Spring naar bijdragen

geen plaatje of foto's meer ????


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

Sinds kort: in firefox laad de kaart van Nederland normaal. bij het klikken op een regio voor een detailkaart gaat hij z'n eigen gang: meestal zuid Nederland. Verder klopt alles. In IE werkt alles normaal. ??????

 

Bekend probleem.

Ik had dit ook voor en na de update van FF naar 1.5, toen ergens een patch geladen en sinds dien doet hij het goed, het ding heet nu alleen wel Deer Park....

Naja als het maar werkt wat mij part noemen ze het vlooien paradijs.

 

Ja DEZE was dat.

bewerkt door Crow & Éowyn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...
Wat is er aan de hand op het ogenblik ??

 

in zowel IE als firefox krijg ik geen plaatjes of tekeningen

meer op de pagina's  bij Geocaching.com

 

bij andere website's gaat het allemaal prima

 

Ik heb geen instellingen veranderd gehad de laatste tijd

 

Wie weet iets ???

 

 

Zit net even wat puzzelcaches te bekijken en helaas GEEN PLAATJES, dus kunnen we de afbeeldingen in de puzzelcaches niet zien, laat staan oplossen :beerchug: Ik geef dit draadje maar weer een schop naar boven. Wanneer komt de oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook mijn caches worden in eerste instantie zonder de afbeeldingen weergegeven. :angry:

Dit is het geval sinds de lay-out en mogelijkheden door.com zijn aangepast; overigens wel aardige nieuwe mogelijkheden hoor, zoals integratie met Google-Earth (maar alla, da's off topic)

 

Vooral mijn cache 'Stukske Tilburg' is een foto-cache, dus daar is het essentieel dat de foto's goed geladen worden op de cachepagina.

 

Het vreemde is dat bij het eerste bezoek aan deze pagina, de weergave zonder de foto's is - ook 'vernieuwen' of Ctrl-F5 helpt niet - maar als je dan een link gebruikt op de pagina en daarna met de back-toets terug gaat, dan is de weergave weer correct.

 

Vreemd!!!! :beerchug:

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit net even wat puzzelcaches te bekijken en helaas GEEN PLAATJES, dus kunnen we de afbeeldingen in de puzzelcaches niet zien, laat staan oplossen :beerchug:  Ik geef dit draadje maar weer een schop naar boven. Wanneer komt de oplossing?

Ik los het op door bij betreffende cache even de "gallery" te bekijken en vervolgens op die pagina de link terug naar de cache te volgen. Dan heb ik wel de plaatjes er bij.. Het is effe een noodoplossing, maar tot men het definitief oplost werkt deze methode voor mij (ik gebruik Opera 8.51).

 

Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds kort: in firefox laad de kaart van Nederland normaal. bij het klikken op een regio voor een detailkaart gaat hij z'n eigen gang: meestal zuid Nederland. Verder klopt alles. In IE werkt alles normaal. ??????

 

Bekend probleem.

Ik had dit ook voor en na de update van FF naar 1.5, toen ergens een patch geladen en sinds dien doet hij het goed, het ding heet nu alleen wel Deer Park....

Naja als het maar werkt wat mij part noemen ze het vlooien paradijs.

 

Ja DEZE was dat.

 

 

Dit probleem heb ik nu dus ook sinds gisteren, erg lastig dus. Ik ga denk ik weer terug naar de voorlaatste versie FF die werkte tenminste goed. of er moet een goede oplossing zijn. :blink:

 

groeten van erik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeeeeeeeeeeee,

De lay-out vd cache-pages is weer gewijzigd door .com. Ziet er goed uit! :dribble:

 

Het lijkt er op dat het probleem met het weergeven van afbeeldingen voorbij is.

 

Zal wel een verband zijn geweest met het gegeven dat .com aan de wijzigingen vd lay-out aan het werken was.

bewerkt door hiker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het nieuwe layout zit er nu al een stuk mooier uit, alleen werkt het nog niet 100% met firefox, ook heb ik ontdekt dat als je op decrypt klikt niet altijd de tekst omgezet wordt maar andere tekst op de pagina, kijk hier maar eens:

 

wallenpad 2

 

de tekst net onder de tabel wordt nu veranderd. ;)

ipv van de decrypt tekst. :beerchug:

 

heb meerdere pagina's gezien die het zelfde hebben maar weet niet zo snel de linken er naar toe. dus zelf even kijken bij je eigen pagina's.

 

grtz erik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak dit stukje op je pagina:

 

Connect the dots, X marks the spot.

 

eens zwart, mogelijk is het dan al opgelost.

 

Het heeft niks te maken met een fout in Firefox, maar met een verkeerd stukje HTML code op de cache pagina. Ik heb het ook wel eens dat stukjes tekst verkleind worden, dat is gewoon een slordigheidje van mezelf dan.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak dit stukje op je pagina:

 

Connect the dots, X marks the spot.

 

eens zwart, mogelijk is het dan al opgelost.

 

Het heeft niks te maken met een fout in Firefox, maar met een verkeerd stukje HTML code op de cache pagina. Ik heb het ook wel eens dat stukjes tekst verkleind worden, dat is gewoon een slordigheidje van mezelf dan.

 

 

De tekst is aangepast, maar het maakt geen verschil. Het is ook denk ik geen fout van firefox, bij explorer doet die n.l. hetzelfde. een foutje bij geocaching ?

 

Ik ga is verder spitten in html mischien vind ik het één en ander.

Ik ga ook eens kijken of ik een lijstje op de site kan vinden met de html code´s die gebruikt mogen en kunnen worden op geocaching.

 

grtz erik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie het nog niet door. .Com stuurt gewoon de verkeerde HTML, opgeschoont van URL referenties en andere HTML-tags behalve <BR>. Probleempje met Tidy ?

Net alsof de HTML vlag uit staat bij het aanmelden. Nu ze zo lang zitten te dikkedakken daar in america, dat ik denk dat het een stel imb... zijn, truukje is uitloggen en weer inloggen. Vervelend, maar het helpt. Waarom ? Dat weet inmiddels alleen god blijkbaar, want ook onze stats lijken inmiddels in ernstige mate vervloekt te zijn (zie ook weer laatste forum posts van Reintje). Heb eigen software draaien om te kijken wat er aan de hand is.

Zoals een collega van mij het uitdrukt: BAGGER.

(sorry voor mijn pissig humeur, maar als IT-er schaam ik me diep inmiddels).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...