit nog een keer gebeurt, gaan we ook onze caches disablen.

bewerkt door TheFamily
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij ons in de regio is volgens mij ook iemand bezig. De ammobox wordt meegenomen en de goodies met logboekje wordt in een plastic zak gedaan. Weg ammobox.

We balen hier enorm van.

Als dit nog een keer gebeurt, gaan we ook onze caches disablen.

 

Je gaat toch zeker niet toegeven aan de rippers? En al helemaal niet door alle caches te disabelen en niet alleen degene die geript is.

Dan hebben ze gewonnen en dan wordt het alleen maar erger!

En het is al erg genoeg zo.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Tja, wat zal ik hier op zeggen.. iedereen roept... niet aan toegeven.. maar na de zoveelste box heb je ook zoiets van.. laat maar zitten... en tuurlijk kan je daarna de cache vervangen voor een micro.. omdat die gewoon niks kosten.. maar dan krijg je weer allerlei logs van.. jammer dat er een micro ligt.. en merk je dat je cache gewoon minder gelopen wordt omdat mensen blijkbaar toch iets groters verwachten aan het eind van de cache, zelfde geldt voor de carottenpotten.. ja, pot ligt er nog wel, maar dan is de hele inhoud verdwenen..

 

En zelfs microotjes zijn niet veilig meer. En dan kan je de cache nog verplaatsen, maar op gegeven moment zijn de plekken gewoon op waar je een cache verstoppen kan.. en dan blijft er maar bitter weinig over he.

 

Dus ik heb alle begrip voor het feit dat mensen besluiten hun cache op te doeken als voor de zoveelste keer de cache verdwenen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons in de regio is volgens mij ook iemand bezig. De ammobox wordt meegenomen en de goodies met logboekje wordt in een plastic zak gedaan. Weg ammobox.

We balen hier enorm van.

Als dit nog een keer gebeurt, gaan we ook onze caches disablen.

Ja dat ken ik. Is ook gebeurt met cache 'Biertje?' Mooie verbandtrommel foetsie.

Kort geleden was het plaatsvervangend tupperware doosje geheel verdwenen.

We leven in een dicht bevolkt landje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons in de regio is volgens mij ook iemand bezig. De ammobox wordt meegenomen en de goodies met logboekje wordt in een plastic zak gedaan. Weg ammobox.

We balen hier enorm van.

Als dit nog een keer gebeurt, gaan we ook onze caches disablen.

 

 

Lijkt alsof het om de ammobox te doen is, dan. Is dan (voor deze rippers minder interessante) tupperware doosjes neerleggen een optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons in de regio is volgens mij ook iemand bezig. De ammobox wordt meegenomen en de goodies met logboekje wordt in een plastic zak gedaan. Weg ammobox.

We balen hier enorm van.

Als dit nog een keer gebeurt, gaan we ook onze caches disablen.

 

 

Lijkt alsof het om de ammobox te doen is, dan. Is dan (voor deze rippers minder interessante) tupperware doosjes neerleggen een optie?

 

Ik weet het niet.....Sommige mensen vinden het gewoon leuk om 'gewoon' iets te laten verdwijnen; ongeacht wat het is ;) . Oké, een micro misschien minder snel, maar toch: het laten verdwijnen van iets is ook een hobby voor sommigen (en dat zijn geen goochelaars! :eat: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons in de regio is volgens mij ook iemand bezig. De ammobox wordt meegenomen en de goodies met logboekje wordt in een plastic zak gedaan. Weg ammobox.

We balen hier enorm van.

Als dit nog een keer gebeurt, gaan we ook onze caches disablen.

 

 

Lijkt alsof het om de ammobox te doen is, dan. Is dan (voor deze rippers minder interessante) tupperware doosjes neerleggen een optie?

 

Wat idioot maar er is tenminste iets aan te doen..

 

Ammo box vervangen door tupperware doos type El Cheapo en je cache is weer veilig..

 

Wellicht moet je al je caches maar premium members only maken dan zijn ze moeilijker te zien (en het kost je 30 euris daar kun je die ammo kistjes wel voor kopen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

But make no mistake we'll hunt them down and smoke them out of there holes

 

Wie deed ooit die onmogelijke uitspraak? Na 5 jaar opjagen is dat nog steeds niet gelukt :eat:

 

Gezien de hoeveelheid werk die de laatste tijd op ons afkomt, zijn we inmiddels naarstig op zoek naar de nodige versterking om het ripfenomeen tot de bodem uit te zoeken. Reakties met CV zijn welkom. Heeft u tips, aarzel dan niet om dit bij ons te melden.

 

Na nauwkeurige analyze is inmiddels wel een duidelijk patroon ontdekt, de rippers bezoeken in grote getalen caches in den lande. Mogelijk gaat het om een geoganiseerde bende. In plaats van in het boekje te schrijven, gaat de cache in zijn geheel of deels mee. Mogelijk als souvenir of aandenken. Op internet komen geen logs voor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Wellicht moet je al je caches maar premium members only maken dan zijn ze moeilijker te zien (en het kost je 30 euris daar kun je die ammo kistjes wel voor kopen)

 

Nou lekker, daarmee zeg je in feite dat de rippers cachers zijn (en geen premium members). Daar geloof ik niet zoveel van. Nu er steeds meer caches komen, is de kans op een toevallige vondst (en rip) ook steeds groter.

bewerkt door TinkerTeam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lekker, daarmee zeg je in feite dat de rippers cachers zijn (en geen premium members). Daar geloof ik niet zoveel van. Nu er steeds meer caches komen, is de kans op een toevallige vondst (en rip) ook steeds groter.

...

 

Hoe zijn de caches van beide cachers (zie titel) ook alweer verdwenen?

 

Q :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou lekker, daarmee zeg je in feite dat de rippers cachers zijn (en geen premium members). Daar geloof ik niet zoveel van. Nu er steeds meer caches komen, is de kans op een toevallige vondst (en rip) ook steeds groter.

...

 

Hoe zijn de caches van beide cachers (zie titel) ook alweer verdwenen?

 

Q :dribble:

 

OK, ik bedoelde meer de rips in het algemeen. In dit geval lijkt het verdacht op een (boze) cacher. Maar hoe weet je dan dat het hier geen premium member betreft?

(Wij zijn premium member dus wij hebben bij deze een alibi :crybaby: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...