Spring naar bijdragen

Nieuw in de goodiesshop (3)


Aanbevolen berichten

Ik heb nu de volgende personen in mijn lijst.

Willen die even opgeven hoeveel en van welke maat?

Ruud4d, De Scheertjes, GPSGek, Buzzardseye, Smeule, Remunj, de Bruine Beren, Wilxl11 Carotte, Tornado Bram, Team Jemar, LTeunis,Gekodiver, Steensnoeper, Purk, Cache Organic, Stonehorse.

 

Zou er voor team Hebbes ook ééntje besteld kunnen worden in maat Large of zijn we inmiddels te laat? Ik wil hem evt. ook wel ophalen in Leiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Prof,

 

Voor mij graag een Large (LG).

 

Er wordt overigens veel aangeboden om ze in Leiden te komen ophalen. Nou komt er meteen in me op om dan maar een (mini-)event te organiseren. In het weekend een dag en dan naar een café of zo. Natuurlijk komt iemand je dan ophalen hoor Prof ;)

En behalve de truien kun je dan natuurlijk ook nog wat andere artikelen mee nemen. Hebben we dus al een event mét de Goodieshop.

En dan natuurlijk nog een event-coin. Daar kunnen we nu wel meteen een ontwerp wedstrijd voor opstarten. Of meteen maar de opdracht aan KarelKraak geven? Klein bedrag bovenop de prijs om af te dragen aan gc.nl.

De organisatie van het event besteden we uit aan Vinnie1 en de Pino's want die organiseren een event super (zie ZddP).

Als nu nog veel meer cachers zo'n trui bestellen, maken we er een mega-event van. Dan zorgen we ook dat er een sporthal gereserveerd wordt voor de overnachtende cachers. En dan huren we een bandje voor wat muziek (Bløf bijvoorbeeld), vragen een bierbrouwer voor de sponsoring van de drank en, en, en...

 

Ik krijg het idee dat ik een beetje de draad kwijt ben... En misschien dat niet alleen. :blush::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Prof,

 

Voor mij graag een Large (LG).

 

Er wordt overigens veel aangeboden om ze in Leiden te komen ophalen. Nou komt er meteen in me op om dan maar een (mini-)event te organiseren...

 

Ik krijg het idee dat ik een beetje de draad kwijt ben... En misschien dat niet alleen. :blush::lol:

 

Lijkt mij een prima idee om er een mini-event van te maken! Enne: je was de draad niet kwijt Ruud: je draafde alleen een beetje door ;) !

 

Voor Team jemar graag een Large Prof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich niet verkeerd zo'n (mini) event.

Maar zo met de feestdagen voor de deur misschien wat lastig.

Hoeveel tijd gaat er overheen voor het zijn beslag krijgt ?

Ik heb er geen ervaring in. Dus ik roep maar wat. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich niet verkeerd zo'n (mini) event.

Maar zo met de feestdagen voor de deur misschien wat lastig.

Hoeveel tijd gaat er overheen voor het zijn beslag krijgt ?

Ik heb er geen ervaring in. Dus ik roep maar wat. :lol:

 

:blush: Goed punt! Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de grootte van het event: een dag in een café heeft natuurlijk veel minder voeten in aarde dan een 'normaal' event. Sowieso denk ik ook dat wat je ook doet, het lastig zal zijn om dat zo kort voor de feestdagen te doen. Eveneens weet ik niet hoeveel het tijd het in beslag neemt voordat de container ;) met fleecetruien binnen is bij de Prof. Vraag mij af of dat voor de feestdagen lukt (natuurlijk wel afhankelijk van de verzendwijze)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als alles gaat volgens schema dan kan ik in de week voor Kerstmis alhier in Leiden een STUIF-IN houden.

Dan kan men diverse goederen ophalen die te duur zijn in postverzending.

Zoals: de antenne kikkers (moet ik nog bestellen in de USA) of wat ik nu ook heb

rolletjes camo-tape REALTREE APG

zie http://www.cache-advance.com/products.asp?cat=8

Ook heb ik heden de Reflective Trail Tacks van ze binnen gekregen.

Daar was ook om gevraagd.

 

OP KORTE TERMIJN:

ik moet weten welke maten iedereen wil hebben. Ik heb tot nog toe maar een paar mensen binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppie :thumbup: maar is er willicht meer duidelijkheid te krijgen in de maatvoering ?

Zo als iedereen wel weet kan dit nog verschillen, het ene maatje 36 is de andere niet :no:

En kan er dan ook gelijk navraag gedaan worden of dat er een maatje XXL (2XL) beschikbaar is.

 

Bovenstaande vragen staan nog open.

Ik wil er wel 1 maar dan in de maat XXL (2XL), als die leverbaar zijn :crybaby:

Zo niet dan gaat het feest voor mij niet door :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als alles gaat volgens schema dan kan ik in de week voor Kerstmis alhier in Leiden een STUIF-IN houden.

Dan kan men diverse goederen ophalen die te duur zijn in postverzending.

Zoals: de antenne kikkers (moet ik nog bestellen in de USA) of wat ik nu ook heb

rolletjes camo-tape REALTREE APG

zie http://www.cache-advance.com/products.asp?cat=8

Ook heb ik heden de Reflective Trail Tacks van ze binnen gekregen.

Daar was ook om gevraagd.

 

OP KORTE TERMIJN:

ik moet weten welke maten iedereen wil hebben. Ik heb tot nog toe maar een paar mensen binnen.

 

PM onderweg.

XXXL voor mij.

Ook intresse voor camotape en van die buisjes.

 

kan zeker niet pinnen bij je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar was ook om gevraagd.

Die truien heb ik geen interesse in, maar wat mij wel erg leuk lijkt zijn de petjes (1) zoals ik die zie in de Groundspeak Shop. En dan met name dit (2) petje lijkt mij erg leuk.

Volgens mij een item wat erg goed zou kunnen lopen in jouw shop.

 

(1) http://shop.groundspeak.com/productList.cfm?categoryID=12

 

(2) http://shop.groundspeak.com/productDetail....p;ProductID=109

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die truien heb ik geen interesse in, maar wat mij wel erg leuk lijkt zijn de petjes

Je kan ook gewoon een badge kopen in de goodiesschop en die op een pet naaien of borduren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...