Spring naar bijdragen

Micro Cache Stone


LesMarten

Aanbevolen berichten

ff nog een reaktie op een heeeel oud berichtje. Maar k lees het nu pas:

hebben ze die dingen nu nog bij Xnos?

Ja, ik heb ze recent nog gezien, maar kwam ze ook tegen bij de action.

 

Ik kon ze bij Xenos niet vinden en heb er nog naar gevraagd. Maar mij vertelden ze, dat ze die niet hebben.

Dan maar eens in een ander filiaal proberen.

Maar eh: Action ook? Dan ga ik daar ook even speuren.

Dank voor deze tips!

 

:(:):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ff nog een reaktie op een heeeel oud berichtje. Maar k lees het nu pas:

hebben ze die dingen nu nog bij Xnos?

Ja, ik heb ze recent nog gezien, maar kwam ze ook tegen bij de action.

 

 

Ik ben inmiddels bij Xenos en ook bij Action geweest. Maar bij beide zaken keek men alsof ze de bekende onweersbui in Keulen hoorden losbarsten. Ze hadden er nog nooit van gehoord. Geen idee waar ik het over had en ze verkochten het zeker niet.

Alle personeelsleden waren ingeschakeld en zelfs de chef had geen idee.

Ik dacht dat het assortiment toch landelijk vrijwel hetzelfde is? Maar waarschijnlijk in dit geval dus niet :P .

 

 

:blush:;)B)

bewerkt door walking spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat het assortiment toch landelijk vrijwel hetzelfde is? Maar waarschijnlijk in dit geval dus niet :blush: .

Stuur me maar even een mailtje of een PM met je telf nr, dan kan ik hier in Uden kijken of er nog zijn.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff nog een reaktie op een heeeel oud berichtje. Maar k lees het nu pas:

hebben ze die dingen nu nog bij Xnos?

Ja, ik heb ze recent nog gezien, maar kwam ze ook tegen bij de action.

 

 

Ik ben inmiddels bij Xenos en ook bij Action geweest. Maar bij beide zaken keek men alsof ze de bekende onweersbui in Keulen hoorden losbarsten. Ze hadden er nog nooit van gehoord. Geen idee waar ik het over had en ze verkochten het zeker niet.

Alle personeelsleden waren ingeschakeld en zelfs de chef had geen idee.

Ik dacht dat het assortiment toch landelijk vrijwel hetzelfde is? Maar waarschijnlijk in dit geval dus niet :P .

 

 

:blush:;)B)

 

Dat is dan een suffe en/of nieuwe filiaalhouder bij de Xenos.

Ik heb zelfs een barcode (8-716963-244802) en artikel nummer (579.174) van die steen voor je. Ga daar maar eens mee terug en wellicht kunnen ze navraag doen of er nog stenen worden nageleverd cq. opnieuw geleverd. Er zijn ooit drie vormen uitgegeven. Nee, geen plaatjes i.v.m. spoilers ;)

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan een suffe en/of nieuwe filiaalhouder bij de Xenos.

Ik heb zelfs een barcode (8-716963-244802) en artikel nummer (579.174) van die steen voor je. Ga daar maar eens mee terug en wellicht kunnen ze navraag doen of er nog stenen worden nageleverd cq. opnieuw geleverd. Er zijn ooit drie vormen uitgegeven. Nee, geen plaatjes i.v.m. spoilers ;)

 

Da's nog eens een goede service van je zeg! Barcode en artikelnummer! Super! Ik ga zeker terug en zal het ze voorleggen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan een suffe en/of nieuwe filiaalhouder bij de Xenos.

Ik heb zelfs een barcode (8-716963-244802) en artikel nummer (579.174) van die steen voor je. Ga daar maar eens mee terug en wellicht kunnen ze navraag doen of er nog stenen worden nageleverd cq. opnieuw geleverd. Er zijn ooit drie vormen uitgegeven. Nee, geen plaatjes i.v.m. spoilers :P

 

Ik ben weer even naar die shop geweest. Nu wist iemand van desbetreffende afdeling er iets van af en ze zei, dat het een tijdelijk artikel was. Was ongeveer een jaar geleden dat zij het voor het laatst hadden.

Misschien komt het terug. Misschien niet.

Maar ik zal zeker ook even bij andere filialen kijken. Want zoals ik het hier-o lees, moet het op dit moment toch ook hier en daar in de schappen liggen.

 

(zo heeft ook niet iedere Xenos de waterproof notitieblokjes.)

 

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...