Spring naar bijdragen

geen plaatje of foto's meer ????


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik heb nu toch ook weer problemen die gister verholpen bleken te zijn. Het gaat alleen om plaatjes die in de cachetekst staan(van alle caches die ik heb). Andere plaatjes op de pagina doen het gewoon wel.

 

Raar probleem, ook omdat er op het com.forum geen melding van wordt gemaakt( zou je dus denken dat het bij mezelf ligt). :beerchug:

 

Eerst maar eens een flinke multi wandelen vandaag(boodschappen hebben we al gedaan). We zien wel of het probleem daarna nog steeds bestaat.

bewerkt door delta123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft lastig. Opnieuw opstarten bracht de plaatjes terug maar op enig moment zijn ze weer weg. En wat ik nu allemaal gedaan heb is mij vooralsnog een raadsel. Ik hoop dat iemand op korte termijn met een adequate oplossing komt, want dit is niet echt leuk meer. Je weet namelijk niet of een cachepagina goed wordt weergegeven of niet. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu toch ook weer problemen die gister verholpen bleken te zijn. Het gaat alleen om plaatjes die in de cachetekst staan(van alle caches die ik heb). Andere plaatjes op de pagina doen het gewoon wel.

 

Raar probleem, ook omdat er op het com.forum geen melding van wordt gemaakt( zou je dus denken dat het bij mezelf ligt).  :beerchug:

 

Eerst maar eens een flinke multi wandelen vandaag(boodschappen hebben we al gedaan). We zien wel of het probleem daarna nog steeds bestaat.

Precies hetzelfde hier. Alles laadt, behalve de plaatjes in de cachetekst. En ik wilde net een paar puzzelcaches gaan uitprinten voor de lange autoritten... :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie nog weinig verschil met vanochtend. Nog steeds geen plaatjes. :beerchug:

Nu weer niet. Kan iemand vertellen wat er aan het handje is?

 

Als je de optie "print PDF" doet zijn de foto's er wel!

 

Rara jongens die Amerikanen.

 

Enkele minuten later doet-ie het wel weer. Gewoon een paar keer refresh klikken, is dat de oplossing?

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie nog weinig verschil met vanochtend. Nog steeds geen plaatjes. :beerchug:

Nu weer niet. Kan iemand vertellen wat er aan het handje is?

 

Als je de optie "print PDF" doet zijn de foto's er wel!

 

Rara jongens die Amerikanen.

 

Enkele minuten later doet-ie het wel weer. Gewoon een paar keer refresh klikken, is dat de oplossing?

Klik eens op refresh terwijl je de Ctrl-knop ingedrukt houd. Dan haalt je browser alles opnieuw op ipv het uit het cachegeheugen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...