Spring naar bijdragen

Micro Cache Stone


LesMarten

Aanbevolen berichten

Heb je die van Elsinga ook gedaan? Ik meende de smurfencache. Dat was een tonnetje dat beplakt was met dubbelzijdig plakband of met lijm en toen door het zand was gerold. Ook moeilijk te herkennen en een heel leuk idee.

 

Ben ik zelf persoonlijk ook al eens ingetuind ... :) Ik meen bij 'Sleutel naar het verleden'.

 

2x een kwartier op je kniën liggen zoeken naar een blikkie dat recht voor je neus staat. Ik lig er nóg hele nachten wakker van... :cry:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...

Of wat dacht je van een dikke schijf afgezaagde boomstronk dat uitgehold is, gevuld met een cache en dan midden in het bos ligt verstopt?

 

Je moet toch eens wat meer in de buurt van Delft komen cachen... :)

 

Hoezo Williii? We komen aankomend cacheseizoen wel en keer die kant op.

 

Zijn die stronken bij Delft in de buurt dan? Ik weet namelijk dat ze er zijn, daarom noemde ik ze ook. Ik weet niet meer welke cacher dat was, maar één of twee jaar geleden was er hier op een forum een cacher die erover had dat hij zulke dingen gemaakt had of aan het maken was.

 

Heb je die van Elsinga ook gedaan? Ik meende de smurfencache. Dat was een tonnetje dat beplakt was met dubbelzijdig plakband of met lijm en toen door het zand was gerold. Ook moeilijk te herkennen en een heel leuk idee.

 

{privé oftopic aan}

Krijg je dat geslijm mee Robert?

{privé offtopic uit}

 

If I seem unduly clear to you, you must have misunderstood what I said.

 

Sorry voor de wat late reactie, maar ik ben de hele dag wezen cachen...

 

Goed idee Kruimel, maar dan niet alleen die makkelijke micro's pakken zoals velen doen hè? :cry:

Aanraders qua technische uitvoering (allemaal door de Lady): Hit-n-Run, Tussen 9&10, Coupe Carrotte, HSL in Zicht. Aliens, Mikro~nkel 1,3 en Zoek Stok (van de Lady).

 

Die van Elsinga heb ik inderdaad gedaan, geloof ik. Staat me vaag nog iets bij. Lang geleden, winterslaap en zo vertroebelen het geheugen. (Drank niet, of het moet het dagelijkse glaasje malt-bier zijn) :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de steen maar natuurgetrouw genoeg maakt (dus hier wat mos en daar wat modder) laat iedereen hem gerust liggen :)

 

Dat is nu net ook het probleem van deze rubberen micro steen. Het is van meters afstand al te zien dat het rubber is en geen steen.

 

Nee, dan de eigenbouw die ik al eens ben tegengekomen. Een betonnen "steen" die met een bijna onzichtbaar afdekplaatje. Heel moeilijk te vinden.

Of wat dacht je van een dikke schijf afgezaagde boomstronk dat uitgehold is, gevuld met een cache en dan midden in het bos ligt verstopt?

 

 

Je slaat de spijker op zijn kop Kruimel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry voor de wat late reactie, maar ik ben de hele dag wezen cachen...

Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Het cachen gat boven alles. We houden nog steeds winterslaap hier...

 

Goed idee Kruimel, maar dan niet alleen die makkelijke micro's pakken zoals velen doen hè?  :dribble:

Aanraders qua technische uitvoering (allemaal door de Lady): Hit-n-Run, Tussen 9&10, Coupe Carrotte, HSL in Zicht. Aliens, Mikro~nkel 1,3 en Zoek Stok (van de Lady).

 

Wat dacht je dan? Dat ik alleen oprapers meenam? ;) Maar, eerlijk is eerlijk, mijn nivo moet het ook aankunnen natuurlijk :crybaby:

 

 

Staat me vaag nog iets bij. Lang geleden, winterslaap en zo vertroebelen het geheugen.  (Drank niet, of het moet het dagelijkse glaasje malt-bier zijn)  :huh

Ik ken dat. Met wat tropenjaren erbij, heb ik ongeveer dezelfde leeftijd. Ken het gevoel dus. Wat was dat ook al weer? Wanneer? Met wie? Zeker weten?

En iedereen denkt dat je de kluit belazert ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Om weer op het eerste bericht van dit draadje terug te komen, gisteren een cache gedaan alwaar een "holle nep steen" gebruikt werd, hier in Nederland! (Om niet te spoileren noem ik even geen naam oid). Vind dat niet elke cache dit moet gaan doen maar in dit geval was het een ehhh... tja .. verrassing. Wel een leuke overigens!

In de logs vermeld van de mensen die het wél vonden dat het erg leuk was, en de rest twijfelde sterk aan zich zelf :rolleyes: Stond ook op het punt op te geven :no: .

 

Groet!

World-Wind

 

( Mocht je nou in mn found-list zoeken en je hebt een idee welke cache het is; geniet er van maar post het svp niet op het forum )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
ff nog een reaktie op een heeeel oud berichtje. Maar k lees het nu pas:

hebben ze die dingen nu nog bij Xnos?

Ja, ik heb ze recent nog gezien, maar kwam ze ook tegen bij de action.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...