gpsgek Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 hoi geocachers ik heb al een cache gemaakt en wil er nog een maken maar nu de vraag wat willen geocachers eigenlijk voor cache hebben ?? 1 een multi cache met moeilijke puzzels 2 een multi met makkelijke puzzels ( tel het aantal punten en dan een rekensom voor het volgende WP ) 3 een korte met moeilijke puzzel 4 een korte met makkelijke puzzel 5 een met alleen het WP en zonder puzzel laat je voorkeur eens weten dan zal ik kijken als ik een aangepaste cache kan maken groetjes team Woutjewouterse Ik vind in principe alles leuk. Ik heb alleen een ontzettend grote hekel caches die "voor de grap" achter een vuilnisbak langs een stinkende provinciale weg worden gedropt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dets Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 wat willen geocachers eigenlijk voor cache hebben ?? 1 een multi cache met moeilijke puzzels 2 een multi met makkelijke puzzels ( tel het aantal punten en dan een rekensom voor het volgende WP ) 3 een korte met moeilijke puzzel 4 een korte met makkelijke puzzel 5 een met alleen het WP en zonder puzzel Eigenlijk willen we ze allemaal hebben. Slecht weer: korte met makkelijke puzzel Vrieden/kennissen introduceren: een multi met makkelijke puzzel Mooi weer en geen kinderen mee: een multi cache met moeilijke puzzels Beestenweer: een met alleen het WP en zonder puzzel Even er op uit: een korte met moeilijke puzzel of een korte met makkelijke puzzel Kortom we willen alle smaken, zodat er voor iedere situatie een cache is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Nou wij zijn voor alle soorten in, maar boven aan ons lijstje staan toch de multi`s door de natuur. lekker voor ons en Zita is dan helemaal blij, zeker als er water in de buurt is. Maar op jacht naar een micro, na het maken van een puzzel geeft ook een kick, zeker als er nog eremetaal te behalen valt. Succes Judith Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Maak een nieuw draadje aan met een poll hierover. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Het belangrijkste is dat je een cache uitzet met het doel om anderen er van te laten genieten. Dit betekent meestal veel werk, maar je moeite zal door lovende logs worden beloond en misschien wel een Geo d'Or. Je kunt denken aan een mooie route, onbekende historische punten, een originele puzzel, een mooie verstopplaats, een creatieve en originele verbergmethode. Of een combinatie van dit alles. Plaats geen cache, alleen maar vanwege het plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team explorers Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Plaats geen cache, alleen voor het plaatsen ?? Nou, plaats ze zeker niet om een geo d'or ! Als het voor jou persoonlijk een mooie plek is voor een cache, plaats hem dan gewoon. Er zijn altijd wel mensen, die je cache waarderen. Dus trek je niets aan van de rest en doe gewoon wat je zelf leuk vindt, Dan komt het altijd goed. en verder Succes en veel plezier met de voorbereidingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Hammenaartjes Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Gewoon maken, cachers uit de buurt komen zo wie zo. Je moet het zelf een mooie wandeling vinden en plezier hebben aan het maken dan zijn de reactie over het algemeen wel goed en dan komt de rest van het land ook wel een keer langs als ze in de buurt zijn. Veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Persoonlijke voorkeur: Lange toch (15km+), makkelijke opgaven, omgeving maakt niet zoveel uit zowel stadscaches als natuurcaches vind ik leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Onze voorkeur: Multi van ongeveer 5 kilometer door een mooi natuurgebied, met een cacheplaats waar over het algemeen niet te veel dreuzelaktiviteit plaatsvindt, zodat je ongeneerd lekker kan zoeken zonder in de gaten gehouden te worden! Een puzzelmystery waar je je op stuk kan bijten is ook wel aardig! Zeker in de wintermaanden. Maar wat voor jou het belangrijkste is........Doe gewoon wat je zelf het leukste vindt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Dus trek je niets aan van de rest en doe gewoon wat je zelf leuk vindt, Dan komt het altijd goed. Als je van anderen niets aan zou moet trekken, moet je ook geen mening vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fastronald Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Maak een nieuw draadje aan met een poll hierover. Gr Twinlife Vindt dat zo'n gek idee nog niet, kun je bij twijfel er in iedergeval rekening mee houden. Doen dus zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TinkerTeam Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Wij vinden een multi van tussen de 1 en 2 uur leuk, we zijn vaak aangenaam verrast door de prachtige routes op voor ons onbekende plekken. Daarnaast willen we best een beetje puzzelen maar vinden het vooral leuk als we hebben moeten zoeken naar een aanwijzing die dan heel verrassend en origineel blijkt te zijn. Oprapertjes op oninteressante plekken, zoals langs de weg, vinden we niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Poolster Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Ikzelf vind een 4 tot 5 sterren (dus redelijk moeilijke) multicache door een ongerept natuurgebied het allermooist. De stilte, de schoonheid van de natuur, ontspannen wandelen (althans.. als de waypoints niet te dicht bij elkaar liggen), het puzzelwwerk, mooie fotos maken om bij de logs te plaatsen, ontwspannen op een bankje een biscuitje eten en... dan s'avonds (if Found) het logje schrijven. Of.......(if Not Found) malen, malen en nog mischien niet goed genoeg gezocht. Soms (met alle plezier) een dag later weer terug, eventueel nog een keer en soms zelfs voor de vierde keer. Nooit meerdere caches op één dag. De Numbers Found interesseren me absoluut niet. Zelf vind ik het onbegrijpelijk dat sommige geocachers op één dag meerder "oprapers" aandoen. Maar ook dat is geocaching. Als je dat leuk vindt: prima toch. Dus.......als je hem voor mij zou leggen: een moeilijke multi door de natuur !! Succes ! Groet, Poolster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hrng Geplaatst 3 november 2006 Share Geplaatst 3 november 2006 Voor de zondag een cache met wandeling lnags leuke plekjes van maximaal 4 km waarbij op elk tussenpunt de aanwijzing vindbaar is voor kids tussen 6 en 12 jaar. Bij gelegenheid een lange gevarieerde nachtcache met moeilijke obstakels / puzzelpunten en een vernieuwend einde. Liefst vooraf gegaan met wat onderzoekswerk thuis. Ben benieuwd waar je nu mee voor de dag komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 4 november 2006 Share Geplaatst 4 november 2006 Mijn voorkeur is een multi van 8-15 km, met niet te veel opdrachten, waar het accent ligt op de wandeling en waar je langs 'bijzondere plekjes komt'. [] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden