gpsgek Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 (bewerkt) Oeps... Foutje... 22 september 2006 bewerkt door gpsgek
De Roode Loper Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 Waar blijft de verdachte???? Ondergedoken?????
harrie Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 (bewerkt) Waar die blauwe petten al niet druk mee zijn. @Barny, als je hier in de buurt bent kun je gewoon draadloos internetten hoor Gr Harrie 22 september 2006 bewerkt door harrie
Mars Express Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 neem een brandblusser mee als ze je opsluiten.
nemo's Geplaatst 22 september 2006 Geplaatst 22 september 2006 Barny..... een echte boef. Altijd al geweten...... http://frontpage.fok.nl/nieuws/68645
hopman2 Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 (bewerkt) Misschien moeten we naast Geocachen gaan warchalken, of mocht dat dan net weer niet?!? WIKI pedia over warchalking Ene naar welke cache was Barny eigenlijk op zoek.. 23 september 2006 bewerkt door hopman2
mr.Bean Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Even voor de duidelijkheid ! Als iemand zijn huisdeur niet op slot heeft gezet, mag je toch ook niet binnen tenzij je toestemming hebt toch? Waarom zou je dan gebruik mogen maken van een WIFI die niet beveiligd is zonder dat je weet of je toestemming hebt? gr. mr.Bean
Heirbaut Hunters Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Even voor de duidelijkheid ! Als iemand zijn huisdeur niet op slot heeft gezet, mag je toch ook niet binnen tenzij je toestemming hebt toch? Waarom zou je dan gebruik mogen maken van een WIFI die niet beveiligd is zonder dat je weet of je toestemming hebt? gr. mr.Bean Dat hangt er toch weer vanaf wat zich achter die deur bevind. Bij een kerk, een kroeg of winkel is dat weer anders. En bij WiFi kan je niet zien of het de deur van een welwillende of niet-welwillende is, uitgaande van het feit dat het een onbeveiligde verbinding is zonder wachtwoord etc. Sterker nog, ik heb thuis mijn eigen WiFi router, netjes met WPA2, geen SSID-broadcast en HWADDR filter. Ikzelf kan dus prima op mijn routertje. Maar nu heb ik ook buren en buurtgenoten die ook zo'n draadloos kassie hebben. Zonder beveiliging etc. Wat doet mijn notebook? Psies, ondanks dat ik mijn eigen router als voorkeur router heb ingesteld, maakt hij toch verbinding met de buren. Dan moet ik eerst specifiek aangeven dat hij dat netwerk moet negeren.
Boswijk Posse Geplaatst 23 september 2006 Auteur Geplaatst 23 september 2006 Even voor de duidelijkheid ! Als iemand zijn huisdeur niet op slot heeft gezet, mag je toch ook niet binnen tenzij je toestemming hebt toch? Waarom zou je dan gebruik mogen maken van een WIFI die niet beveiligd is zonder dat je weet of je toestemming hebt? gr. mr.Bean Inderdaad, maar wat nou als z'n stoelen aan de overkant van de straat staan en er geen labeltje bijstaat dat je er niet op mag gaan zitten?
Urslau Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Even voor de duidelijkheid ! Als iemand zijn huisdeur niet op slot heeft gezet, mag je toch ook niet binnen tenzij je toestemming hebt toch? Waarom zou je dan gebruik mogen maken van een WIFI die niet beveiligd is zonder dat je weet of je toestemming hebt? gr. mr.Bean Met Wifi vind ik dat toch anders liggen. Je begeeft je namelijk niet op prive terrein.
TeamTobi Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Even voor de duidelijkheid ! Als iemand zijn huisdeur niet op slot heeft gezet, mag je toch ook niet binnen tenzij je toestemming hebt toch? Waarom zou je dan gebruik mogen maken van een WIFI die niet beveiligd is zonder dat je weet of je toestemming hebt? gr. mr.Bean Omdat ik 1 van mijn routers speciaal voor dit doel heb opengezet en men middels deze router kan surfen ed... Niemand hoeft mijn toestemming te vragen, eenieder mag erop. Nog een keer een linkje dan...Bijna kosteloze wlan router tbv Open Wifi Iemand die onbewust zijn internetverbinding en mogelijk ook nog zijn interne netwerk deelt, moet eerst maar eens de gebruiksaanwijzing van een het AP/router lezen voordat deze in gebruik genomen wordt...
Kapitein Haak Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid ! Als iemand zijn huisdeur niet op slot heeft gezet, mag je toch ook niet binnen tenzij je toestemming hebt toch? Waarom zou je dan gebruik mogen maken van een WIFI die niet beveiligd is zonder dat je weet of je toestemming hebt? gr. mr.Bean Dit is een dooddoener Vincent en vooral een slechte vergelijking. Barny is niet binnen geweest, een betere vergelijking zou zijn dat jij je huisraad op straat zet want daar staat Barny zijn busje ook. Kortom als jij jouw tv op de stoep aan de openbare weg zet mag ik er dan naar kijken of niet???? Groeten Haak. 23 september 2006 bewerkt door Kapitein Haak
Free Wally Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Barny, heb je nu ook al contacten met de Franse inlichtingendienst of ben jij die betrouwbare Saudische bron? http://www.nu.nl/news/832222/23/%27Bin_Lad...28video%29.html
dutch-locutus Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Dit word echt een crime story, mocht het voor de rechter komen wil ik graag een plekje op de publieke tribune . Ik stel voor 1 maand op water en brood.... goed voor zijn figuur . D.L.
team wolfje Geplaatst 23 september 2006 Geplaatst 23 september 2006 Hallo Hoort de volkswagen LT nu tot mogelijke terroristische voertuigen? Dan mogen we wel uitkijken! Blij dat ik geen draadloos internet heb dan hadden er nu 2 LTs voor de deur gestaan Groetjes Wolfje Ps 2 plaatsen op die tribune graag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden