Spring naar bijdragen

geen plaatje of foto's meer ????


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Nou, HIER nog niet hoor!

Alleen middels het truukje werkt het.

 

En hier ook niet.

Wat wel werkt is onderaan op de pagina even "visit the gallery" aanklikken en dan weer terug naar de pagina. Dan verschijnen de plaatjes wel op de pagina's

 

Maar 't blijft behelpen. Vooral met puzzelcaches ed. waarbij de diagrammen niet direct verschijnen. :P

 

gr, Doler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben met de SLNCE 2006 event pagina ook problemen gehad: ineens waren alle table elementen weg (alle HTML tags behalve <br> , en verschenen ze een tijdje later weer. Leek account gebonden te zijn. Shift en Control load hielp niet. Layout op zijn gat. Wellicht zelfde euvel als de URL referenties naar plaatjes. Ik denk dat het sommige servers zijn bij .com (er zijn meerdere lees servers, en enkele schrijf servers, je account wordt gebonden aan een specifieke server, vandaar ook de spms 50 minuten vertraging na veranderingen op pagina's).

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik dacht dat de ellende voorbij was maar er zijn nog steeds problemen. :yes:

 

Hier ook nog hetzelfde :( Ik ben eigenlijk benieuwd of hier nog wat aan gedaan gaat worden of dat ze het zo maar laten zitten. Wie het weet mag het zeggen.....

 

Ook bij mij is het probleem nog niet helemaal uit de wereld. Soms gaat het helemaal mis, zoals een paar dagen geleden nog bij de cache Purk gaat op stap.

Wat ook soms mis gaat is de geocaching.com login. Die ben ik dan kwijt zonder dat ik cookies heb weggegooid of zo en dan moet ik opnieuw inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben met de SLNCE 2006 event pagina ook problemen gehad: ineens waren alle table elementen weg (alle HTML tags behalve <br> , en verschenen ze een tijdje later weer. Leek account gebonden te zijn. Shift en Control load hielp niet. Layout op zijn gat. Wellicht zelfde euvel als de URL referenties naar plaatjes. Ik denk dat het sommige servers zijn bij .com (er zijn meerdere lees servers, en enkele schrijf servers, je account wordt gebonden aan een specifieke server, vandaar ook de spms 50 minuten vertraging na veranderingen op pagina's).

 

Tsja, moet heel eerlijk zeggen dat het behoorlijk irritant is. Op het groundspeak forum is hier ook een draadje van geweest. De strekking was duidelijk: meerdere gebruikers hebben het geconstateerd en zelfs screenshots geplaatst, omdat de grote baas er zelf geen last van had en het afschoof op de klagers. Het draadje is inmiddels verwijderd en zelfs het gehele subforum over groundspeak gerelateerde webzaken is verdwenen. In dit draadje heb ik volgens mij ook geen enkele reaktie gezien van teamleden van gc.nl :yes:

 

Mijn vraag is gewoon duidelijk: komt er nog duidelijkheid hierover of blijven we aanmodderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat een firewall het probleem is. De HTML tags uit de invulboxen worden verwijderd, behalve <BR> - break (dus ook plaatjes). Hoe zou dit kunnen komen: .com verwijderd ook javascript uit voorzorg. Het lijkt erop dat je een gedrag krijgt alsof de pagina opgeslagen is met de vlag isHTML op uit. Dit lijkt op sommige servers het geval te zijn, gezien uitloggen en inloggen het probleem verhelpt -> je wordt dan met grote kans over gezet op een andere interne server (ip-binding).

 

Wat ik vreemd vindt is:

dit niet op alle servers zo is (niet zichtbaar voor ons overigens).

de tags lijken te verdwijnen bij uitlezen, en niet bij opslaan, en dit is niet erg logisch.

 

Wellicht is .com's database replicatie zo fuzzy dat hierin de oorzaak gevonden moet worden.

 

M.a.w. we kunnen er zelf niets aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...