Spring naar bijdragen

Micro Cache Stone


LesMarten

Aanbevolen berichten

Zijn jullie een dergelijk cache verpakking al in Nederland tegengekomen? Best grappig zo'n micro in de vorm van een steen. Is een mooie camouflage van een fotorolletje :huh:

Ik bedoel in de topic titel van dit bericht overigens de amerikaanse geocache shop.

 

geo5594c.jpg

bewerkt door LesMarten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kortgeleden heb ik een cache gevonden in de Lindevallei (Friesland) in een uitgehold stuk boomstam. Helaas is die later geript. :huh:

 

Maar ik vind het inderdaad een mooie manier om een cache te verstoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel fijn dat je in Nederland niet zoveel stenen hebt. Ik kan me voorstellen dat je je helemaal drie keer in de rondte zoekt als je zo'n steen in de bergen neerlegd. :D Ook langs rivieren loop je je helemaal gek te zoeken tussen die andere zwarte steentjes... :(

 

Groetjes Quaerens :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort stenen zijn al jaren te koop bij o.a. Xenos voor ongeveer 1 euro. Met wat aanpassingen zijn ze goed in te zetten als cache.

 

 

lteunis

bewerkt door lteunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn jullie een dergelijk cache verpakking al in Nederland tegengekomen?

 

Ja, zelfs hier op het forum de afgelopen paar jaar al een paar keer.

 

Ze zijn in Duitsland ook gewoon te koop voor bijna 10 euro.

De shop in Amerika levert niet aan particulieren in Europa. Voor Nederland verwijzen ze naar Lupardi.

 

Maar, zitten we er wel om te springen? Straks nog meer van die raapcaches.

 

Of ze moeten zo groot zijn dat er een echte cache in kan. Maar ja, zo'n kleintje is al 10 euro. En ze zijn echt klein hoor. Die te koop zijn bij Xenos zijn zeker 2x zo groot.

Die van Xenos zijn trouwens bedoeld om bij de voordeur te leggen en er een sleutel in te stoppen voor degene die je huis in wil.

Leuk idee voor JanDeBehanger (NOT) :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de steen maar natuurgetrouw genoeg maakt (dus hier wat mos en daar wat modder) laat iedereen hem gerust liggen :blush:

 

Voor mensen die zelf aan de slag willen zijn er meerdere boeken verkrijgbaar (helaas in't engels, maar bij zaken als W.H.Smith of The American Bookstore geef ik je ook grote kans van slagen.

Hier een linkje:http://www.rockandwater.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de steen maar natuurgetrouw genoeg maakt (dus hier wat mos en daar wat modder) laat iedereen hem gerust liggen :blush:

 

Dat is nu net ook het probleem van deze rubberen micro steen. Het is van meters afstand al te zien dat het rubber is en geen steen.

 

Nee, dan de eigenbouw die ik al eens ben tegengekomen. Een betonnen "steen" die met een bijna onzichtbaar afdekplaatje. Heel moeilijk te vinden.

Of wat dacht je van een dikke schijf afgezaagde boomstronk dat uitgehold is, gevuld met een cache en dan midden in het bos ligt verstopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Of wat dacht je van een dikke schijf afgezaagde boomstronk dat uitgehold is, gevuld met een cache en dan midden in het bos ligt verstopt?

 

Je moet toch eens wat meer in de buurt van Delft komen cachen... :blush:

 

Hoezo Williii? We komen aankomend cacheseizoen wel en keer die kant op.

 

Zijn die stronken bij Delft in de buurt dan? Ik weet namelijk dat ze er zijn, daarom noemde ik ze ook. Ik weet niet meer welke cacher dat was, maar één of twee jaar geleden was er hier op een forum een cacher die erover had dat hij zulke dingen gemaakt had of aan het maken was.

 

Heb je die van Elsinga ook gedaan? Ik meende de smurfencache. Dat was een tonnetje dat beplakt was met dubbelzijdig plakband of met lijm en toen door het zand was gerold. Ook moeilijk te herkennen en een heel leuk idee.

 

{privé oftopic aan}

Krijg je dat geslijm mee Robert?

{privé offtopic uit}

 

If I seem unduly clear to you, you must have misunderstood what I said.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

{privé oftopic aan}

Krijg je dat geslijm mee Robert?

{privé offtopic uit}

 

Tuurlijk. :D

 

Overigens is er nu een vernieuwde versie: gespoten in zandgeel en/of bladergroen. It's All About Communication is daarmee nu voorzien. Ook erg leuk, zalfs in de winter valt'ie al niet echt op... zelfs niet zonder bedekking (dan is alleen de regelmatige vorm nog een aandacht-trekker). :):blush:

 

Overigens kan ik voor Smurfen ook een geheel oranje container gebruiken... die zie je echt niet. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...