Spring naar bijdragen

geen plaatje of foto's meer ????


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Leuk als ik de originele link open die op page 2 van het draadje staat, geen problemen.

Als ik de link open die op page 3 staat, kan ie zelfs de cache page niet vinden error 404.

Enzo.

Misschien verkeerde copy paste?

Overigens werkt alles hier prima, moet je m'n peezee lenen Jan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De problemen hebben te maken met de 'sessie' die je gebruikt op de geocaching.com

Elke gebruiker die een pagina bekijkt krijgt een uniek label (de sessionID) zodat de site weet welke pagina je opent en waar je vandaan komt.

Om de een of andere reden wordt deze sessionkey niet (altijd?) aangemaakt als je een willekeurige pagina opent. Als je echter eerst de hoofdpagina (www.geocaching.com) opent en daarna pas naar de cachepagina gaat, dan werkt het wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer een tijdje oke, maar nu hebben een aantal cache pagina's met plaatjes problemen en sommige plaatjes op deze site laden ook niet meer. Die komen zeker van geocaching.com af, zoals een geocoin icoontje.

CTRL + F5 werkt niet.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij mijn caches worden de foto's helemaal niet geladen. Bij verschillende caches is dat niet zo'n probleem, maar bij de andere wel degelijk. Die kunnen zonder de foto's gewoon niet worden opgelost. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heb ik toch wel een vast patroon kunnen ontdekken. Opstarten vanuit:

 

http://www.geocaching.nl/index/

 

en vervolgens:

 

- kaart van Nederland, inzoomen en cache aanklikken

- nieuwste caches, cache aanklikken

 

werkt altijd (tenminste hier :ph34r: )

 

Maar via een linkje vanuit het forum naar een cache zijn de plaatjes verdwenen :blush:

 

Laten we hopen dat dit euvel van tijdelijke aard is en na de Kerstdagen opgelost gaat worden. Het opnieuw moeten aanpassen van de cache-pagina's is niet echt een lolletje meer :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...