Spring naar bijdragen

geen plaatje of foto's meer ????


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hier ook geen problemen. Zone Alert selecteert en elimineert . Plaatjes, gifjes en puzzels op geocoaching.com allemaal zichtbaar :thumbup: .

 

Op het werk gebruiken we Sophos anti-virus, ook daar geen problemen.

 

Hier dus wel problemen met het laden van plaatjes (ook niet altijd dus). Ik gebruik Sygate als firewall, omdat die het prettigst werkt in combinatie met XP.

 

Maar ik denk niet dat de firewall het probleem is. Bij het laden van een cache pagina zonder plaatjes zou ik hier dan een klein rood pijltje moeten zien oplichten en dat gebeurd dus niet ;)

 

Feit is dat de problemen zijn ontstaan na de wijziging van de cache pagina's door geocaching.com. Lijkt me dan ook niets meer dan logisch dat die het probleem dan ook voor ons oplossen. Alleen: tot nu toe is het akelig stil en lijkt het er een beetje op dat ze het probleem totaal negeren!

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Firefox,

Noem eens een paar GCnummers van caches. Kijken of die het hier ook niet doen

 

Oeps, dubbele log ;)

 

 

Kijk maar eens naar deze, die is wel erg duidelijk:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...eb8418af4&log=y

 

BigFurryMonster: bedankt voor het linkje, daar kom ik weer wel op het draadje wat ik bedoelde :thumbup:

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Firefox Geplaatst op Vandaag, 13:31

Kijk maar eens naar deze, die is wel erg duidelijk:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...eb8418af4&log=y

 

Deze werkt en laat alles zien (tekst en twee tabellen, spoiler doet het, gallerij doet het).

 

PA1FOX Geplaatst op Vandaag, 13:43

Zeg X, alleen als je Braille kent kun je dit lezen... klinkt op zich al leuk.

 

Ik zou zeggen, Google even :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een heel vreemd probleem: soms werkt het wel/dan weer niet, sommige hebben er met IE last van/anderen weer niet, nu lezen we weer iets over firewalls, maar kan ook te maken hebben met servers, waarbij er maar eentje tussen hoeft te zitten, die de plaatjes niet doorlaat en je ziet ze ook niet. Uit/in loggen helpt bij sommigen, maar ook niet bij iedereen.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal niet toch iets te maken hebben met (acties tegen) dat nieuwe WMF lek wat gevonden is?

 

Ik zit hier wel achter een hardware firewall, maar de ene is de andere niet, dus dat zegt ook niets.

Verder 'gewoon' XP met IE6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Google nou even...... :P . Als het kwartje dan niet valt, wordt deze cache verheven tot twee keer 5 sterren ;)  :thumbup:

 

<on topic>Nee ik doelde op het originele probleem waar Team Firefox het over had. Misschien is er een verband te zoeken in de gebruikte OS en browsers. Maar het kan net zo goed zijn dat de heren beheerders van gc.com met zwaar onderhoud bezig zijn.</on topic>

 

<off topic>

Dat van google had ik al gezien, vandaar mijn Braille opmerking. Klik op de stipjes en je leest er alles over.

Nooit gezien dat een hoofdletter G anders is in Braille dan een kleine g, maar het is logisch dat alleen blinden dat kunnen zien... toch? :P

</off topic>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@PA1FOX:

 

Om kort te zijn: het heeft niets met het wmf-lek te maken. Dit speelt vanaf eind vorige week. Het plaatjes probleem speelt vanaf even voor de Kerst.

 

Ik heb het hier met IE, FF en Opera (soms wel/soms niet bij alle drie). Eerst leek het erop dat het alleen optrad via externe links, maar het gaat ook op door rechtstreeks op een stipje op de NL-kaart te klikken.

 

En X zit maar te dollen met z'n Braille :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Firefox,

Noem eens een paar GCnummers van caches. Kijken of die het hier ook niet doen

 

Oeps, dubbele log ;)

 

 

Kijk maar eens naar deze, die is wel erg duidelijk:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...eb8418af4&log=y

 

BigFurryMonster: bedankt voor het linkje, daar kom ik weer wel op het draadje wat ik bedoelde :thumbup:

 

Wij hebben te vroeg gejuicht. De layout van deze cache komt ook niet goed door. Dit is de eerste keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds kort: in firefox laad de kaart van Nederland normaal. bij het klikken op een regio voor een detailkaart gaat hij z'n eigen gang: meestal zuid Nederland. Verder klopt alles. In IE werkt alles normaal. ??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...