Team Professor X Geplaatst 31 maart 2005 Geplaatst 31 maart 2005 Beste Team Professor X, De trekking is nog niet geweest. Nog even geduld. Sorry
Waypoint Warrior Geplaatst 31 maart 2005 Geplaatst 31 maart 2005 Goedenavond Megaheks, Ik snap u nu al niet? Waarom zou ik u over een uur wel snappen? De kaart heeft Rientje zojuist neergezet? Of heeft u een magische kristallen bol waardoor u in de toekomst kunt kijken? Ik wacht in ieder geval nog even geduldig af. Gegroet
Waypoint Warrior Geplaatst 31 maart 2005 Geplaatst 31 maart 2005 Nog even een bericht voor Megaheks, De volgende kaart heeft reintje geplaatst: www.geocaching.nl/bonus/displaybonusmaps .php Deze bedoelde ik dus ook? Gegroet, Ik ga nu naar mijn mandje, ik moet morgen ook werken vindt mijn baas ook leuk
antarctica Geplaatst 31 maart 2005 Geplaatst 31 maart 2005 Het lijkt wel oudejaarsavond! Nog even .................
MegaHeks Geplaatst 31 maart 2005 Geplaatst 31 maart 2005 Goedenavond Megaheks, Of heeft u een magische kristallen bol waardoor u in de toekomst kunt kijken? <{POST_SNAPBACK}> Nah een moderne heks heeft een tft bol he
joris Geplaatst 31 maart 2005 Geplaatst 31 maart 2005 Ik kan nog steeds niet beslissen of dit nou om te lachen of te huilen is <{POST_SNAPBACK}> Om te huilen
dutch-locutus Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 (bewerkt) Okè 1 april.... ik zie een kaart met bonus caches... neen ik kan het nog steeds niet geloven dat ze de Statistieken naar de klote helpen... Ik wacht nog tot 2 april voor ik een reactie geef . Ennhuu... nee ik maak geen kans op die 60C aangezien ik geen lot heb D.L. 1 april 2005 bewerkt door dutch-locutus
elsinga Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Ik zie: Beste elsinga, De trekking is nog niet geweest. Nog even geduld. En ik ben nu zo benieuwd wat de melding is die ik krijg omdat het vandaag 32 maart is.
Kapitein Haak Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Gespannen wachten wij allen!!!! <{POST_SNAPBACK}> Denk aan je hart mensen het is en blijft gewoon 1 april vandaag. groeten haak.
Gast suzan100 Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Wachten met spanning de trekking af. In iedergeval zal het denk ik onderwerp van gesprek zij morgen op onze eertse Multi event
Camelion Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Gespannen wachten wij allen!!!! <{POST_SNAPBACK}> Denk aan je hart mensen het is en blijft gewoon 1 april vandaag. groeten haak. <{POST_SNAPBACK}> Na und? Moet dan alles altijd een grap zijn?
Kapitein Haak Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Gespannen wachten wij allen!!!! <{POST_SNAPBACK}> Denk aan je hart mensen het is en blijft gewoon 1 april vandaag. groeten haak. <{POST_SNAPBACK}> Na und? Moet dan alles altijd een grap zijn? <{POST_SNAPBACK}> Nee dat niet maar omgedraaid hoeft ook niet alles serieus te zijn We merken het toch vanzelf vandaar het denk aan je hart.
Camelion Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Nee dat niet maar omgedraaid hoeft ook niet alles serieus te zijn We merken het toch vanzelf vandaar het denk aan je hart. <{POST_SNAPBACK}> Denk je dat de gezondheid van de Paus ook een 1 april grap is?
TheFamily Geplaatst 1 april 2005 Geplaatst 1 april 2005 Denk het niet, de paus is niet meer in staat om een geintje uit te halen laat staan te bedanken voor de bloemen uit Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden